Maar toch fijn dat ik er niet opgekomen ben, misschien hebben anderen ook baat bij deze tipLunatic schreef:Roos schreef:Kijk, dit zou wel eens een goede optie kunnen zijn, harstikke bedankt voor de tipLunatic schreef:Max krijgt ze gelukkig maar 2 keer per jaar en altijd 's avonds in rust toestand.
Is het geen idee om hem tijdens het zwemmen achter een bal aan een lange lijn om te doen, zodat j hem binnen kan hengelen als het fout gaat? Misschien niet ideaal, zijn plezier wegnemen is ook niet ideaal natuurlijk![]()
Stom is dat he, in andere situaties kom ik gelijk op die lange lijn en nu nieten dan zeg jij het, en denk ik ja natuurlijk
Soms kom je er gewoon even niet op. Ik zat te denken hoe ik het zou doen, mocht Max ook overdag aanvallen gaan krijgen *klopt hard af* en toen dacht ik aan de lange lijn om het dan snel binnen te kunnen hengelen
![]()
Succes ermee, het is en blijft een kl#te aandoening
Mijn vriend sport met zijn hond en heeft een lang zwemtouw, dus dat is alvast geregeld.
Nu hoop ik dat Sam het niet vreemd vind dat er iets achter hem aan sleurt, maar ik schat in dat hij zijn balletje belangrijker vindt