Pupjes april/mei/juni

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Elise93

Ongelezen bericht door Elise93 »

Wat een schatje is Dex! :verliefd1: Aan de buitenkant zie je in ieder geval niet dat het zo'n duiveltje is als dat je beschreef hahaha :lol:
Maar dat gaat er echt vanaf hoor, Senna was eerst ook onhandelbaar, vooral de eerste weken. Kapotte kleren kennen we hier ook en een hoop familieleden gingen hier terug naar huis van de visite met bloedende armen en handen. Het gaat allemaal over :) Al kan Senna ook ontzettend ontdeugend zijn. Net ook weer, ik had haar wat langer alleengelaten als normaal, een uurtje of 3 maar goed ze is nu zo goed als zindelijk en ze heeft het ook nooit in de bench gedaan en dat zal ze ook nooit doen denk ik, en haar blaas moet toch wel wat getraind worden. Nou toen ik thuis kwam meteen mee uit geweest en daarna mocht ze nog een kluif en ging ze braaf in de tuin spelen. Toen maar weer naar binnen en ze kreeg het weer in haar bol hoor. Soms kunnen ze echt veranderen van schatjes naar duiveltjes :twisted: Er stond een vaas met bloemen op tafel, heeft ze nog nooit aangezeten, maar nu kreeg ze zo'n bui dat ze alles ging pakken wat niet mocht. Dus eerst was de plant aan de beurt en daarna dus de bloemen. Maar de vaas viel om en daar schrok ze toch wel heel erg van, heel d'r kopje zeiknat :lol:
momo

Ongelezen bericht door momo »

puppietijd :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ????????

foto's volgen (ooit) :wink:
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Ahhhh Dex :verliefd1: Wat is hij groot geworden!! Maar nog wel echt een puppybuikje :verliefd1:

Weer wat fototjes van Guussie

Guus HIER!
Afbeelding

Lekker knagen op zijn kleedje bij mn moeder op visite (één van de weinige momenten dat hij rustig was :roll: )
Afbeelding

En een filmpje :verliefd1:
http://s758.photobucket.com/albums/xx22 ... H00168.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;

Elise, fijn om te weten dat dat bijten echt over gaat. Zit nu weeeeer met nieuwe sneetjes op mn hand. Probeer hem 'nee' te leren met een brokje in mn dichte hand. Sja denkt hij, dan eet ik toch gewoon ook je hand op?? :?
Elise93

Ah ziet er lief uit zeg die Guus! :verliefd1: Ik vind het ook echt een leuke naam voor een reutje, en wat lief zo´n labeltje aan zn halsband :)

Het beste is gewoon weglopen zodra hij ook maar de neiging krijgt te bijten. :wink:
Linnie

Thanx :) Ja dat labeltje wilde ik graag, tis nu nog veelste groot voor hem haha, maar ja het weegt niets ;)
Ik hoop het niet nodig te hebben, maar voor het geval dát, staat mijn telefoonnummer erop :)
Yoran99
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yoran99 »

wat een mooi manneke is Guus :verliefd1:
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
Elise93

Linnie schreef:Thanx :) Ja dat labeltje wilde ik graag, tis nu nog veelste groot voor hem haha, maar ja het weegt niets ;)
Ik hoop het niet nodig te hebben, maar voor het geval dát, staat mijn telefoonnummer erop :)
Ja wij laten er binnekort ook een voor Senna maken met naam/geboortedatum/telefoonnummer. Niet echt nodig, want ze is gechipt, maar goed het staat leuk vind ik en zeker in zo'n botje :) :D
Linnie

Thanx Yoran!!

Ik heb Guus zn naamplaatje via internet besteld, 6 euro ofzo en had 'm snel binnen. Zal eens kijken welke website t ookal weer was!
Mylo

Ongelezen bericht door Mylo »

En ik maar denken dat Mylo vervelend kan zijn... hij bijt hier ook wel zo nu en dan maar (nog) niet echt tot bloedens aan toe. Soms hangt ie ook wel eens in de gordijnen of kruipt hij in onmogelijke plekken. Als hij begint te bijten gaan we vaak een wat langere wandeling maken als hij net wakker is, als hij al langer wakker is gaat ie met een brokje de bench in en dan ligt hij binnen een paar minuutjes te maffen :D Gisteren was ie wel erg vervelend, maar ik denk dat dat met het warme weer te maken had, hij sliep ook meer dan de voorgaande dagen.

Verder gaat het al best goed, hij begint al goed te luisteren naar z'n naam, gaat al (bijna) altijd netjes zitten op commando en wacht al op z'n beloning na een poep of een plas. Verder slaapt hij al door van 23.00 tot 7.00 uur, dus ik denk dat we niet echt mogen klagen!
Yoran99
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

lopen jullie pupjes al allemaal goed aan de lijn, Djedda vind de lijn nog een eng ding
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Mylo

Ongelezen bericht door Mylo »

Mylo wel, alleen op de terugweg naar huis bijt ie soms wat zachtjes in z'n lijn. Hij trekt er gelukkig niet aan. In huis loopt ie zonder halsband, en hij vindt het totaal geen probleem als we z'n halsband om doen om te gaan wandelen.
Yoran99
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Mylo schreef:Mylo wel, alleen op de terugweg naar huis bijt ie soms wat zachtjes in z'n lijn. Hij trekt er gelukkig niet aan. In huis loopt ie zonder halsband, en hij vindt het totaal geen probleem als we z'n halsband om doen om te gaan wandelen.
flinke Mylo :D
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Hier loopt ze ook goed mee aan de lijn..
Vanaf het begin eigenlijk al, dus ik heb niet te klagen :)
momo

Ongelezen bericht door momo »

Hai, hier niet lopen aan de riem. Ben vind het maar een raar ding. Blijft zitten. Stukje tillen. Blijft weer zitten. :? Meneertje begint nu ook meer te bijten in alles. Helemaal wanneer hij moe is. Hij slaapt wel ruim 20 uur per dag. :D in de nacht nog 1 keer eruit rond 4 uur. Daarna rond 7 uur wakker. Wanneer kan je een puppie de nacht p&p overslaan? En wanneer hij gaat piepen laten piepen?
Groetjes Monique
Yoran99
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

momo schreef:Hai, hier niet lopen aan de riem. Ben vind het maar een raar ding. Blijft zitten. Stukje tillen. Blijft weer zitten. :? Meneertje begint nu ook meer te bijten in alles. Helemaal wanneer hij moe is. Hij slaapt wel ruim 20 uur per dag. :D in de nacht nog 1 keer eruit rond 4 uur. Daarna rond 7 uur wakker. Wanneer kan je een puppie de nacht p&p overslaan? En wanneer hij gaat piepen laten piepen?
Groetjes Monique
Djedda trekt zelfs tegen aan de riem, maar het komt wel allemaal in orde met veel geduld, heb ik ook met Tyson gehad de eerste weken vond hij het ook een eng ding maarop een dag had hij door dat het helemaal geen eng ding was :)
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Plaats reactie