Hallo iedereen,
wat een geweldig leuke en lieve reacties van jullie allemaal...
Zabbo heb ik eigenlijk zelf bedacht... die is mij verleden week 's nachts om een uur of 1 zomaar te binnen geschoten, haha...
De eerste nacht is redelijk goed verlopen... hij is eigenlijk braaf en rustig geweest enkel is heel erg gefixeerd op mijn gele huisparkiet.... dus heeft hij hem deze nacht , om 2u en om kwart voor vijf nog eens gaan besnuffelen met natuurlijk een hoop paniekerig gefladder tot gevolg en ook heel veel krassen op mijn dressoir...had hij gisteren ook al gedaan, sinds deze nacht zijn het er nog veel meer...Heb hem dan wel al een paar keer terechtgewezen...
Hij heeft heel de nacht in de living geslapen terwijl de deur van mijn slaapkamer op een kier stond (alles is gelijkvloers bij mij) en af en toe leek het wel of er een stofzuiger aan de deur stond maar hij kwam toch niet binnen... Tot deze morgen : hij werd wakker en klapperde heel erg met zijn oren waardoor ik wakkerschrok en dacht dat hij weer met de parkiet aan de rommel was waarop ik hem riep... natuurlijk kwam hij toen de kamer in gestormd.. met heel veel knuffels en kusjes en zwierde zicht direkt op zijn rug....
Hij heeft tot 8u geslapen en geen enkele piep gegeven... ik ga vandaag wel eens proberen om mij buiten even te verstoppen en proberen in het oog te houden wat hij doet als hij alleen zit... als dat maar goed komt...
En er volgen vandaag nog foto's hoor...
Groetjes
Martine