Hier hebben we ook zo'n dief. Als dochter lief de keukenkast open laat staan zijn steevast de pensstaven en andere beloningen uit de apotheekmand gehaald. De voerton kan hij gelukkig niet open maken.
Wij eten veel yoghurt uit van die emmertjes. Laatst was hij door het huis gaan wandelen met een leeg emmertje waar ik water in had gezet. Ook van de aanrecht gepikt. Het waterspoor liep door de hele keuken.
En nu heeft meneer weer iets nieuws uitgevonden. Uit de kast in de kamer(Open kast) heeft hij een afgesloten bak met nootjes gehaald en naar de hal versleept. Toen ik thuis kwam vond ik de lege verpakking van 750 gram pinda's en 500 gr katjangs. Hij had er erge dorst van gehad want beide waterbakken waren leeg toen ik thuis kwam. De dag erna poepte hij regelmatig pinda's. Heb er even over gedacht hem aan de duivis te verhuren als wonderhond. Gelukkig heeft hij er verder niets aan over gehouden. En wij zijn er weer eens op gewezen dast ons mannetje erg goed is in het opsporen van etenswaren.
Overigens is het heel duidelijk dat Tiddles de dief is en niet Lotte want als er iets gejat is door meneer zie je dat direct aan zijn gedrag. Als je dan thuis of beneden komt, kruipt hij heel schuldbewust in zijn mand.
Wij weten dan hoe laat het is en gaan op zoek naar de schade.
Indy heeft suikerstaafjes en koffiemelkstaafjes opgegeten
-
Susan78
- Grote hondenneus

Lex heeft een keer in een paar minuten tijd een stuk jong belegen kaas (met korst/schil en al) van zo'n 300 gram opgepeuzeld. We zouden gaan eten en toen het opeens begon te regenen moest ik snel even de was binnenhalen. We waren maar een paar minuutjes van tafel, maar meneer had het gevaarte al opgeslokt.. Hij kwijlde daarna wel en was misselijk, maar de kaas uitbraken was geen optie voor hem.. Hij is namelijk dol op kaas.. Lekker dan

- Milou
- Grote hondenneus

Barry heeft als pup een weeklading aan vlees opgegeten (de dief). Mijn moeder dacht dat hij uit elkaar zou knappen, zo rond stond zijn pupbuikje. Hij kon amper met zijn pootjes bij de grond komen.
Na een tijd kan je er wel op lachen.
Ik was laatst bij mensen aan het oppassen met een lab en een lab kruising. Ik was van onze lab gewent dat hij het niet zou durven iets van tafel te gappen, dus helemaal niet bij na gedacht. Ik heb het eten op tafel gezet en de kinderen geroepen met als resultaat een bord met macaroni wat half was leeg gevreten.
Na een tijd kan je er wel op lachen.
Ik was laatst bij mensen aan het oppassen met een lab en een lab kruising. Ik was van onze lab gewent dat hij het niet zou durven iets van tafel te gappen, dus helemaal niet bij na gedacht. Ik heb het eten op tafel gezet en de kinderen geroepen met als resultaat een bord met macaroni wat half was leeg gevreten.