Mijn aller, allerliefste schat Wobbeke
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
Martine, ook wij willen je heel veel sterkte toewensen met het verlies van je allerliefste maatje Wobbe.
Ik hoop dat je uit de lieve gedichten van diverse forumleden wat sterkte kunt putten.
Lieve Wobbe, rust zacht.

Ik hoop dat je uit de lieve gedichten van diverse forumleden wat sterkte kunt putten.
Lieve Wobbe, rust zacht.

-
- Speurneus
Wat een verdrietig bericht
Je hebt alles gedaan voor Wobbe en nu moest je hem loslaten, uit liefde.. Maar wat een verdriet en gemis zal dat geven 
Heel veel sterkte de komende tijd

Heel veel sterkte de komende tijd

Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014

In loving memory

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
Ik heb gistermiddag steeds aan jullie gedacht, en nu lees ik dat je Wobbe dus hebt moeten laten gaan.
En ook al weet je dat het de juiste beslissing was, toch doet het zoveel pijn.
Op een dag overheersen de gelukkige en dierbare herinneringen het verdriet wat je nu voelt, tot die tijd ontzettend veel sterkte gewenst.
Annemarie
En ook al weet je dat het de juiste beslissing was, toch doet het zoveel pijn.
Op een dag overheersen de gelukkige en dierbare herinneringen het verdriet wat je nu voelt, tot die tijd ontzettend veel sterkte gewenst.
Annemarie
-
- Speurneus
-
- Middelgrote hondenneus
-
- Speurneus
Ik hoop dat het verdriet en de pijn om Wobbe een plekje vindt en dat de mooie herinneringen blijven. Heel veel sterkte met het verlies van deze lieverd 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Hele grote hondenneus
Martine,
Ik zit hier met tranen in mijn ogen je bericht te lezen. Wat verschrikkelijk dat je Wobbe moet gaan missen
. Ik begrijp wat je bedoelt met je tekst en ik vind het herkenbaar. Ook al heb ik wel een partner, een hond brengt toch iets extra's mee wat een ander mens je niet kan bieden. Ik heb veel heel respect voor je moedige beslissing; deze heb je gemaakt uit de grote liefde die je voelt voor Wobbe. Ik kan mij goed voorstellen hoe jij je nu moet voelen; ik heb het ook bij mijn schoonvader gezien toen hij zijn hond moest laten inslapen. Het duurt weken of maanden voordat jij weer kunt spreken over je lieve mup zonder het gemis zo hard te voelen, maar daarna komt de tijd dat je met een glimlach gaat terugdenken aan al die ondeugende streken die Wobbe altijd uithaalde. Grappige gebeurtenissen en vertederende momenten komen terug. Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit grote verlies 
Ik zit hier met tranen in mijn ogen je bericht te lezen. Wat verschrikkelijk dat je Wobbe moet gaan missen

Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.