een labrador (mixed Golden Retriever)..... We mochten hem vanmiddag al een bezoekje brengen in het dierenasiel.... hij was eerst heel nerveus wat natuurlijk in zo'n omgeving wel normaal is.... We hebben dan een wandelingetje met hem gemaakt... en toen werd hij al een beetje kalmer.... eerst was hij heel erg gefocust op de omgeving... die hij natuurlijk compleet niet gewend was en waar vanalles te ruiken viel... maar op de duur maakte hij toch al wat contact met mij en kreeg ik een ongelooflijke slurp-lik over mijn neus... en toen was de klik er helemaal...
We hebben hem gelijk meer naar huis genomen en nu ligt hij hier naast mij rustig te slapen.... hij heeft natuurlijk eerst alles grondig verkend... en ik ben al anderhalf uur met hem gaan wandelen... fietsers, brommers, mensen, honden : hij wandelt er gewoon voorbij.... alleen wil hij altijd de eerste zijn en trekt dus wel wat aan de lijn....
Ook heeft hij daarjuist dan toch wel eens van héééél nabij kennis gemaakt met onze parkiet... want dat bewegende gele ding daar in dat hokje met al zijn toeters en bellen dat vond hij toch al heel de middag wel iets fascinerend... en toen ik de auto even in de garage was gaan zetten.. is meneer dus met zijn voorpoten op de dressoir gaan staan... hok helemaal weggeschoven en 3 grote megakrassen op de dressoir
Dus ik ben benieuwd wat dat deze nacht gaat worden en als hij alleen moet zitten....
En elke keer ik rechtsta gaat hij klaarstaan aan de achterdeur...
Maar hij is ontzettend lief....
Hij is geboren op 08/10/2009 en ik heb hem Zabbo genoemd...
Jullie zijn allemaal heel erg bedankt voor jullie meedenken, berichtjes , lieve woorden en steun....Dat heeft mij heel erg geholpen...
Groetjes
Martine