Ja het wordt eentonig maar bij mij is het overgegaan nadat ik op vers overgestapt ben,vier honden in huis en niemand die er ook maar iets van ruikt.
Als je geen ruimte in de vriezer hebt zal je iedere dag een pakje moeten kopen bij de supermarkt.
Hoe kan ik dit het beste oplossen??
-
- Grote hondenneus
Ik heb Foofer lekker gewassen, goed geborsteld met de furminator waar wel haren af kwamen voor 10 nieuwe puppies... En de zwitsal erin gedaan, zo fris als een hoentje weer. Mijn moeder ruikt het in ieder geval niet meer en daar was het mij om te doen.
Ik snap dat veel van jullie toch vers voeren de beste oplossing vinden maar op dit moment (ik weet gewoon echt niet hoe mijn toekomst er verder uit gaat zien wbt woonsituatie enz) ben ik blij met deze oplossingen omdat mijn ouders er geen last meer van hebben.
Persoonlijk vind ik eau de chien heerlijk.
Ik snap dat veel van jullie toch vers voeren de beste oplossing vinden maar op dit moment (ik weet gewoon echt niet hoe mijn toekomst er verder uit gaat zien wbt woonsituatie enz) ben ik blij met deze oplossingen omdat mijn ouders er geen last meer van hebben.
Persoonlijk vind ik eau de chien heerlijk.