Even een stukje vooraf: mijn ouders hebben nooit een hond gewild, ik al zo lang ik me kan herinneren. Ze hebben wel altijd gezegd dat wanneer ik op mezelf woon en ik een hond heb ze er altijd op willen passen en dat doen ze met alle liefde. Ze zijn super gek met hem alleen beide zijn ze niet gewend aan een hond in huis. Dus de haren, nagels op het parket, de "lekbek" na het water drinken nemen ze voor lief omdat het even niet anders is.
Maar nu komt het probleem, ze kunnen niet echt wennen aan de hondengeur.. Nu ruikt Foofer de laatste tijd ook meer, maar heb het idee dat dit door het verharen komt, kan dat?
Hebben jullie een tip om toch die hondengeur iets te minderen waardoor het voor mijn ouders toch iets prettiger is...
Foofer is al veel buiten enzo, maar s'nachts en bij koude dagen ligt hij in de berging en dan ruik je hem wel...
Ik ben er aan gewend en neem het voor lief, dat hoort erbij als je een hond neemt alleen zit ik even te kijken naar een tijdelijke oplossing om voor iedereen het beste er van te maken.
Ik hoop dat jullie misschien een paar tips hebben