Pupjes april/mei/juni

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
momo

Ongelezen bericht door momo »

Afbeelding
De instructies opgevolgd ook qua maat. De vorige is wat kleiner uitgevallen.
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

zou pupjes voorlopig helemaal niet laten spelen ivm de heupen snuffelen is altijd goed tenzij ze volledig zijn ongeent en dat zijn ze nog niet ze zijn van 14 april als ze de 13 weken hebben gehad zijn ze veiliger
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Met Leentje gaat alles uitstekend!!! Ik laat haar inderdaad niet spelen met andere honden. Niet zozeer vanwege besmettingsgevaar, daar ben ik niet zo bang voor, maar wel ivm de gewrichten, en vanwege het feit dat ik wil dat ze op mij let en niet op andere honden en mensen.
Ze groeit goed, het is al niet meer zo'n beertje, maar gaat een beetje de hoogte in.

Het is zo warm, even lekker uitrekken en dan weer verder slapen, baasje boven op de zonnestoel, ik er lekker onder
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Ik heb Guus vandaag ook afgeleid toen we andere honden tegenkwamen. Ik wil dan ook maar liever niet dat het aankomt tot (springend en rennend) spelen/snuffen, want ik ben als de dood dat ie straks iets met zn gewrichten heeft. Nog maar een jaartje wachten Guus ;)

Bedankt voor het meedenken!!

Ahhhhh die Ben en Leentje :verliefd1: wat een koppies zeg!!!
Linnie

Ohhhhh wat is het toch leuk, een pup in huis :verliefd1:
Hij ligt nu ook weer zo lief te slapen in zn bench. Net buiten alles gedaan.. zn staart vliegt er zowat af als ik dan sta te juichen alsof hij net het beslissende doelpunt heeft gescoord :D

Hoe doen de andere pups het? Gebeuren er nog veel ongelukjes in huis?
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Linnie schreef:Ohhhhh wat is het toch leuk, een pup in huis :verliefd1:
Hij ligt nu ook weer zo lief te slapen in zn bench. Net buiten alles gedaan.. zn staart vliegt er zowat af als ik dan sta te juichen alsof hij net het beslissende doelpunt heeft gescoord :D

Hoe doen de andere pups het? Gebeuren er nog veel ongelukjes in huis?
Als ik het vergelijk met Cacao, die ongeveer meer binnen dan buiten deed, is Cashew een verademing!

Zij doet maar HEEL sporadisch iets binnen. Eigenlijk pas een keer of 4 gebeurd, dus dat valt mij reuze mee!
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Sjucht wat een heerlijke foto's :verliefd1:
Nathalie01 schreef:Ik probeer Dex vaak af te leiden met een koekje want hij mag niet naar alle honden toe die we tegenkomen maar af en toe een beetje snuffelen allebei aan de lijn kan geen kwaad hoor. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn pup ook niet bij iedere hond die je tegenkomt zal oppakken maar iedereen zijn eigen methode toch 8)
Hou je er rekening mee dat je labje dat dan ook nog doet als hij/zij 40 kilo is (en hij je dan mee kan sleuren om even te snuffelen aan de andere hond?)

Als Daan (en Kay) aan de lijn lopen is de aandacht voor mij, dus helaas niet snuffelen aan andere honden
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
kirsten&cacao

Kay schreef:Sjucht wat een heerlijke foto's :verliefd1:
Nathalie01 schreef:Ik probeer Dex vaak af te leiden met een koekje want hij mag niet naar alle honden toe die we tegenkomen maar af en toe een beetje snuffelen allebei aan de lijn kan geen kwaad hoor. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn pup ook niet bij iedere hond die je tegenkomt zal oppakken maar iedereen zijn eigen methode toch 8)
Hou je er rekening mee dat je labje dat dan ook nog doet als hij/zij 40 kilo is (en hij je dan mee kan sleuren om even te snuffelen aan de andere hond?)

Als Daan (en Kay) aan de lijn lopen is de aandacht voor mij, dus helaas niet snuffelen aan andere honden
Was ik maar zo interessant als jij ... :eusashhh: :D
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

kirsten&cacao schreef:
Kay schreef:Sjucht wat een heerlijke foto's :verliefd1:

Was ik maar zo interessant als jij ... :eusashhh: :D
Nou uhhh dat is het streven he... blaadjes/eenden ed zijn erg moeilijk te overtreffen LOL
Maar terugkomend op de honden, als ik honden zie aankomen dan ga ik dus linearecta de andere kant op zodat ik ook niet hoef te proberen om dat te winnen want dat doe ik nu nog niet :lol:
Met Kay kan ik nu gelukkig langs andere honden lopen, maar dat heeft iets langer geduurd omdat die in zijn puppytijd wel mocht snuffelen :oops:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Linnie

Vanaf vandaag wil ik het zo doen zoals de meeste hier al tipten, ik ben het meest interessante wat er rondloopt en andere honden negeren. Maar wat dat dus extra lastig maakt is dat mensen gewoon naar je toe komen lopen met hun hond :? Zo irritant! En dan hint ik al dat ik hem wil leren dat hij andere honden moet negeren.. en dan blijven ze gewoon met hun springende hond staan: "ja dat komt vanzelf" :evil:
Maar Guusje rook mijn beloning al in mijn dichte hand en hobbelde snel met mij mee :D
Ook de buurtkinderen willen hem allemaal tegelijk aaien.. maar ik wil dat niet. Hoe doe je dat, zonder dat je meteen met iedereen ruzie hebt :confused:
Toen ik net twee buurtkindjes zowat negeerdde toen ze de hele tijd achter me aanliepen, renden ze weg en zeiden ze tegen elkaar: die mevrouw is stom :lol:
Ik had ze al uitgelegd dat ik niet wilde dat als hij groot is, hij hun omver gaat springen.... :?
Laatst gewijzigd door Linnie op 08 jun 2010, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nathalie01 »

Ik laat Dex tijdens het wandelen ook niet snuffelen aan andere honden maar bijvoorbeeld tijdens puppiecursus vind ik dat het wel even mag op een verantwoorde manier. Ik heb trouwens meer problemen met mensen die langslopen dan trekt Dex daar naartoe en zeg ik NEE en roep ik hem bij mee om een aandachtsoefening te doen en dan zakken die mensen toch op hun hurken om hem te aaien en maar roepen ohh wat schattig :evil: ik heb dan ook niet zo'n grote mond om te zeggen maar dat wil ik niet en het leed is dan al geschied. Hoe doen jullie dat?

Wat betreft zindelijkheid gaat het de goede kant op. Poepen doet hij dus echt niet binnen dan gaat hij echt piepen maar er gebeurt nog wel eens een plasje binnen hoewel dat ook wat minder is de laatste dagen. Ik word met de dag verliefder op dat lieve mannetje. Als ik de aandachtsoefening doe kijk hij zo lieffff en hij luistert al zo goed voor zijn leeftijd dat had ik nooit verwacht. Hij kan al zitten, down en blijven op afstand en natuurlijk de aandachtsoefening dat hij je moet aankijken (al is hij nog wel snel afgeleid buiten maar oefening baart kunst)
Linnie

Wow Nathalie wat een snelle leerling :klasse: Wij gaan pas over 2 weken beginnen met de cursus. Heb je die dingen allemaal zelf aangeleerd of dmv de cursus??

Wat je zegt is heel herkenbaar, ik heb ook geen grote mond, maar die zal ik -ben ik bang- toch een beetje moeten gaan krijgen..
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Wat een geweldige foto's weer van de 'kleintjes' :D :verliefd1:
Linnie

Afbeelding

lekker in mn bench :verliefd1:
kirsten&cacao

Nou Guus, jij hebt amper ruimte om te liggen met je hele dierentuin ;)
Plaats reactie