Co zit nog steeds in de ziektewet
-
Desdemona
- Kleine hondenneus

Re: Co zit nog steeds in de ziektewet
Laat maar een scan maken. 9 van de 10 keer kotm een LPC niet uit een gewone foto.Wil enCo schreef:Co loopt al een tijdje mank linksvoor. Fotos gemaakt,al 2 keer. Eerst van zn schouder en knie. Niks te zien ,zag er prima uit .
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Volgens mij is het merendeel gewoon aan te tonen met een rontgenfoto
Maar ik ga wel met Roos mee, toen wij een paar maanden terug naar Kris geweest zijn met Daan gezien hij af en toe wat stijf was na rust zei die ook direct, peesontsteking ... Zonder twijfel, dus een orthopeed zou het idd moeten kunnen zien/voelen !
En die revalidatie duurt ook lang, maar gelukkig is de ontsteking bij Daan weg (en phoe wat vind ik dat nog eng, als ze stijf lopen
)
Is Dorit Aharon van kreupeldier niets voor Co Wil ? Die loopt hem helemaal na, misschien komen de klachten wel uit zijn rug/nek of iets ??
Maar ik ga wel met Roos mee, toen wij een paar maanden terug naar Kris geweest zijn met Daan gezien hij af en toe wat stijf was na rust zei die ook direct, peesontsteking ... Zonder twijfel, dus een orthopeed zou het idd moeten kunnen zien/voelen !
En die revalidatie duurt ook lang, maar gelukkig is de ontsteking bij Daan weg (en phoe wat vind ik dat nog eng, als ze stijf lopen
Is Dorit Aharon van kreupeldier niets voor Co Wil ? Die loopt hem helemaal na, misschien komen de klachten wel uit zijn rug/nek of iets ??
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Dinie
- Speurneus

Sterkte en beterschap voor Co!
'T is dat ik niet op handen en voeten loop, maar ik kan je vertellen dat ik anders ook behoorlijk mank zou lopen.
-
Roos