ja, zo op de foto lijkt het inderdaad een reusachtige bench, hihi. Ik denk dat de foto een beetje uit de verkeerde invalshoek is genomen, want in het echt valt het reuze mee (ik meen 70cm)
Die 70cm kan ik beamen Nou vooruit 75cm dan Wat een schatje Nicole heel veel plezier, veel foto's plaatsen hoor!
Als ie wat groter is wil Castro graag een keer met hem naar het park. Oh en wij natuurlijk ook
Wat een schatteboutje zeg!!
En...zucht.....wat gaat de tijd toch snel, het lijkt wel of ik naar mijn eigen pup zit te kijken....die toch echt nu al weer een jaar geweest is!!!
Geniet maar lekker van hem!
Denver schreef:Hoe gaat het nu met jullie en Indy? Ben nieuwsgierig hoe de dagen erna gingen...(wij mogen over iets meer als 2 weken onze pup halen)
Het ging/gaat hartstikke goed. Okee, ik geef toe de ene dag heb ik iets minder geduld dan de andere dag, maar als ik nu terugkijk of de eerste maand, dan ben ik heel tevreden!
Hij groeit heel hard en hij kent al een aantal commando's!
Jullie heel veel plezier met jullie aankomende pup. Voor je het weet zijn die 2 weken om en over 3 weken zit je af en toe te zweten, maar het grootste deel van de tijd loopo je te stralen, let maar op!!!!
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
Denver schreef:Hoe gaat het nu met jullie en Indy? Ben nieuwsgierig hoe de dagen erna gingen...(wij mogen over iets meer als 2 weken onze pup halen)
Het ging/gaat hartstikke goed. Okee, ik geef toe de ene dag heb ik iets minder geduld dan de andere dag, maar als ik nu terugkijk of de eerste maand, dan ben ik heel tevreden!
Hij groeit heel hard en hij kent al een aantal commando's!
Jullie heel veel plezier met jullie aankomende pup. Voor je het weet zijn die 2 weken om en over 3 weken zit je af en toe te zweten, maar het grootste deel van de tijd loopo je te stralen, let maar op!!!!
Ik zit net je foto's te kijken, leuk hoor! Je woont niet heel ver bij mij vandaan, dus misschien een keertje afspreken tzt...maar idd eerst aftellen en genieten...
Ben zo benieuwd naar de nachten, daar hoor ik zoveel over...afwachten maar...
Ooohh, daar moet je je niet al te druk omm maken! (zei zij die zich daar ook druk om maakte).
ik had verhalen gehoord van maanden gebroken nachten. Bij ons heeft het welgeteld 3 dagen geduurd. De eerste 2 dagen sliep hij in de bench bij ons op zolder, maar dat vond ik zelf zo'n gedoe. In het donker met je pup de trap af en maar hopen dat je op tijd bent.
Dus vanaf de 3e dag zijn mijn man en ik om de beurt op de bank gaan slapen.
2 dagen later sliep hij al de hele nacht door. Voor de vorm hebben we nog een dag of 2 extra op de bank geslapen, maar dat was eigenlijk niet nodig. Nu wordt hij wakker zodra hij iemand hoort. Soms is dat al om half 7, maar in de weekenden is dat ook wel is pas 08.30 uur! Dus mij hoor je niet mopperen!
waar wonen jullie?
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
nicole schreef:Ooohh, daar moet je je niet al te druk omm maken! (zei zij die zich daar ook druk om maakte).
ik had verhalen gehoord van maanden gebroken nachten. Bij ons heeft het welgeteld 3 dagen geduurd. De eerste 2 dagen sliep hij in de bench bij ons op zolder, maar dat vond ik zelf zo'n gedoe. In het donker met je pup de trap af en maar hopen dat je op tijd bent.
2 dagen later sliep hij al de hele nacht door. Voor de vorm hebben we nog een dag of 2 extra op de bank geslapen, maar dat was eigenlijk niet nodig. Nu wordt hij wakker zodra hij iemand hoort. Soms is dat al om half 7, maar in de weekenden is dat ook wel is pas 08.30 uur! Dus mij hoor je niet mopperen!
waar wonen jullie?
Ja tis afwachten maar we gaan gewoon van het beste uit!
We kunnen dat niet plannen, en zien wel hoe het loopt...
nicole schreef:Ooohh, daar moet je je niet al te druk omm maken! (zei zij die zich daar ook druk om maakte).
waar wonen jullie?
Ja tis afwachten maar we gaan gewoon van het beste uit!
We kunnen dat niet plannen, en zien wel hoe het loopt...
Wij wonen in Lansingerland...
ik krijg nu opeens een enorm deja-vu gevoel
hahaha, dat had ik natuurlijk allang eerder gevraagd