Superpension gezocht....
-
- Snuffelneus
Superpension gezocht....
Dag allemaal,
Dit jaar een heerlijke vakantie met Jacky gehad in de Zwitserse en Franse Alpen, maar volgend jaar willen we graag een keer met de kinderen ver weg (Azië).... Ben me toch eens aan het orienteren op goede pensions...
Iemand een mooie tip ? Hoor wel eens dat er speciale pensions voor Labjes zijn ?
Dank,
/a
Dit jaar een heerlijke vakantie met Jacky gehad in de Zwitserse en Franse Alpen, maar volgend jaar willen we graag een keer met de kinderen ver weg (Azië).... Ben me toch eens aan het orienteren op goede pensions...
Iemand een mooie tip ? Hoor wel eens dat er speciale pensions voor Labjes zijn ?
Dank,
/a
-
- Speurneus
- Contacteer:
In welke regio zoek je?
Ik weet zo uit mijn hoofd drie labradorfokkers die ook pension aanbieden:
Toos van Elewoud (Fairywoods) in Ulvenhout bij Breda,
Jolanda Reuling (Witton le Wear) in Wehl in de Achterhoek
en Ria Nijhof (Holterhook) ook in de Achterhoek.
Maar er zijn er ongetwijfeld wel meer
Hanneke
Maar er zijn er ongetwijfeld wel meer

Hanneke

-
- Grote hondenneus
Het Retriever Resort in Echten (Drenthe).

Banner en avatar gemaakt door Monika, bedankt!
Malick (Forza Malick of the Work Fellows) 23-10-2002 - 23-03-2013 (voor altijd in onze gedachten)
Kieran (Mocca's Kieran of the Work Fellows) 06-12-2003
Kaylan (Barons Kaylan from the Groove of Joy) 08-09-2005
Maiti (Scandica Join My Bravehearts Maiti) 02-05-2009
Youghky (My Bravehearts Whole Lotta Love) 14-10-2011
Chunky (My Bravehearts Chunky Cookie) 23-10-2013
-
- Speurneus
- Contacteer:
Zolang je de verborgen agenda niet kent wel jahanslpd schreef:Niet speciaal voor labrador maar wel erg super is Dierdorado in Waddinxveen.
Groetjes hans

Ik heb er gewerkt en kan met recht zeggen dat ik mijn honden er NOOOOIT zou onderbrengen nadat ik weet wat er daadwerkelijk gebeurt met de honDen tov wat de klant wordt voorgespiegeld...

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
- Snuffelneus
-
- Kleine hondenneus
Alhoewel ik er zelf geen ervaring mee heb, maar omdat onze zoon er werkt en stage loopt en erg enthousiast is, dierenhotel Marijke aan de Kanis (vlakbij Woerden), http://www.dierenhotelmarijke.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
Is niet specifiek voor labradors, maar er zitten er wel vaak een aantal.
Groetjes, Wim en Angelique, Stephan en Rebecca
Ziggy (Laboriginals Oi Va Voi), 4-3-2014

-
- Middelgrote hondenneus
Aangezien ik zelf ook op zoek ben naar een fijne plek voor Mats, ben ik hier een paar weken geleden gaan kijken.AngeliqueB schreef:Alhoewel ik er zelf geen ervaring mee heb, maar omdat onze zoon er werkt en stage loopt en erg enthousiast is, dierenhotel Marijke aan de Kanis (vlakbij Woerden), http://www.dierenhotelmarijke.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
Mijn eerste indruk was wel oké, al vond ik de groepen waarin de honden zaten wel erg groot op dat moment (hoogseizoen...).
Groeten van Marloes en Mats
-
- Speurneus
http://dierenpensioningen.nl/honden/" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeft een vriendin van mij goede ervaringen mee.
Hond wist niet hoe snel hij naar binnen kon, zo graag wilde hij, toen ik eens mee was 'm wegbrengen.
Heeft een vriendin van mij goede ervaringen mee.
Hond wist niet hoe snel hij naar binnen kon, zo graag wilde hij, toen ik eens mee was 'm wegbrengen.
Laatst gewijzigd door Bowie op 23 sep 2013, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Speurneus
- Contacteer:
Heb je geen leuke kennis/familie waar je je hond kan brengen ?
Hier gaan de honden als wij weg moeten zonder honden naar een hele lieve vriendin die haar honden precies zo opvoed als wij onze honden.
De honden zijn daar bij hun 2e huis, en hebben het er altijd super naar hun zin waardoor wij met een gerust hart weg gaan
Hier gaan de honden als wij weg moeten zonder honden naar een hele lieve vriendin die haar honden precies zo opvoed als wij onze honden.
De honden zijn daar bij hun 2e huis, en hebben het er altijd super naar hun zin waardoor wij met een gerust hart weg gaan

De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015

-
- Hele grote hondenneus
The animal farm bij ons in Zuid-Limburg. Helemaal geweldig! Max is er nu twee keer geweest en ik breng hem er met een gerust hart naar toe. Heeft ook geen oog meer voor ons als wij daar stoppen met de auto.
Bij de animal farm zijn de honden bijna de hele dag los in een roedel. Ze kunnen er samen spelen, ze hebben een groot weiland/veld een vijver. 'S nachts verblijven de honden binnen, in een verwarmde (indien nodig) ruimte. Ze worden apart gevoerd en ook medicijnen meegeven is geen probleem. Je mag ze altijd bellen en als je de hond komt ophalen, krijg je ook nog wat foto's van zijn/haar verblijf mee. En een hond die heel erg moe en voldaan is. Echt een aanrader!
Bij de animal farm zijn de honden bijna de hele dag los in een roedel. Ze kunnen er samen spelen, ze hebben een groot weiland/veld een vijver. 'S nachts verblijven de honden binnen, in een verwarmde (indien nodig) ruimte. Ze worden apart gevoerd en ook medicijnen meegeven is geen probleem. Je mag ze altijd bellen en als je de hond komt ophalen, krijg je ook nog wat foto's van zijn/haar verblijf mee. En een hond die heel erg moe en voldaan is. Echt een aanrader!
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
-
- Snuffelneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
Onze Büdös is er 2x geweest. De groepen zijn idd groot. Ik ben blij dat mijn ouders hem de laatste 2jaar opvingen, hij komt nu blij terug itt wat timide en van slag toen. Maar kan niet zeggen dat het personeel niet vriendelijk was of de verzorging slecht. Wel weet ik dat voor veel pensions geldt dat als je in het hoogseizoen plek wilt je november/december al moet gaan reserveren.Marloes schreef:Aangezien ik zelf ook op zoek ben naar een fijne plek voor Mats, ben ik hier een paar weken geleden gaan kijken.AngeliqueB schreef:Alhoewel ik er zelf geen ervaring mee heb, maar omdat onze zoon er werkt en stage loopt en erg enthousiast is, dierenhotel Marijke aan de Kanis (vlakbij Woerden), http://www.dierenhotelmarijke.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
Mijn eerste indruk was wel oké, al vond ik de groepen waarin de honden zaten wel erg groot op dat moment (hoogseizoen...).

©Monika
-
- Hele grote hondenneus
Riet Janssen van Rijan Rangers Labradors uit Apeldoorn heeft ook een opvang.Laboriginals schreef:In welke regio zoek je?
Maar er zijn er ongetwijfeld wel meer![]()
Hanneke