Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

S.Breijer schreef:Wat een leuke foto's van de broers!! Je pikt ze er zo uit (ik wel in ieder geval..) Ik heb inmiddels al gestemd, ben nu al erg benieuwd naar alle winnaars. Enne, we kunnen nu al zeggen dat alle drie de broers toch al winnaars zijn :wink: :D

Hoe gaat het met jullie allemaal? Finn is de laatste dagen (ondanks zijn ondeugende buien) mega lief. Weer lekker aanhankelijk en heel vrolijk. In huis gaat hij al steeds beter luisteren....nu buiten nog :roll: :D

Ik ben beniewud hoe meneer op oudjaarsavond zal reageren. Vorig jaar was hij nog zo klein, heeft de hele avond liggen slapen.Nu maakt hij het echt bewust mee! Ach, het komt vast helemaal goed. Af en toe zijn er hier al knallen te horen, maar tot nu toe lijkt meneer zich daar niet heel druk over te maken.

Broer Finn geeft zijn broers een dikke knuffel!!

Groetjes,

Sandra
Heee Sandra !!

Ja ik herkende de broers ook onmiddelijk 8) Grappig is dat eigenlijk he, ondanks dat ik zeker Finn nou niet echt veel meer gezien heb ( ja op foto`s.. )
Met Chester gaat het prima hoor, af en toe zijn streken ( i.d. vooral tijdens het wandelen ) In huis gaat het gewoon goed.

Ik ben ook erg nieuwsgierig naar oudjaarsavond. Ik hoop maar dat hij niet te bang is / wordt.. Vorig jaar heeft hij om 00.15u in huis gepoept en geplast :? zat ik vers het nieuwe jaar in te dweilen :roll:
Ach ja.. we zien wel.. :wink:

Hele groto knuffel van Chester terug!!

Kristy
kristies
Speurneus
Speurneus

sbientje schreef:the jury has reached a verdict! ik ga mijn stemmen maar ff doorsturen :D
:eusathink: hmmmm dat is wel snel hoor.. ik zal me er ook zo eens in gaan verdiepen... 8)
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Joehoeh!

Sooooo, wat staan de mannen van jullie er mooi op!!
Herken ze uit duizenden :D
Er zitten wel hele mooie tussen hoor...de moeilijkste categorie om te stemmen vindt ik.

Oud en nieuw ben ik ook benieuwd ja, tot nu toe gaat het goed als er een knal is :)
De hond van een vriendinnetje van mij durft al bijna niet meer naar buiten dussss dat is helemaal balen...

Luisteren, dat doet ie van ons maar half, maar dat zijn we gewent :D :blij:

Miranda
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

ik had enzo toch gevonden ja miranda :) ik heb al gestemd ja, vond het ook moeilijk hoor :)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
miran&joost

Kom ik net buiten met de baas.........

Datzelfde spul als vorig jaar !!!!! Het was maar een heel klein laagje, maar toch..... Eerst even lekker in gehapt, toen liggen rollen.......
HEERLIJK !!!

Heb een eindje verder ook nog even een paar kleurplaatjes gemaakt......
Kleurt goed hoor GEEL en Wit.....

Ligt dat spul er bij jullie ook ????

Poot,

Enzo
kristies
Speurneus
Speurneus

Hier ook een klein laagje van dat spul !! En inderdaad ook ik heb mooie tekeningen gemaakt in `t geel 8)

En het vrouwtje maakte balletjes van het wit en jullie weten hoe dol ik ben op balletjes .. . dus dan gooide ze ze weg en .......... :verdriet: weg balletjes.. :? :???: snappen jullie dat nou ?

Poot Chester !
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Nouhou....! Dat is ook niet eerlijk!! :cry: Hier is geen sneeuwvlok te bekennen!! Pfff... :?

Vorig jaar heb ik gelukkig ook prachtige tekeningen kunnen maken in de sneeuw, maar ja, toen was ik nog erg klein natuurlijk.

O, hebben jullie baasjes en vrouwtjes het ook ineens zo koud met dit weer? Mijn vrouwtje wel, mietje (:D) Ik heb écht nergens last van. Van mij mag het nog weken koud blijven. Beter dan die regen, bah :(

Wat gaan jullie voor spannends met de kerst doen? Sandra is beide kerstdagen thuis, dus ik denk dat alles net zo gaat als anders. Gelukkig maar.

Zo, dat was het weer voor nu. Duimen jullie voor een heel klein beetje sneeuw hier?

Poot,

Finn
miran&joost

Weinig spannends met de kerst :D
Ik moet werken, en daarna gaan we naar mijn ouders en op 2 de kerstdag naar Joost zijn ouders!

Trouwens mijn laatste dagen in het ziekenhuis werken :cry: :?
Ik ga nl in de thuiszorg werken! ben vandaag al meegeweest op route. was keileuk!

Oh, en de kou? dat vindt ik heerlijk!!!! lekkere muts op en langs de maas wandelen :D
Ik ben ook wel een wintermens (alleen als het echt winter is dan he)
Want regen sucks!!

Enzo is ook in zijn nopjes, hij kan het alleen niet uitstaan dat zijn lekkere sjees plassen nu niet meer te besjeezen zijn, maar te beglijden :D :lol:
Zal nog een filmpje maken, je lacht je rot :D

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

O Miranda ik vroeg me toevallig van de week af wanneer je gaat starten met je nieuwe baan... bijna dus.. spannend hoor :? Maar het komt vast goed !!

Hier druk met de kerst... kerstavond werken, 1e kerstdag naar zeeland naar mijn ouders ( Chester gaat natuurlijk mee 8) ) daar slapen, tweede kerstdag naar wessel zijn moeder, wederom met Chester.. en s`avonds moet ik de nacht in :( Ach ja... hadden we maar een vak moeten leren he miranda.. :wink:

Chester wordt dus veel heen en weer gesleept.. :) Maare hij vind dat niet zo erg geloof ik :)
miran&joost

kristies schreef:Hier ook een klein laagje van dat spul !! En inderdaad ook ik heb mooie tekeningen gemaakt in `t geel 8)

En het vrouwtje maakte balletjes van het wit en jullie weten hoe dol ik ben op balletjes .. . dus dan gooide ze ze weg en .......... :verdriet: weg balletjes.. :? :???: snappen jullie dat nou ?

Poot Chester !
Psssst.... Chester,

Je moet tegen het vrouwtje zeggen dat ze gewoon balletjes voor je koopt hoor !!!!! Die zelfgemaakte troep werkt echt niet hoor !!!

pootje,

Enzo
kristies
Speurneus
Speurneus

Broers... hele fijne kerstdagen... !! Geniet ervan. ( ikzelf wordt heel de kerst op sleeptouw genomen :? .... maarrrr het wordt wel leuk.. ) Vrouwtje moet af en toe werken, maar de tussenliggende tijd gaan we genieten heb ik gehoord !!

Jullie ook !! ?

Pootje van Chester... :orange10:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Hai!

Ook van deze kant hele fijne kerstdagen gewenst! Genieten doen wij hier zeker...
Vandaag lekker thuis kerst gevierd (we zijn nog niet uitgevierd..) en morgen weer fijn thuis, maar dan zonder visite!
Eerste kerstdag werd ingewijd met een heerlijke wandeling van 2 uur, veel hondjes en veel plezier. Ik heb met mijn twee grote vriendinnen gespeeld: Indy & Indy (een Viszla, korthaar, en een blonde labrador). Mijn dag kon niet meer stuk. Bovendien zei Sandra dat ik keurig luisterde (op een uitglijer na), dus de sfeer was helemaal goed hier.
Ja, zo af en toe zet ik mijn beste pootjes voor.... 8) Wat ik morgen zal doen weet ik nog niet :twisted:.

Nou broers...: Genietze de komende kersttijd en tot snel!
(In het nieuwe jaar moeten we volgens Sandra toch maar eens een keer gaan afspreken. Met of zonder bananen in de oren, het moet er toch eens van komen :))
Oh, niet te veel snoepen hoor, want dan zetten die vreemde mensen je straks nog op een nieuwjaarsdieet :? Ik eet, behalve bananenschillen (:D) alleen mijn bakje brokken leeg. Niet eerlijk hoor, ik moet het doen met kauwbotjes en die mensen stoppen alles wat maar eetbaar is in hun mond deze dagen... Niet normaal hoor! :x
Ach, wij leven gezond..:wink:

Doei doei

Poot,

Finn
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

ook namens tante maupie, hele fijne feestdagen voor de broers hier :)
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

ik vind finn echt een knapperd!
kristies
Speurneus
Speurneus

Nou echt alsof ik naar Chester kijk :shock: Het wordt clice ondertussen, maar ze lijken echt... ! Vooral op de eerste twee !
Chester heeft een drukke, maar goede kerst achter de rug. Wel veel heen en weer gesjouwt maar ook veel leuke dingen gedaan... In de zee gezwommen door het bos gerent en vandaag met kindjes gespeelt. ZO grappig Chester was zo voorzichtig.. :)
En nu thuis in de bench, baasje in bed en vrouwtje op haar werk :( Ach ja ... volgend jaar is het weer kerst.. 8)
Plaats reactie