6,5 maand LPC

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Kay schreef:
sharon66057 schreef:
Kay schreef:Wat geven jullie een hoop supplementen Sharon !
Hier alleen vers vlees en verder niets aan supplementen ...
Volgens mij is Daan wel een Lucky case als ik het zo lees, die heeft toen hij alles weer mocht/kon nooit meer gemankt.

En voor wat betreft de fokker, helaas heb ik veel verhalen gehoord nav mijn blog over hoe fokkers reageren van verschillende mensen en 9 vd 10 x was dat hetzelfde ... Ze voelen zich persoonlijk aangesproken en verbreken het contact, dus helaas ben je niet de enige met deze ervaring :(

Jammer, want het lijkt me juist fijn als de fokker en de pup eigenaar samen kunnen praten/huilen/genieten als het goed gaat enz enz

Wij hebben vanaf het begin supplementen gegeven aan Noah.
Ik zie ook echt verschil of hij ze wel of niet krijgt.
Wel zit er naar mijn idee heel veel verschil tussen verschillende supplementen, wij zijn wel vaker overgestapt omdat een bepaald iets niet meer werkte voor hem.
Visolie daarom ook van doils of royal green, heb het uitgezocht en dit zijn toch de meest pure, zit zoveel troep tussen.
Nu dus ook weer groenlipmossel erbij, bij toeval hoor want we gaven het als maagbeschermer.
Toen ik las dat het voor artose ook veel goeds kan doen zijn we het blijven geven, wel ook weer pure, bestellen het uit nieuw zeeland.
Tis een hoop geld allemaal maar als ik zie dat het ons ventje helpt heb ik het er uiteraard voor over :-)

En super fijn dat Daan niet meer gemankt heeft sinds die tijd, tis zo naar om je beestje zo moeilijk te zien lopen... ]
Dat snap ik ... Vind het ook super hoe jullie Noah ondersteunen !!

Ik ben ook heel blij over hoe het met Daan gaat, maar voel me soms wel schuldig als ik alle andere LPC verhalen hoor. Heel gek, maar als je het zelf eenmaal hebt meegemaakt dan trek je je de verhalen van andere zoveel meer aan

Mankende honden zien doet zo'n pijn :(
Doe niet zo gek :wink: Nee hoor, heel erg fijn dat het zo goed gaat met Daan! Snap je wel hoor, tis alleen nergens voor nodig :wink:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

labradorsisi schreef:We zijn nu bezig met het revalidatieschema, 1 keer per week hydrotherapie en deze week hadden we 6 keer per dag 5 minuten moeten doorstappen en vanaf woensdag 5 keer per dag 8 minuten. En dinsdag gaan we weer naar de EG, dus ik ben benieuwd, ik heb haar niet echt meer zien manken, maar op de EG mag ze niet gaan lopen enzo, alleen de commando's
Klinkt goed :) Nogmaals sterkte met je meisje!
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Cath-67
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Cath-67 »

Koor schreef:Wij geven Jochem momenteel Arthro 5 als extra voedingssupplement. Wij zijn er erg tevreden over en ik heb het idee dat het hem goed doet.
Wat is Arthro 5 precies?
Wat zit erin?
Ben voor mijn hond ook opzoek naar een voedingssuplement :wink:
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Cath-67 schreef:
Koor schreef:Wij geven Jochem momenteel Arthro 5 als extra voedingssupplement. Wij zijn er erg tevreden over en ik heb het idee dat het hem goed doet.
Wat is Arthro 5 precies?
Wat zit erin?
Arthro 5 is een is een voedingssupplement dat in eerste instantie voor mensen is. Het kan echter ook bij paarden en honden gebruikt worden die last hebben van artrose. Op hun website glucosamine.com kun je meer info lezen. Er staat een aparte pagina over gebruik bij dieren. Ik vind het grote voordeel dat de dosering altijd gelijk is en Jochem heeft er zeker baat bij. Hij loopt soepeler en we merken aan zijn gedrag dat hij minder last heeft.
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
Cath-67
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Cath-67 »

Dank je wel. Ik heb even op hun site gekeken. Heel duidelijk, ziet er goed uit!
Koor schreef:
Cath-67 schreef:
Wat is Arthro 5 precies?
Wat zit erin?
Arthro 5 is een is een voedingssupplement dat in eerste instantie voor mensen is. Het kan echter ook bij paarden en honden gebruikt worden die last hebben van artrose. Op hun website glucosamine.com kun je meer info lezen. Er staat een aparte pagina over gebruik bij dieren. Ik vind het grote voordeel dat de dosering altijd gelijk is en Jochem heeft er zeker baat bij. Hij loopt soepeler en we merken aan zijn gedrag dat hij minder last heeft.
Desdemona
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Re: 6,5 maand LPC

Ongelezen bericht door Desdemona »

Hier ook supplementen, Gluco van Puur en Doils Skin. Op aanraden van Heiloo.
Mijn hond is rond 2 jaar geopereerd en rond de 4 jaar. Hele lange revalidatie gehad (Bijna een jaar dacht dat het niet meer goedkwam!!) Maar nu kan ze alles maar dan ook echt alles weer, niks is te gek.
Ze krijgt hier wel vers vlees. Ben naar een artrose avond geweest in Heiloo, dus geen brokken voor mijn hond!!!!
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Desdemona schreef: Hier ook supplementen, Gluco van Puur en Doils Skin. Op aanraden van Heiloo.
Mijn hond is rond 2 jaar geopereerd en rond de 4 jaar. Hele lange revalidatie gehad (Bijna een jaar dacht dat het niet meer goedkwam!!) Maar nu kan ze alles maar dan ook echt alles weer, niks is te gek.
Ze krijgt hier wel vers vlees. Ben naar een artrose avond geweest in Heiloo, dus geen brokken voor mijn hond!!!!

Wat goed te lezen dat het goed is gekomen :klasse:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Desdemona
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Desdemona »

Dankjewel! :D Wij zijn daar ook erg blij mee, zo zie je maar weer dat er wel degelijk hoop kan zijn en ik vind het wel belangrijk om dat te vertellen, ik heb mij altijd vast gehouden aan de verhalen op internet, en dat zag er echt gewoon niet goed uit.

Honden herstellen wel maar t blijft een zwakke plek, dat is altijd wat ik las, om depressief van te worden.
Ik denk dat je de goede verhalen gewoon zelden leest. :( De revalidatie was dus echt heel erg lang, heel veel kreupel geweest, heb wat keren overwogen er een roze spuit in te zetten..... :cry: Maar wat ben ik blij dat ik door heb gezet.
We zijn al met al de laatste operatie dik een jaar bezig geweest, nu loopt ze weer uren. Door mul zand, diepe sloten, zonder enige moeite, en dat had ik dus echt niet meer verwacht!!!!
Plaats reactie