Miep schreef:Bedankt voor jullie reacties ik heb mijn "nieuwe" auto en heb het als volgt opgelost
mijn mooie auto
ik heb een softbench in de bak past precies
laat gewoon wat meer foto's zien omdat ik zo trots ben op mijn auto. Hij is 12 jaar oud maar dat is helemaal niet te zien. Heeft pas 63000 km. gereden. Ben er echt zo blij mee
Je hebt een hele mooie nette auto gekocht hoor!
Alleen zou ik zelf geen softbench gebruiken. Het past natuurlijk heel mooi Maar als iemand achter op je klapt, zit je hond klem/plat/vast.
Hier zit Cacao op de achterbank, normaal gesproken met haar tuig aan de riem vast. Cashew nu nog even op de voorstoel, want samen op de achterbank is 1 groot feest
Op de achterbank hebben we zo'n kleed dat loopt van de hoofdsteunen van de voorstoel tot de hoofdsteunen van de achterbank. Zodat ze ook niet in het voetengat kunnen vallen
Wij hebben tegenwoordig ook autokennels en dat bevalt me prima, ze zitten veilig en ruim en hebben allemaal hun eigen plekje, ik vind het een lekker idee dat ze veilig zitten
Groetjes Lin en een van Max en een van Luna, Doran en Zinzi
Miep schreef:Bedankt voor jullie reacties ik heb mijn "nieuwe" auto en heb het als volgt opgelost
mijn mooie auto
ik heb een softbench in de bak past precies
laat gewoon wat meer foto's zien omdat ik zo trots ben op mijn auto. Hij is 12 jaar oud maar dat is helemaal niet te zien. Heeft pas 63000 km. gereden. Ben er echt zo blij mee
Je hebt een hele mooie nette auto gekocht hoor!
Alleen zou ik zelf geen softbench gebruiken. Het past natuurlijk heel mooi Maar als iemand achter op je klapt, zit je hond klem/plat/vast.
Hier zit Cacao op de achterbank, normaal gesproken met haar tuig aan de riem vast. Cashew nu nog even op de voorstoel, want samen op de achterbank is 1 groot feest
Op de achterbank hebben we zo'n kleed dat loopt van de hoofdsteunen van de voorstoel tot de hoofdsteunen van de achterbank. Zodat ze ook niet in het voetengat kunnen vallen
Zo'n soort hangmat hebben wij ook en Guus zit ook in de gordel
Lunatic schreef:Wij hebben tegenwoordig ook autokennels en dat bevalt me prima, ze zitten veilig en ruim en hebben allemaal hun eigen plekje, ik vind het een lekker idee dat ze veilig zitten
Zijn die kennels zo stevig dat als er iemand achterop je auto rijdt, de kennels niet vervormen?
Heb maar een kleine auto (suzuki alto) en mijn dames zitten op de achterbank op een beschermhoes in de autogordel.In de achterbak is dan nog een beetje plaats voor mijn boodschappen en andere dingen.
Ik durf ze niet anders te vervoeren omdat als ik de achterbank plat leg hebben ze wel meer ruimte maar kunnen ze ook niet meer vast zitten en naar voren komen.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018 Bowie 16-04-2017
Janneke schreef:Volgende week mogen wij onze pup ophalen! Ik lees hier veel over het vervoeren van de hond, maar hoe deden jullie dat in het begin met de pup? Ik hoor verhalen van los op de achterbank tot in benches achterin. Kan zo'n puppy bijvoorbeeld al in een tuigje met de autogordel eraan vast?
Ik zou hem bij het ophalen lekker op schoot nemen en als de pup een beetje gewend is bij jullie rustig aan beginnen en aan een tuigje laten wennen.
Lunatic schreef:Wij hebben tegenwoordig ook autokennels en dat bevalt me prima, ze zitten veilig en ruim en hebben allemaal hun eigen plekje, ik vind het een lekker idee dat ze veilig zitten
Zijn die kennels zo stevig dat als er iemand achterop je auto rijdt, de kennels niet vervormen?
Yep gelukkig wel
Yep gelukkig wel
Dat klinkt wel heel goed zeg! Ik heb even gegoogled op autokennels, maar dan zie ik alleen kennels van trespa en aluminium, ik kan me niet voorstellen dat die zo stevig zijn. Waar zijn die van jou van gemaakt?
Hier los in de achterbak. Daarin ligt een antislip mat. En er zit een veiligheids rek tussen de achterbak en de cabine, zodat ze niet door de auto kunnen vliegen als er wat gebeurt. Haren vind ik evengoed overal. Die breng ik ook mee aan mijn kleding en het 'stuift' ook door. Nou ja, jammer dan, de auto is voor mij slechts een vervoermiddel.
Eens in de zoveel tijd schoonmaken en klaar hoor.
doggie schreef:
Yep gelukkig wel
Dat klinkt wel heel goed zeg! Ik heb even gegoogled op autokennels, maar dan zie ik alleen kennels van trespa en aluminium, ik kan me niet voorstellen dat die zo stevig zijn. Waar zijn die van jou van gemaakt?
Goeie vraag, ik heb geen idee, heb hem niet zelf laten maken.
maar zo ziet hij eruit:
Goeie vraag, ik heb geen idee, heb hem niet zelf laten maken.
maar zo ziet hij eruit:
Ziet er idd goed uit. Maar als ik zie hoe mijn autootje in elkaar zat nadat er iemand achterop was gereden, kan ik me haast niet voorstellen dat zo'n kennel wel heel blijft. Heb je de garantie gekregen dat hij niet vervormt?
Ik heb er geen garantie bij, ik heb hem overgenomen
Maar ik vertrouw erop dat hij goed is, hij komt van een gerenomeerd bedrijf en de mensen waar ik hem van overgenomen heb, kopen hem altijd daar, bij elke nieuwe auto een nieuwe kennel op maat.
Dat zijn kennels die hondengeleiders ook gebruiken (politie) en echt goede stevige kennels die niet in elkaar horen te schuiven bij een ongeluk. Maar wie ze maakt geen idee, kan een mailtje sturen naar een ex collega waar ze dingen halen als je wilt?