Mijn aller, allerliefste schat Wobbeke
-
wobbetje
Mijn aller, allerliefste schat Wobbeke
Vandaag om 17u30 heb ik Wobbe moeten laten inslapen.... het was niet fair geweest hem nog langer te laten afzien.... hij was sinds deze morgen opnieuw beginnen spugen en had ook terug diarree en pijn.... dus....
Dit doet zóó'n pijn.....
12 jaar geleden is mijn man van de ene dag op de andere vertrokken en 10 jaar geleden kwam Wobbe als kleine pup van 7 weken in mijn leven....Een bijzonder hondje bleek al direkt van in het begin.... een grote dikke deugniet waarvoor je ogen tekort kwam.... maar een gouden karakter.... een ongelovelijke lieverd.... altijd even goedgezind... altijd even enthousiast.... vol dwaze streken....Geen gram kwaad zat er in dat stoere lijf.... Het enige gevaar dat er in schuilde was dat hij je misschien kon doodkussen.... want daar was hij gewéldig in in kusjes geven....En hij kón mij aankijken op een manier dat je gewoon wegsmolt .... ik wist heel dikwijls gewoon wat hij bedoelde door zijn blik.....
In al die jaren ben ik single gebleven en Wobbe was mijn soulmate....
Ik had natuurlijk ook nog een prachtdochter om voor te zorgen maar zij is ondertussen begin juni van dit jaar gaan samenwonen met haar vriend... Dus nu is het wel erg akelig stil in huis....
En ik weet niet zo goed hoe ik hier nu door moet.... het zal moeten wennen , maar ik weet niet wanneer....en vooral niet hoe....
Een groot deel van mijn leven draaide immers rond hem... en nu valt dat allemaal weg.....
Ik wil toch nog graag deze tekst plaats ter nagedachtenis....
"ik denk aan jou en dan klopt mijn hart in mijn keel...
Ik mis je zo
Ik vergeet je niet ook niet na duizend jaar
Ik blijf van je houden
Je bent al mijn tranen waard
Ik kijk naar onze foto's , naar jaren van geluk
naar wat we samen hadden
de tijd ging veel te vlug
We zijn nu ver van elkaar
Ik weet niet waar je bent
Maar hopelijk voel je daar
hoe ik elke dag, elk moment aan je denk...
Ik mis je zo..... "
Ik wil ook jullie allemaal hartelijk bedanken voor alle steunbetuigingen en
medeleven bij het onderwerp "gezondheid"
Wobbe wordt gecremeerd (weet nog niet juist wanneer, dat wordt morgen nog besproken) en komt dan terug naar huis....
Groeten
Vanwege Martine
Wobbe geboren 03-06-2001 / overleden 13-09-2011
Dit doet zóó'n pijn.....
12 jaar geleden is mijn man van de ene dag op de andere vertrokken en 10 jaar geleden kwam Wobbe als kleine pup van 7 weken in mijn leven....Een bijzonder hondje bleek al direkt van in het begin.... een grote dikke deugniet waarvoor je ogen tekort kwam.... maar een gouden karakter.... een ongelovelijke lieverd.... altijd even goedgezind... altijd even enthousiast.... vol dwaze streken....Geen gram kwaad zat er in dat stoere lijf.... Het enige gevaar dat er in schuilde was dat hij je misschien kon doodkussen.... want daar was hij gewéldig in in kusjes geven....En hij kón mij aankijken op een manier dat je gewoon wegsmolt .... ik wist heel dikwijls gewoon wat hij bedoelde door zijn blik.....
In al die jaren ben ik single gebleven en Wobbe was mijn soulmate....
Ik had natuurlijk ook nog een prachtdochter om voor te zorgen maar zij is ondertussen begin juni van dit jaar gaan samenwonen met haar vriend... Dus nu is het wel erg akelig stil in huis....
En ik weet niet zo goed hoe ik hier nu door moet.... het zal moeten wennen , maar ik weet niet wanneer....en vooral niet hoe....
Een groot deel van mijn leven draaide immers rond hem... en nu valt dat allemaal weg.....
Ik wil toch nog graag deze tekst plaats ter nagedachtenis....
"ik denk aan jou en dan klopt mijn hart in mijn keel...
Ik mis je zo
Ik vergeet je niet ook niet na duizend jaar
Ik blijf van je houden
Je bent al mijn tranen waard
Ik kijk naar onze foto's , naar jaren van geluk
naar wat we samen hadden
de tijd ging veel te vlug
We zijn nu ver van elkaar
Ik weet niet waar je bent
Maar hopelijk voel je daar
hoe ik elke dag, elk moment aan je denk...
Ik mis je zo..... "
Ik wil ook jullie allemaal hartelijk bedanken voor alle steunbetuigingen en
medeleven bij het onderwerp "gezondheid"
Wobbe wordt gecremeerd (weet nog niet juist wanneer, dat wordt morgen nog besproken) en komt dan terug naar huis....
Groeten
Vanwege Martine
Wobbe geboren 03-06-2001 / overleden 13-09-2011
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
-
lucievd
- Hele grote hondenneus

-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
Roos
-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

Lieve, lieve Martine, de tranen rollen hier over mijn wangen. Wat moet je verdrietig zijn nu Wobbe er niet meer is. Dit doet zo'n pijn! Je weet dat je de juiste beslissing hebt genomen, uit liefde voor hem maar jij blijft alleen achter en moet door...zonder hem. De band die jij met Wobbe had blijft op een bepaalde manier bestaan. Ik had ook zo'n band met Youri, mijn lieve oude mannetje. Ook zo'n lieve goedzak waar ik mee kon lezen en schrijven. Hij keek me soms aan en dan was ik zo gelukkig! Eén keer in hun leven doen ze je verdriet en dat is wanneer ze sterven. Het is Wobbe zijn tijd om te gaan en ik weet dat waar hij naartoe gaat het zo mooi is, want misschien heb je toen wel gelezen dat ik Youri in een droom heb gezien bij de Regenboogbrug. Youri is daar om Wobbe te ontvangen en die twee zullen het zeker goed kunnen vinden.
Koester die geweldige jaren die jullie samen mochten hebben en neem de tijd om te rouwen want die heb je echt nodig. Het gaat straks allemaal wel minder worden maar weggaan gaat het nooit. Ik zeg altijd dat er een stukje van je met hem mee is gegaan en dat blijf je missen. Youri is nu al weer 2 en een half jaar bij me weg maar ik sta nog steeds met hem op en ga met hem naar bed.
Lieverd, ik wens je alle sterkte van de wereld toe en weet dat Wobbe je dankbaar is voor de beslissing die je hebt genomen. Alles wat je voor hem hebt gedaan is uit liefde voor hem. En dat weet hij!!!
Ook voor jou dit mooie gedicht:
Those we loved, don't go away.
They walk beside us, every they.
Unseen, unheard, but always near.
Still loved, still missed, still very dear.
In gedachten ben ik bij je en sla twee armen om je heen.
Heel veel liefs van Alice.
Koester die geweldige jaren die jullie samen mochten hebben en neem de tijd om te rouwen want die heb je echt nodig. Het gaat straks allemaal wel minder worden maar weggaan gaat het nooit. Ik zeg altijd dat er een stukje van je met hem mee is gegaan en dat blijf je missen. Youri is nu al weer 2 en een half jaar bij me weg maar ik sta nog steeds met hem op en ga met hem naar bed.
Lieverd, ik wens je alle sterkte van de wereld toe en weet dat Wobbe je dankbaar is voor de beslissing die je hebt genomen. Alles wat je voor hem hebt gedaan is uit liefde voor hem. En dat weet hij!!!
Ook voor jou dit mooie gedicht:
Those we loved, don't go away.
They walk beside us, every they.
Unseen, unheard, but always near.
Still loved, still missed, still very dear.
In gedachten ben ik bij je en sla twee armen om je heen.
Heel veel liefs van Alice.

-
jeltje
- Hele grote hondenneus

- bud en weiser
- Middelgrote hondenneus

-
brigitte064
- Hele grote hondenneus

Uit jouw woorden spreekt een immens verdriet...zelden heb ik meer gehoopt dat dit gedicht iemand een heel klein beetje kan troosten...
Ik was zo ziek en zwak
de pijn verjoeg mijn slaap
de onrust nam van van mij bezit,
Jij deed wat onvermijdelijk was en liet mij gaan....
De laatste goede daad
Besliste voor mij en was niet laf
Past eigenliefde bij de Vriendschap die ik gaf
Of uitstel tot het beter past bij een verloren strijd
Ik was niet bang tijdens de laatste gang
Jij liep niet weg, jij keek mij aan
Je noemde me bij de liefste naam
en hield mij stevig vast
Vandaag voor het laatst
groette ik je met mijn hondenstaart...
Wat jij liet doen deed jij voor mij
Je hebt me nog meer pijn bespaard,
voor zinloos lijden mij bewaard
Een zwaar besluit.. nee huil nu niet
Een wijs besluit dat werd gegrond
op een oud en uniek verbond
Jij bent mijn baas en ik jouw hond
Nomaals heel, heel veel sterkte!!
Ik was zo ziek en zwak
de pijn verjoeg mijn slaap
de onrust nam van van mij bezit,
Jij deed wat onvermijdelijk was en liet mij gaan....
De laatste goede daad
Besliste voor mij en was niet laf
Past eigenliefde bij de Vriendschap die ik gaf
Of uitstel tot het beter past bij een verloren strijd
Ik was niet bang tijdens de laatste gang
Jij liep niet weg, jij keek mij aan
Je noemde me bij de liefste naam
en hield mij stevig vast
Vandaag voor het laatst
groette ik je met mijn hondenstaart...
Wat jij liet doen deed jij voor mij
Je hebt me nog meer pijn bespaard,