BIG SURPRISE
-
Floortje Faun
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Wat fijn dat het voor jou ook ineens zo snel in orde gekomen is en er weer een Labje in je leven is die je dagen kleur en plezier geeft.
Voor jou is het waarschijnlijk een even grote opluchting als voor mij om weer een hond in huis te hebben. Een lieve kop die je strelen kan, een schat die fijn naast je ligt en wandelingen die weer leuk zijn.
We zullen onze vorige hondjes nooit vergeten.
Het leuke is dat mijn Doby vaak dingen op exact dezelfde manier doet en me zo aan mijn Caedlih herinnert.
Veel plezier!
Voor jou is het waarschijnlijk een even grote opluchting als voor mij om weer een hond in huis te hebben. Een lieve kop die je strelen kan, een schat die fijn naast je ligt en wandelingen die weer leuk zijn.
We zullen onze vorige hondjes nooit vergeten.
Het leuke is dat mijn Doby vaak dingen op exact dezelfde manier doet en me zo aan mijn Caedlih herinnert.
Veel plezier!
Een labrador heeft weinig om over te blaffen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
-
miran&joost
- Kleine hondenneus

-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

Van harte gefeliciteerd met Zabbo.
Ik ben ontzettend blij voor je om te horen dat er nieuw maatje in je leven is gekomen. Voordat ik dit topic opende, las ik eerst het topic over die vieze man aan de telefoon...
Geweldig dat je zoektocht een goed einde heeft gekend. Heel veel plezier samen.
Ik ben ontzettend blij voor je om te horen dat er nieuw maatje in je leven is gekomen. Voordat ik dit topic opende, las ik eerst het topic over die vieze man aan de telefoon...
Geweldig dat je zoektocht een goed einde heeft gekend. Heel veel plezier samen.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
wobbetje
Het gaat helemaal geweldig met ons.... het is bijna te mooi om waar te zijn... wat een prachthond en een prachtkarakter... zo lief en braaf... blijft braaf alleen thuis... moest hem zelfs wakker maken daarstraks toen ik thuis kwam... haha
(een echte waakhond dus)... en hij knuffelt zo graag... wat ben ik blij met hem... helemaal verliefd
Toch zal ik ook nooit Wobbe vergeten hoor...hij blijft voor eeuwig en altijd in mijn hart... hij was ook mijn grote schat.... maar ik denk wel dat hij het goed vindt...
Ik vind het soms wel allemaal een beetje raar.... kwam daarjuist tijdens het wandelen iemand tegen met een bruine lab... en dat is dan zoo raar...maar het is niet anders....
IK had het volgens mij met Zabbo echt niet beter kunnen treffen... en dat ie zich zo vlug aanpast...echt fantastisch... ik ben helemaal in de wolken met hem...
of moet ik mij nu schuldig voelen tegenover wobbe ?
Groetjes
Martine
Toch zal ik ook nooit Wobbe vergeten hoor...hij blijft voor eeuwig en altijd in mijn hart... hij was ook mijn grote schat.... maar ik denk wel dat hij het goed vindt...
Ik vind het soms wel allemaal een beetje raar.... kwam daarjuist tijdens het wandelen iemand tegen met een bruine lab... en dat is dan zoo raar...maar het is niet anders....
IK had het volgens mij met Zabbo echt niet beter kunnen treffen... en dat ie zich zo vlug aanpast...echt fantastisch... ik ben helemaal in de wolken met hem...
of moet ik mij nu schuldig voelen tegenover wobbe ?
Groetjes
Martine
-
pebi
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
Kyra