Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Ja wel herkenbaar hoor. Chester maakt ook meer stuk dan aan het begin. Vooral speeltje. De laaste paar dagen echter niet meer. Hij slaapt alleen maar.. :shock: maak me een klein beetje zorgen... aan de andere kant als we buiten zijn speelt en rent hij er lustig op los. Binnen in huis slaapt hij... veel meer doet ie momenteel niet.. :?
De laatste foto is echt zoooo lief.. ! 8)
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Hoe is het nu met Chester? Slaapt hij nog zoveel?

Ik heb goed nieuws, Enzo heeft al twee lessen niet in zijn riem gehangen of tegen me op geprongen om te klieren!!!!! :D :) :)

Ik kreeg een compliment van de trainster, dat ik nu duidelijker ben tegen hem en dat dat zijn vruchten afwerpt zeg maar.

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Hoe is het nu met Chester? Slaapt hij nog zoveel?

Ik heb goed nieuws, Enzo heeft al twee lessen niet in zijn riem gehangen of tegen me op geprongen om te klieren!!!!! :D :) :)

Ik kreeg een compliment van de trainster, dat ik nu duidelijker ben tegen hem en dat dat zijn vruchten afwerpt zeg maar.

Miranda
Ook in de nachtdienst :D ?? Ik ook, maar we hadden helaas behoorlijk wat te doen, dus niet eerder de tijd gehad even te kijken hier.. :)
Chester is inderdaad nog steeds een stuk rustiger, maar als we met hem spelen of buiten zijn is hij gewoon erg actief, ik maak me dus maar niet te veel zorgen.. 8)

Wat goed trouwens dat enzo al twee lessen niet in de riem bijt !! Ik ben ook erg hard aan het oefenen met hem, maar dat is lastig want thuis doet hij het al bijna nooit meer.... we zullen zien vanavond op de cursus... :roll:
miran&joost

Heb trouwens het idee dat als je naar de foto's kijkt, ze toch andere koppies gaan krijgen. (of zou dat aan de foto's liggen ?)

Binnenkort hebben we trouwens een bruiloft en moeten nog even een slaapplaatsje voor hem regelen. Diana maar eens bellen denk ik...

groeten,

Joost
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Enzo zou het vast erg leuk vinden bij Diana!

Finn sloopt (als hij de kans krijgt) ook het nodige, al valt het (even afkloppen) nu nog wel mee. Wel springt hij vaak tegen tafel op het aanrecht op, zo vervelend! Zoals Miranda al eerder zei voel ik me dan net een politieagent.

De laatste tijd heb ik het erg druk gehad en was ik ook erg gespannen. Dit heeft Finn erg goed door gehad. Ook ben ik niet duidelijk genoeg geweest en voor nu, op zijn leeftijd, begint hij de grenzen flink te verkennen. Een paar weken terug vertoonde hij al "ongewenst" gedrag. Ik dacht dat het een fase was, ze zijn nu natuurlijk ook echte pubers en zo. Toch heb ik besloten het nu heel goed aan te pakken en er iemand bij te halen die er voor geleerd heeft zeg maar. We hebben gisteren contact gehad met een gedragstherapeute. Als het goed is hebben we deze week onze eerste kennismaking(sgesprek), ben benieuwd!
Moeilijk wel, om dit zo op te schrijven, voelt wel een beetje...uh, ja ik weet niet. :roll: :)
Ik kwam zelf ook op het idee om er iemand bij te halen, ik wil gewoon dat het goed gaat met Finn, wat extra hulp kan ik nu wel gebruiken. Nu moet ik het goed aanpakken. Kijk, ik lees heel veel, maar ik weet niet 100% zeker wat ik in sommige gevallen moet beginnnen. Door er een deskundige bij te halen hoop ik meer duidelijkheid te krijgen... Dat is voor Finn ook meteen duidelijk 8). Als ik namelijk leer en weet wat ik moet doen in sommige gevallen, dan ben ik al een paar stappen verder!

Ik zal jullie op de hoogte houden...sorry voor het lange (warrige?) verhaal :oops:
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Enzo zou het vast erg leuk vinden bij Diana!

Finn sloopt (als hij de kans krijgt) ook het nodige, al valt het (even afkloppen) nu nog wel mee. Wel springt hij vaak tegen tafel op het aanrecht op, zo vervelend! Zoals Miranda al eerder zei voel ik me dan net een politieagent.

De laatste tijd heb ik het erg druk gehad en was ik ook erg gespannen. Dit heeft Finn erg goed door gehad. Ook ben ik niet duidelijk genoeg geweest en voor nu, op zijn leeftijd, begint hij de grenzen flink te verkennen. Een paar weken terug vertoonde hij al "ongewenst" gedrag. Ik dacht dat het een fase was, ze zijn nu natuurlijk ook echte pubers en zo. Toch heb ik besloten het nu heel goed aan te pakken en er iemand bij te halen die er voor geleerd heeft zeg maar. We hebben gisteren contact gehad met een gedragstherapeute. Als het goed is hebben we deze week onze eerste kennismaking(sgesprek), ben benieuwd!
Moeilijk wel, om dit zo op te schrijven, voelt wel een beetje...uh, ja ik weet niet. :roll: :)
Ik kwam zelf ook op het idee om er iemand bij te halen, ik wil gewoon dat het goed gaat met Finn, wat extra hulp kan ik nu wel gebruiken. Nu moet ik het goed aanpakken. Kijk, ik lees heel veel, maar ik weet niet 100% zeker wat ik in sommige gevallen moet beginnnen. Door er een deskundige bij te halen hoop ik meer duidelijkheid te krijgen... Dat is voor Finn ook meteen duidelijk 8). Als ik namelijk leer en weet wat ik moet doen in sommige gevallen, dan ben ik al een paar stappen verder!

Ik zal jullie op de hoogte houden...sorry voor het lange (warrige?) verhaal :oops:
Hee Sandra !!
Keigoed hoor dat je dat gedaan hebt. We kunnen toch niet alles weten ??En jij moet het toch maar mooi soort van in je eentje doen. Is ook niet niks. Beter nu wel doen dan straks spijt... ben wel erg nieuwsgierig naar eventuele tips :oops: Ik kan Chester soms ook achter het behang plakken ... en twijfelkont ook nogal eens of ik alles wel goed doe...
Hou je ons op de hoogte ??
:groteknuffel:
miran&joost

Iid, jullie zullen er niet slechter van worden toch?
je leert het beste in de praktijk, en als er dan ook nog iemand komt die echt weet waar hij over praat dan moet dat goed komen.
Alleen maar erg fijn toch?

Ook hier zijn alle tips welkom... Want ik zit nog regelmatig met mijn handen in het haar :?

Vandaag nog het hier komen geoefend aan de maas,los.......
nouwwww dat ging perfect!!! :oops: :pfffff:

Hij luisterd echt slecht dan. soms komt hij in een keer voor me zitten, als ik hem roep.
En meestal als ik HIERRRRR roep,kijkt hij me even aan..... en gaat dan vrolijk verder met snuffelen :twisted:

Zucht, denken jullie dat ik hem maar aan de lange lijn moet doen tot hij meteen luisterd?
Hij loopt niet weg ofzo...

Enzo is vanmiddag trouwens tegen de vuilnisman opgeprongen tijdends het wandelen omdat ik niet op zat te letten.
Dus hij heeft weeeer succes gehad want hij werd lekker aangehaald grrrr.

Miranda
laatste nachtje inmiddels Kristy!
miran&joost

IIIIIRRRRIIIISSSSS waar beeeeeen jeeeee???????
:D
kristies
Speurneus
Speurneus

Mijn nachtjes zater er alweer op... dus ben weer onder de mensen zegmaar.. 8)

Chester komt vaak ook slecht als ik hem roep... gisteren ging hij er na de cursus. ( de instructeur stond nog even apart wat aan ons uit te leggen Chester was los op het veld........ maarrrrr er waren mannen wat spullen van een ander veld naar dit veld aan het dragen en het hek stond dus open... voor we met ons ogen konden knipperen rende meneer vrolijk rond op het andere veld.. :evil: wonder boven wonder kwam als een welopgevoede hond aangerent toen ik riep `` Chester voorrrrr`` :D maar toen ik zei zit en de riem tevoorschijn toverende zette meneer het weer net zo hard op een sprinten terug... :evil: :evil: na zo`n 5 minuuten hadden we hem te pakken.. :oops:

Chester was trouwens niets aangekomen... weegt nogsteeds 22 kg.. het lijkt wel of hij niet meer groeit.. :oops:
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:IIIIIRRRRIIIISSSSS waar beeeeeen jeeeee???????
:D
:D :D :D :wink:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Zou ze het horen denken jullie :wink: ? Ben wel benieuwd hoe het met broer nummer 4 gaat...en met Iris zelf! :)
miran&joost

Zoheee :shock:
Ik had net 3 vriendinnen op bezoek, en Enzo was heel rustig.
op een gegeven moment speelt Anneke even met Enzo, en ze wil ermee kappen...
Ja daar was meneer het niet mee eens natuurlijk!
Gaat ie gewoon keihard staan blaffen tegen Anneke!!!!

Nou dat heeft ie nog nooit gedaan, en toen ik zei dat ze hem maar moest negeren, hapte ie gewoon in haar mouw!!!

Nou die kon heel snel aan de lijn! :x

ik stond wel een beetje voor aap vond ik....
Tja je weet nooit wat ze doen he, dat zie je maar weer :? :(

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

:( he soms.. :evil:

Chester is ook heeel goed in aandacht vragen van bezoek, zeker als ze er in eerste instantie op ingaan.. van ons krijgt hij nl nooooit aandacht.. :twisted:

Chester is trouwens aan de diarree sinds vanochtend.. :(
miran&joost

dat is niet zo mooi.....

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

:D leuke foto`s !!! En een erg herkenbaar ritueel....

Chester zijn diarree is trouwens alweer over... :D
of het gewoon 1 malig was of dat de geprakte banaan geholpen heeft ik weet het niet, maar het is fijn dat het weer weg is.. :D
Plaats reactie