Landal of center parks?

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Bedankt Labradorreke en Saskia, zo krijgen we echt een beetje een goed beeld van de omgeving en de huisjes!

@ Von, Dat is lief van je! We gaan indd buiten de vakantie (willen begin seprember) dus mocht het center parcs worden dan laat ik het je weten :)
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Von
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Von »

ja geen probleem :)
Liefs Von.Afbeelding

Afbeelding

AfbeeldingLucas (malthezer) (uit Belgie)
Afbeelding Romi uit Roemenie
Labradorreke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Labradorreke »

Wil enCo schreef:OMG Labradorreke,die laatste foto :verliefd1:
Had hij alles betaald ofzo? :) :)
:lol:

Ja die indruk geeft 'm hé?
En hij laat zich goed bedienen ook!
Heeft z'n knechten mee op verlof.. toch handig hé? :D
Afbeelding
:blondkopje: Frodo Of The Charmed Angel ° 17 mei 2006
:bruinkopje: Gismo (Bordeaux Dog) herplaatser °23 maart 2007
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Wij zijn echte landal liefhebbers, als het vakantie in Nederland betreft. De parken die ik helemaal TOP vind, qua ligging midden in het bos en waar je labje ,meer dan welkom is, zijn:

-Land van bartje, in Drenthe.
- op de Veluwe (huisje iets minder luxe, maar de ligging
:klasse: :klasse: :klasse: Andere parken op de Veluwe liggen ook mooi. Ook een leuk gebied met canailles te doen.
-Het park in kootwijk ligt ook prachtig. Weet alleen de naam niet
-De Hellendoornse berg ligt ook prachtig en de huisjes zijn mooi. Park is wel klein.
-De vers in Brabant, top locatie maar beetje armoedig park

Al met al heel veel keuze. We zijn nog nooit op de eilanden geweest bij landal, dus heb ik geen mening over. De parken in Zeeland, Friesland en Groningen vond ik zelf iets minder. Ik wil namelijk het liefst vanaf het park zo het bos in kunnen lopen.

Veel plezier, waar je uiteindelijk ook naar toegaat.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
EricaM
Speurneus
Speurneus

Zag dat de naam van mijn favoriete park op de Veluwe is weggevallen: Miggelenberg :D En als je voor landal kiest... Beste is met airmiles boeken. Krijg je 50pct korting. Of last minute. Dan is de korting 40pct.

Zo doen wij dat tenminste altijd 8)
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

Ik liep al een tijd rond met het idee om een weekendje weg te gaan. Bos voor de mannen, open haard voor me & my girl. Toen ik deze topic zag heb dankbaar gebruik gemaakt van alle tips die jullie hebben gegeven en heb een aantal parken bekeken. Ik denk dat ik ga voor Miggelenberg.

Ik heb er zo zin in. Ik ga morgen op mijn werk vrij vragen rond het 1e weekend van maart. Veel wandelen in het bos (wat voor weer het ook gaat worden ahahhaa), heerlijk fikkie stoken met dochterlief. Gewoon ff helemaal er tussen uit. Landal here we come :) .

Mocht iemand nog een tip voor een goede ligging qua huis ten opzichte van het omliggende bos.....laat me het weten :)
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
sharon66057
Speurneus
Speurneus

EricaM schreef:Zag dat de naam van mijn favoriete park op de Veluwe is weggevallen: Miggelenberg :D En als je voor landal kiest... Beste is met airmiles boeken. Krijg je 50pct korting. Of last minute. Dan is de korting 40pct.

Zo doen wij dat tenminste altijd 8)
Bedankt voor je tips Erica! Ik lees ze nu pas :oops: Ik heb helaas geen airmiles (moet er toch eens aan beginnen) en last minute vind ik een beetje eng zo in de zomer... dus we betalen maar gewoon de volle mep :wink:
Afbeelding

sharon66057
Speurneus
Speurneus

En is het is de Sluftervallei geworden!! We wilden toch wel heel graag naar Texel dit jaar, wouden vorig jaar al gaan maar dat is er niet van gekomen... We gaan begin september een weekje en gaan deze week een 6 persoons huisje (voor ons 2en en Noah) boeken!

Iedereen bedankt voor de tips!
Afbeelding

sharon66057
Speurneus
Speurneus

francis v schreef:Ik liep al een tijd rond met het idee om een weekendje weg te gaan. Bos voor de mannen, open haard voor me & my girl. Toen ik deze topic zag heb dankbaar gebruik gemaakt van alle tips die jullie hebben gegeven en heb een aantal parken bekeken. Ik denk dat ik ga voor Miggelenberg.

Ik heb er zo zin in. Ik ga morgen op mijn werk vrij vragen rond het 1e weekend van maart. Veel wandelen in het bos (wat voor weer het ook gaat worden ahahhaa), heerlijk fikkie stoken met dochterlief. Gewoon ff helemaal er tussen uit. Landal here we come :) .

Mocht iemand nog een tip voor een goede ligging qua huis ten opzichte van het omliggende bos.....laat me het weten :)
Wat leuk zeg! Veel plezier!!
Afbeelding

francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

sharon66057 schreef:
francis v schreef:Ik liep al een tijd rond met het idee om een weekendje weg te gaan. Bos voor de mannen, open haard voor me & my girl. Toen ik deze topic zag heb dankbaar gebruik gemaakt van alle tips die jullie hebben gegeven en heb een aantal parken bekeken. Ik denk dat ik ga voor Miggelenberg.

Wat leuk zeg! Veel plezier!!
Dank je wel.(en ook dank voor het openen van deze topic :) )..heb vanochtend telefonisch gereserveerd...een 6 persoonshuisje (rookvrij) mét open haard én aan de rand van het park in de buurt van de ingang naar het bos...wat wil je nog meer. De mannen hebben zowat elk hun eigen slaapkamer hahahhaha. Dochterlief en ik hebben allebei een eigen bank hahah. Het boekingsgesprek was al leuk, nu de dagen aftellen tot volgende week vrijdag en dan......Miggelenberg here we come!! :applaus:

Jullie ook heel veel plezier!!! :klasse:
gezina
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door gezina »

al jaren gaan wij naar de Sluftervallei op Texel.
in de loop der jaren zijn er al diverse bungalows vernieuwd en verbeterd.
het voordeel van de ligging is in 15 minuten ben je lopend bij het strand en het bos wordt steeds meer bos, de eerste jaren waren dit struikjes en hele kleine boompjes.
als je niet teveeleisend bent is dit een prima park.
veel plezier in september, wij gaan half april al.
Afbeelding
sharon66057
Speurneus
Speurneus

gezina schreef:al jaren gaan wij naar de Sluftervallei op Texel.
in de loop der jaren zijn er al diverse bungalows vernieuwd en verbeterd.
het voordeel van de ligging is in 15 minuten ben je lopend bij het strand en het bos wordt steeds meer bos, de eerste jaren waren dit struikjes en hele kleine boompjes.
als je niet teveeleisend bent is dit een prima park.
veel plezier in september, wij gaan half april al.
Komt vast goed! Jullie ook veel plezier! :D
Afbeelding

EricaM
Speurneus
Speurneus

Veel plezier op Texel. Klinkt echt leuk. Frank is geen fan van de eilanden, (waarom weet ik nog steeds niet), dus ben er nog nooit geweest.

@francis, veel plezier op de Miggelenberg. Geniet ervan. En het mooie van dat park is dat het bijna niet uitmaakt waar je zit. Bos rondom :D
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

EricaM schreef:@francis, veel plezier op de Miggelenberg. Geniet ervan. En het mooie van dat park is dat het bijna niet uitmaakt waar je zit. Bos rondom :D

Dank je wel Erica!! Kaplaarzen zijn inmiddels aangeschaft maar als ik zo de weersverwachtingen lees op buienradar hebben we die niet nodig. Vanmiddag tijdens de wandeling door de parken was ik al aan het dagdromen over komend weekend ahahha. Terwijl de mannen aan grassprietjes en bomen stonden te snuffelen dacht ik alleen maar...wat zullen jullie genieten van het bos in en rondom Miggelenberg. Ik heb nu al voorpret bij de gedachte alleen al...ahahahaha.
sharon66057
Speurneus
Speurneus

EricaM schreef:Veel plezier op Texel. Klinkt echt leuk. Frank is geen fan van de eilanden, (waarom weet ik nog steeds niet), dus ben er nog nooit geweest.

@francis, veel plezier op de Miggelenberg. Geniet ervan. En het mooie van dat park is dat het bijna niet uitmaakt waar je zit. Bos rondom :D
Dank je wel!! :D
Afbeelding

Plaats reactie