renate schreef:Roos schreef:Aan een kant kan ik mij het gevoel van de mensen van het andere forum ook wel een beetje voorstellen hoor, je zult het allemaal echt niet kwaad bedoelen maar als ik lees dat jouw vriend 45 minuten met hem gelopen heeft of dat hij met Basco heeft gespeeld dan heb ik ook wel zoiets van
Dat doe je gewoon niet met een hond die er zo aan toe is, en dat wekt nu eenmaal irritatie op
En dan rijst bij mij nog de vraag hoe dit allemaal zo snel kan ineens.
Op 17-6 is er het vermoeden van hd en nu ruim een maand later gaat het zo slecht dat hij tegen het inslapen aanhangt.
Dan vraag ik mij ook af of je misschien niet beter wat eerder naar de da had gekund.
Zo kijk ik er eerlijk gezegd tegenaan maar dat neemt niet weg dat ik het wel harstikke rot vind, en in het bijzonder voor Ghost

dat lopen is 1x gebeurd en daar heb ik mijn vriend ook flink over toegesproken en is niet meer gebeurd!
Dat spelen met Basco is samen op de grond liggen en in elkaars bek bijten, dus niet rennen en gek doen maar gewoon liggen en rustig samen spelen ( heb ik er volgens mij ook bijgezet ).
Deze dingen staan niet eens op het herder forum erbij, sommige vinden de artsen niet goed genoeg of zouden een lening afsluiten om alles voor de hond gedaan te hebben en sorry aan een lening ga ik niet beginnen, ik ga me niet diep in schulden steken.
Het is zo snel berg afwaarts gegaan na het bezoek aan de da!! Ze hebben zo aan zijn poten lopen trekken en doen dat het nu helemaal uit zijn fatsoen is. Toen is ook de erge pijn begonnen en de ellende. Daarvoor juist niet, toen zagen we aan zijn manier van lopen dat het niet goed zat maar toen was het niet zo erg als nu. toen liep hij nooit mank, had overal zin, kon lange wandelingen maken. Na de foto's en het trekken aan de poten is het manken begonnen, de ontzettende pijn, het niet kunnen lopen, de zin niet meer hebben. Als dat eerder was waren we al veel eerder gegaan maar ze hebben alles zo uit het fatsoen getrokken dat hij nu zoveel pijn en last blijft houden en dat het zo slecht gaat met hem.
En het kan dan misschien irritaties opwekken maar we doen verder niks raars met Ghost en dit is de situatie en ik kan er ook niks aan doen dat het in 1x zo erg is.
Sorry ga er even verder niet meer op in, heb het een beetje gehad nu.
Sta op het punt van breken en kan er echt verder niet veel bij hebben en heb geen zin om me te blijven verantwoorden en verdedigen.
Heb al zulke klote weken met Ghost en in de familie zijn zijn erge dingen gebeurd en kan dit er even niet bij hebben.
Hoop wel dat ik nu weer een hoop heb verduidelijkt
Vlak voor Buddy's 10e verjaardag ging hij mank lopen met zijn rechter voorpoot. Een paar dagen aangekeken en toen het niet over ging zijn we naar de dierenarts gegaan. We kregen rimadyl mee en Buddy moest rust nemen. Als het na 1 week niet over was dan zouden we foto laten maken van zijn poot.
Het ging niet over, dus werd er foto gemaakt van zijn poot. Op de foto was te zien dat Buddy artrose had.
Dus Buddy ging mee naar huis, maar hij was niet meer zichzelf. Hij had ook ineens overal pijn. Wilde niet wandelen, kon niet eens zitten, niet staan en niet eens liggen. Elk beweging deed hem pijn. Hij hijgde ook veel en wilde het liefst blijven liggen. Zodra hij een beweging maakte jankte hij vreselijk.
We zijn meerdere malen keren naar de dierenarts geweest, verschillende medicijnen gehad maar niets hielp. Wandelen wilde hij niet. Dus alleen ff voor p&p en dan wilde hij weer naar binnen. Het kwam volgens hun ook door foto's maken want ze moesten ook aan zijn poot trekken enzo. Budje had later blijkbaar ook hernia.
Was zelfs zo erg dat we uiteindelijk (na 1 maand geloof ik) met de dierenarts hadden besloten als Buddy in het weekend niet zou verbeteren wij hem op de maandag moesten laten inslapen. Pff was vreselijk die tijd!
Zondag gingen we met Buddy naar het park waar hij altijd dolgraag was. Dus voor de laatste keer gingen we naar het park. Toen we thuis kwamen kreeg Buddy een opleving. Hij pakte sinds weken weer een speeltje in zijn mond en ging kwispelen!!! Hij had al 1 maand niet meer gekwispeld. We hebben toen natuurlijk besloten om hem nog langer bij ons te laten.
Daarna heeft het ongeveer 3 maanden geduurd voor hij weer de oude was. Nou ja, hij was niet meer hetzelfde als voor het foto's maken maar hij was er weer!! Hij kon weer alles doen.
Geef je Ghost Glucosamine/Chondroitine? Zo niet, dan zou ik er wel mee gaan beginnen. Het duurt wel een tijdje voor het begint te werken. Ik geloof iets van 6 weken tijd. Dit heeft bij Buddy heel erg goed geholpen.
Ik hoop dat dit in jullie geval ook zo is met Ghost. Heel veel sterkte en geef die arme stakker een dikke knuffel!!