Vandaag een wandelingetje door de stad gemaakt met Asta

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Hahaha wel een beetje typisch Asta he, eten eten eten :D

Maar goed die vrouw vroeg er ook om hoor tss... Kan me voorstellen dat je dr niet direct aan denkt als je zelf geen huisdieren hebt maar goed...Eten en honden....Hmm..
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

AnP schreef:Als je geen huisdieren hebt sta je er inderdaad misschien niet zo bewust bij stil.
Overigens kan ik in huis rustig eten laten liggen dan pakt ze het niet.
Maar buiten is het een wandelende vuilnisbak :banaan:

Bij mij voor zijn ze aan het werk aan de spoortunnel en zitten er vaak bouwvakkers, en laatst in het zonnetje zaten ze buiten te eten
:oops: heeft ze mooi een bouwvakker beroofd van de bammetjes in zijn broodtrommel toen hij haar wilde aaien (had de op de grond staande broodtrommel niet gezien) :oops: die hebben het toch een paar dagen volgehouden dat zodra ik naar buiten kwam, pas op de broodtrommels te roepen het gele monster komt eraan :oops: (een pak koekjes en koffie en ze konden er gelukkig wel om lachen)

Asta is nu enorm fan van werkende mannen buiten :roll:
:lol: Gewoon een echte zakkenroller die hond :D alles wat eetbaar is in een oogwenk foetsie. 8) Ik heb er weer erg om moeten lachen. :tranenlach:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Ja, zo gaat ie lekker Asta!

Domme mevrouw.. dat zou ze bij Cacao ook niet hoeven proberen! :)
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Saskia.Bernadette schreef:
AnP schreef:Als je geen huisdieren hebt sta je er inderdaad misschien niet zo bewust bij stil.

Bij mij voor zijn ze aan het werk aan de spoortunnel en zitten er vaak bouwvakkers, en laatst in het zonnetje zaten ze buiten te eten
:oops: heeft ze mooi een bouwvakker beroofd van de bammetjes in zijn broodtrommel toen hij haar wilde aaien (had de op de grond staande broodtrommel niet gezien) :oops: die hebben het toch een paar dagen volgehouden dat zodra ik naar buiten kwam, pas op de broodtrommels te roepen het gele monster komt eraan :oops: (een pak koekjes en koffie en ze konden er gelukkig wel om lachen)

:lol: Gewoon een echte zakkenroller die hond :D alles wat eetbaar is in een oogwenk foetsie. 8) Ik heb er weer erg om moeten lachen. :tranenlach:

Nog ff en Asta komt op de Most Wanted lijst :eusashhh: en wordt het gele broodjesstelend monster zo achtervolgt :schieten: :lol:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

AnP schreef:
Saskia.Bernadette schreef:

Nog ff en Asta komt op de Most Wanted lijst :eusashhh: en wordt het gele broodjesstelend monster zo achtervolgt :schieten: :lol:
Ja dat zit er dik in. :D :blij: Een gevaarlijke criminele hond is het. :lol:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Plaats reactie