Wat vreemd dit! In het topic van Tika Trials staat ook een hondje die nog geen vier maanden was op de keuring en die is wel aangekeurd?? Plus dat volgens Bianca de aankeuring van babay's vanaf 12 weken is? Misschien toch een mailtje naar de NLV eruit doen Annamaria
Juno schreef:Wat leuk, gefeliciteerd!
En wat lijkt ze toch op Peach
Dat vind ik ook. Het gekke is dat toen de hondjes rond de 7 weken waren dat ze best wel verschillend waren. Terwijl als ik nu foto's van ze krijg dan vind ik ze allemaal weer heel erg op elkaar lijken. Ik ben heel benieuwd hoe ze uiteindelijk zullen worden.
Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden) Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009 Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012 Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013 Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016
Lupos schreef:Wat vreemd dit! In het topic van Tika Trials staat ook een hondje die nog geen vier maanden was op de keuring en die is wel aangekeurd?? Plus dat volgens Bianca de aankeuring van babay's vanaf 12 weken is? Misschien toch een mailtje naar de NLV eruit doen Annamaria
We hebben wel een officieel keuringsrapport. Maar ze zeiden dat de Raad van Beheer de regel van 4 maanden heeft. Ze zijn het ook nog na gaan vragen bij het secretariaat.
Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden) Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009 Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012 Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013 Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016
Lupos schreef:Wat vreemd dit! In het topic van Tika Trials staat ook een hondje die nog geen vier maanden was op de keuring en die is wel aangekeurd?? Plus dat volgens Bianca de aankeuring van babay's vanaf 12 weken is? Misschien toch een mailtje naar de NLV eruit doen Annamaria
We hebben wel een officieel keuringsrapport. Maar ze zeiden dat de Raad van Beheer de regel van 4 maanden heeft. Ze zijn het ook nog na gaan vragen bij het secretariaat.
T reutje van Bianca is wel geplaatst
Misschien hadden we dit jaar een keurmeester die daar strikter in is. We zijn met Zelda zelfs op jongere leeftijd wel eens op een show geweest. Maar het maakt verder niet uit, ik heb een hele leuke dag gehad. En het wil helemaal niet zeggen dat ze anders wel geplaatst was, want er waren veel mooie hondjes bij.