Superpension gezocht....

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Marloes
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Marloes »

jolien schreef:Riet Janssen van Rijan Rangers Labradors uit Apeldoorn heeft ook een opvang. :)
Heb jij ervaringen daar? Of misschien iemand anders?
Wat ik me bij de meeste pensions eigenlijk afvraag, is of ze in de avond ook nog een keer buiten komen... Bij veel pensions gaan de honden naar mijn idee rond 17 uur weer naar de binnenkennels, waar ze hun voer krijgen en pas de volgende ochtend weer buiten komen. Maar het lijkt me wel lang om het dan op te houden tot de volgende ochtend...? Ik kreeg in ieder geval wel die indruk bij dierenpension Marijke (er lag ook ontlasting binnen in de kennels) en ik zou het een heel naar idee vinden als Mats het tegen z'n wil in binnen gaat doen... Maar misschien heb ik het mis :oops: .
Ik vrees dat het voor mij gewoon weer een vakantie met Mats gaat worden :wink: .
Groeten van Marloes en Mats
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Marloes schreef:
jolien schreef:Riet Janssen van Rijan Rangers Labradors uit Apeldoorn heeft ook een opvang. :)
Heb jij ervaringen daar? Of misschien iemand anders?
.
Ja daar heb ik zeker ervaring mee want mijn Pien komt hier vandaan:) ! En ze gaat ook vaak 1 dag in de week naar de dagopvang, waarbij ze dus ook in het pension zit. Pien heeft er pas 1 keer 1 nachtje hoeven te slapen, maar Quincy en Rosa zijn hier ook wel eens in zomer wat langer geweest. Zij zaten dan met z'n tweeën in de kennel. Indien mogelijk plaatsen ze twee honden samen, maar als dit niet gaat of niet prettig is voor de hond dan kan hij ook gewoon in z'n eentje in een kennel. Buiten heeft ze verschillende weitjes waar de honden kunnen spelen en hun behoefte kunnen doen. Ze kijkt erg goed welke honden er samen in een weitje gaan. Pien is bijvoorbeeld vrij onderdanig dus die zal ze nooit bij een bv. heel sterke reu of iets dergelijks plaatsen.

Naar mijn weten gaan de honden hier rond 19.00 uur voor het laatst naar buiten en daarna weer de volgende ochtend. Vaak gaan ze drie a vier keer per dag naar de speelweide.

Riet is erg goed voor de honden en onze honden gaan er dan ook met plezier naartoe. Je kunt haar ook altijd bellen om eerst eens een keertje gewoon te gaan kijken of Mats bijvoorbeeld eens een nachtje proef te laten slapen. Dat is voor hem fijn zodat hij niet gelijk een langere periode moet en voor Riet ook zodat ze hem een beetje leert kennen.

Succes! :)
Marloes
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Marloes »

Jolien, bedankt voor je reactie! Het klinkt in ieder geval goed! Ik heb ook de website gevonden en bekeken. Ben al bij een paar pensions gaan kijken, want dan krijg je toch het beste gevoel. En Apeldoorn is nog redelijk te doen. Ik ga maar eens contact opnemen en een keertje kijken. En even het beleid navragen omtrent niet gecastreerde reuen, want ook die zijn niet overal welkom :wink: .
En sorry topicopener voor het vervuilen van je topic :oops: .
Groeten van Marloes en Mats
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Wil enCo schreef:labrador fokker Achter het Dijkje heeft ook een pension.
ze zitten Baarn.
Ik weet niet hoe het nu is, maar Bommel is er het eerste jaar van de opening geweest kwam onder de bijtwonden terug, helaas ontdekte ik het pas thuis ...ik heb ze erop aan gesproken :? foto's gestuurd van de wonden
Reactie: nee dat was niet in pension gebeurd :evil:

Oh nee, waar is Bommel dan geweest tijdens onze vakantie :shock:

Bommel gaat nu, van wege zijn epilepsie, gewoon naar opa en oma :) Amy naar de Sierkamp in Nijkerkerveen, ze wil niet eens mee naar huis als we haar ophalen en dan is ze heerlijk gewassen zonder extra kosten :wink:
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Lupos schreef:
hanslpd schreef:Niet speciaal voor labrador maar wel erg super is Dierdorado in Waddinxveen.

Groetjes hans
Zolang je de verborgen agenda niet kent wel ja 8)
Ik heb er gewerkt en kan met recht zeggen dat ik mijn honden er NOOOOIT zou onderbrengen nadat ik weet wat er daadwerkelijk gebeurt met de honden tov wat de klant wordt voorgespiegeld...
Vanwege deze post heb ik recent een email van Dierdorado ontvangen. Ik mocht deze uitspraak niet plaatsen. Zij hebben mij te kennen gegeven dat er op een heel andere wijze wordt gewerkt tegenwoordig. Men heeft te kennen gegeven dat ik mag komen kijken om mij van het tegendeel te overtuigen. Uiteraard zal ik mijn bevindingen hier delen en mijn ongelijk toegeven indien er inderdaad op een andere manier gewerkt wordt.

Omdat ik op de vingers werd getikt naar aanleiding van deze post op dit forum, plaats ik dit bericht. Als bijvoeging: deze post is niet anoniem; iedereen kan via de knoppen in mijn profiel nagaan wie ik ben.
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Plaats reactie