Whaha,wild zwijn tegen gekomen!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

Mag je die beesten afschieten?
Laycka
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Laycka »

MheenLab schreef:
Laycka schreef:Ben ze gelukkig nog nooit tegengekomen en hoop ze ook nooit tegen te komen, dan wordt het rennen en niet weer naar het "Zwijnenbos" :wink:
Kan geregeled worden dat je ze tegenkomt in het bos hoor ;)
In het labjesbos lopen geen zwijnen alleen labjes!! :bruinpootje: :bruinpootje: :bruinpootje: :bruinpootje:
Groetjes Aly en een :bruinpootje: van Laycka en Lady

Afbeelding
Laycka
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Laycka »

Allard schreef:Mag je die beesten afschieten?
Dat denk ik toch niet....
Groetjes Aly en een :bruinpootje: van Laycka en Lady

Afbeelding
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Laycka schreef:
In bepaalde periode's wel, en onder bepaalde voorwaardes e.d. ;)
Allard

MheenLab schreef:
Laycka schreef:
In bepaalde periode's wel, en onder bepaalde voorwaardes e.d. ;)
als jager zijnde(lijkt me logisch) en welke voorwaardes?:P
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Je zal dan om te beginnen een jacht akte moeten hebben en een ontheffing voor beheer en schadebestrijding. Verder heb je hier wat meer aan:

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... jagen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Allard

zijn nogal wat voorwaardes :lol:
Diégo en De@na

Ongelezen bericht door Diégo en De@na »

OOOOoohhhh wat vreselijk eng. Hier zijn ze ook, maar ik heb ze nog nooit gezien, volgens mij slapen ze overdag. Onze buurman heeft er vorige week in het donker minstens 20 zijn land over zien steken om 23.00 u 's avonds :? Dus nu weet ik zeker dat ze er zijn. Sinds dat verhaal van mijn buurman denk ik ook van alles te horen in het bos en kijk ik aldoor of ik een boom zie waar ik snel in kan klimmen....... Ik neem aan dat Diego sneller holt dan een zwijn............???????? Ik loop namelijk altijd helemaal alleen in het bos en kom never nooit iemand tegen.
Els
Speurneus
Speurneus

Allard schreef:zijn nogal wat voorwaardes :lol:
En dat is maar goed ook, als iedereen zomaar om zich heen kan gaan schieten word het een zooitje.
Groetjes,
Els

Els
Speurneus
Speurneus

Diégo en De@na schreef:OOOOoohhhh wat vreselijk eng. Hier zijn ze ook, maar ik heb ze nog nooit gezien, volgens mij slapen ze overdag. Onze buurman heeft er vorige week in het donker minstens 20 zijn land over zien steken om 23.00 u 's avonds :? Dus nu weet ik zeker dat ze er zijn. Sinds dat verhaal van mijn buurman denk ik ook van alles te horen in het bos en kijk ik aldoor of ik een boom zie waar ik snel in kan klimmen....... Ik neem aan dat Diego sneller holt dan een zwijn............???????? Ik loop namelijk altijd helemaal alleen in het bos en kom never nooit iemand tegen.
Neem iets mee dat veel herrie maakt, een scheidsrechters fluitje of iets dergelijks zodat je ze kan afschrikken. Zonder jongen zijn ze in de regel banger voor jou dan jij voor hun. Mét jongen ligt dat anders, dan zijn ze echt gevaarlijk.
Groetjes,
Els

Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

Diégo en De@na schreef:OOOOoohhhh wat vreselijk eng. Hier zijn ze ook, maar ik heb ze nog nooit gezien, volgens mij slapen ze overdag. Onze buurman heeft er vorige week in het donker minstens 20 zijn land over zien steken om 23.00 u 's avonds :? Dus nu weet ik zeker dat ze er zijn. Sinds dat verhaal van mijn buurman denk ik ook van alles te horen in het bos en kijk ik aldoor of ik een boom zie waar ik snel in kan klimmen....... Ik neem aan dat Diego sneller holt dan een zwijn............???????? Ik loop namelijk altijd helemaal alleen in het bos en kom never nooit iemand tegen.
Vergis je niet in hoe snel een zwijn kan rennen ;-) Ik verbaas me er altijd weer over hoe snel die beesten zijn..

En inderdaad wat Els ook schreef, ze zijn in het algemeen banger voor jou dan andersom. Als ik ze in het bos tegen kom, dan kijk ik altijd hoe ze reageren als ze mij zien, op geruime afstand :-) Meestal blijven ze dan staan. Als ik dan een klein stapje hun kant op doe, dan lopen ze OF weg of ze reageren zelf door een stapje mijn kant op te doen of blijven staan. Als ze geen jong hebben, dan lopen ze vaak zelf wel weg. Hebben ze wel jong.. dan laat ik ze vooral lekker staan en kijk van een afstandje naar het schouwspel en laat ze met rust.. Het is hun bos denk ik dan altijd maar ;-)
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Een voordeeltje .. Een wildzwijn beschikt nog over een zeer belabberd en slecht zicht, ze hebben iets soort gelijks als tunnelvissie .. Doe je voordeel er mee! :D
Allard

MheenLab schreef:Een voordeeltje .. Een wildzwijn beschikt nog over een zeer belabberd en slecht zicht, ze hebben iets soort gelijks als tunnelvissie .. Doe je voordeel er mee! :D
een voordeel tegen 2 grote nadelen (slagtanden) :lol:
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Allard schreef:
MheenLab schreef:Een voordeeltje .. Een wildzwijn beschikt nog over een zeer belabberd en slecht zicht, ze hebben iets soort gelijks als tunnelvissie .. Doe je voordeel er mee! :D
een voordeel tegen 2 grote nadelen (slagtanden) :lol:
Die hebben ze ook niet allemaal, en het is lekker handig om die dingen te hebben als je over slecht zicht beschikt ;)
Quasar
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Quasar »

Zo moet het volgende x Wil :wink:

Afbeelding

Nee hoor grapje :oops: zal zelf ook niet weten wat ik zou doen..
:blondpootje: Creekwater King Quasar (16-06-2006)
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
Plaats reactie