Blij dat het met suus beter gaat!! En hopelijk kom jij weer een beetje tot rust! Wat een shit situatie!!!
Suzette weer gebeten...
-
marjolein
-
monique1977
jeetje wat een verhaal zeg en wat een raar mens ben blij dat ze wakker heeft gelegen heeft ze ook wat. toen lany 10 weken was is zij ook door een jack russel gebeten. Lany heeft hier gelukkig niets aan over gehouden zelfs de jack russel van me neef is nu haar beste vriend je ziet het kan raar lopen. maar voor suzette heel veel sterkte
-
milo
- Grote hondenneus

Sja, excuses excuses, maar daar is jouw hond mooi de pineur van. Als haar hond zo van slag is, moet ze hem júist aan de lijn houden, of niet? En haar kind ook, plakband over die brutale mond!
Maar gaat ze de rekening betalen dan? Hopelijk trekt ze uit die financiele tegenvaller een les, jammer dat ze sociaal wat minder is..
Fijn dat jouw Labje weer goed gaat! Ze laat zich goed verwennen, kijk, that's the way to do it!
Maar gaat ze de rekening betalen dan? Hopelijk trekt ze uit die financiele tegenvaller een les, jammer dat ze sociaal wat minder is..
Fijn dat jouw Labje weer goed gaat! Ze laat zich goed verwennen, kijk, that's the way to do it!

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Ik denk dat je je nogal rustig hebt opgesteld, petje af hoor. Hopelijk leert de dame iets van de rekening en gaat ze met de JR naar een goede cursus of GT, want dit is geen normaal hondengedrag. En dat ligt zoals wij allemaal weten, bijna altijd aan:
De Baas/bazin
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
soraya
-
Joni
-
Charella
-
rimanime
- Speurneus

Vervelend wat jullie moest overkomen en je reactie is begrijpelijk want deze dame zat goed fout
Maar deze mevrouw heeft volgens mij toch min of meer aangegeven dat ze spijt heeft van het incident en haar gedrag en ik begrijp dat ze de rekening gaat betalen ? Er zijn mensen die zich asocialer gedragen als je ze de rekening presenteert (als je dat al aandurft bij een bepaald slag)
Snap dan ook de reacties niet van sommige hier nadat je bij haar bent geweest.
Als ik het zo lees heb je een heerlijk stabiel hondje. Dat is je geluk

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
esther-sarah
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Ja, ik hoop dat ze de rekening gaat vergoeden. Dan ben ik helemaal blij!! Ik denk ook dat de andere mensen bedoelen dat ze probeerde een excuus bij mij los te peuteren voor wat betreft mijn commentaar op het optillen en aaien van haar hond. Dat ik daar niet op in ging vond ze wel jammer blijkbaar, want ze bleef het herhalen. Maarja, een bord voor je kop is niet erg, als er maar 'sorry'op staat.rimanime schreef:Vervelend wat jullie moest overkomen en je reactie is begrijpelijk want deze dame zat goed foutMaar deze mevrouw heeft volgens mij toch min of meer aangegeven dat ze spijt heeft van het incident en haar gedrag en ik begrijp dat ze de rekening gaat betalen ? Er zijn mensen die zich asocialer gedragen als je ze de rekening presenteert (als je dat al aandurft bij een bepaald slag)
Snap dan ook de reacties niet van sommige hier nadat je bij haar bent geweest.
Maar je hebt gelijk; het had nog veel erger gekund...
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
Gandhi
Gandhi
-
wobbetje
suzette
Hallo,
Ook mijn lab Wobbe is twee jaar geleden out of the blue aangevallen door een American Stafford, notabene is onze eigen straat. Het was de hond van twee huizen verder. Toen ik Wobbe 's avonds nog even uitliet , deed die eigenaar gewoon zijn voordeur open en liet zijn hond los. Die kwam met een rotvaart op Wobbe afgestormd en pakte hem vol in de schouder. Ik heb op die hond gestampt maar niks kon hem deren. Uiteindelijk heb ik hem bij zijn halsband genomen en heb hem toch plots kunnen lostrekken. Ik had twee gekneude vingers en een blauw scheenbeen. Wobbe had een punctiewond in zijn schouder. Ben de volgende dag met hem naar de DA moeten gaan. Het was flink ontstoken en Wobbe moest antibiotica nemen. Ik ben met de rekening naar mijn buurman geweest en hij vond dat écht wel overdreef, want zijn hond wou enkel spelen
Ik heb toen gezegd dat ik hem dan zeker niet zou willen tegenkomen wanneer hij dan écht kwaad was .... nog steeds wordt ik er pisnijdig van. Alles bij elkaar geteld heeft mij dat 200€ aan dierenarts kosten gekost. En die onozelaar heeft daar met veel moeite 40 € van terugbetaald. Zijn vrouw heeft dat dan nog met mij moeten regelen. Ik kom hem uiteraard nog regelmatig tegen maar gun hem geen blik. Ik heb er wel een klein trauma aan overgehouden, Wobbe gelukkig niet. Zulke mensen , ze moesten ze.........
Groetjes
Martine en Wobbe
Ook mijn lab Wobbe is twee jaar geleden out of the blue aangevallen door een American Stafford, notabene is onze eigen straat. Het was de hond van twee huizen verder. Toen ik Wobbe 's avonds nog even uitliet , deed die eigenaar gewoon zijn voordeur open en liet zijn hond los. Die kwam met een rotvaart op Wobbe afgestormd en pakte hem vol in de schouder. Ik heb op die hond gestampt maar niks kon hem deren. Uiteindelijk heb ik hem bij zijn halsband genomen en heb hem toch plots kunnen lostrekken. Ik had twee gekneude vingers en een blauw scheenbeen. Wobbe had een punctiewond in zijn schouder. Ben de volgende dag met hem naar de DA moeten gaan. Het was flink ontstoken en Wobbe moest antibiotica nemen. Ik ben met de rekening naar mijn buurman geweest en hij vond dat écht wel overdreef, want zijn hond wou enkel spelen
Groetjes
Martine en Wobbe
-
liesjeb
- Hele grote hondenneus

Het is altijd naar wanneer zoiets gebeurt. Terwijl het mij lijkt dat je als baas wel weet of je hond vals is of niet? Als ik een valse hond had, dan zou ik hem sowieso ALTIJD aan de lijn uitlaten en mensen duidelijk waarschuwen als de andere hond losloopt!
Helaas denkt lang niet iedereen daar hetzelfde over.
Ik ben blij te lezen dat de hond zelf geen trauma heeft overgehouden en hopelijk is de buurvrouw bereid de kosten te vergoeden!
Helaas denkt lang niet iedereen daar hetzelfde over.
Ik ben blij te lezen dat de hond zelf geen trauma heeft overgehouden en hopelijk is de buurvrouw bereid de kosten te vergoeden!

Met dank aan Monika
-
milo
- Grote hondenneus

Re: suzette
Ik zou in dat geval aangifte doen, dat dier is vals..wobbetje schreef:Hallo,
Ook mijn lab Wobbe is twee jaar geleden out of the blue aangevallen door een American Stafford, notabene is onze eigen straat. Het was de hond van twee huizen verder. Toen ik Wobbe 's avonds nog even uitliet , deed die eigenaar gewoon zijn voordeur open en liet zijn hond los. Die kwam met een rotvaart op Wobbe afgestormd en pakte hem vol in de schouder. Ik heb op die hond gestampt maar niks kon hem deren. Uiteindelijk heb ik hem bij zijn halsband genomen en heb hem toch plots kunnen lostrekken. Ik had twee gekneude vingers en een blauw scheenbeen. Wobbe had een punctiewond in zijn schouder. Ben de volgende dag met hem naar de DA moeten gaan. Het was flink ontstoken en Wobbe moest antibiotica nemen. Ik ben met de rekening naar mijn buurman geweest en hij vond dat écht wel overdreef, want zijn hond wou enkel spelenIk heb toen gezegd dat ik hem dan zeker niet zou willen tegenkomen wanneer hij dan écht kwaad was .... nog steeds wordt ik er pisnijdig van. Alles bij elkaar geteld heeft mij dat 200€ aan dierenarts kosten gekost. En die onozelaar heeft daar met veel moeite 40 € van terugbetaald. Zijn vrouw heeft dat dan nog met mij moeten regelen. Ik kom hem uiteraard nog regelmatig tegen maar gun hem geen blik. Ik heb er wel een klein trauma aan overgehouden, Wobbe gelukkig niet. Zulke mensen , ze moesten ze.........
![]()
Groetjes
Martine en Wobbe