renate schreef:vanmorgen kregen ze bij ons pangafilet met aardappels en wortels maar Basco heet besloten kieskeurig te worden en hij vond de filet maar niks dus heb ik hem maar de kipfilet gegeven die eigenlijk voor ons bedoeld waren voor vanavond
Mag ik vragen waarom je aardappelen en wortelen voert? Dit is zetmeel/koolhydraten waar ze niks mee kunnen en die alleen maar aanzetten.
Diesel-2008 schreef:Een tijdje geleden hebben we Diesel een kilo vuile pens gegeven.
Was de bedoeling om het te verdelen maar de stank!!!
Hoe doen jullie dat toch? Ik ging zowat over me nek!
Net wat Miranda zegt, alles voor de honden
Ik bestel altijd vlees voor een maand of 3 en als dat binnen is sta ik een hele dag porties te maken en deze in te pakken, eerst stinkt de pens, na 10 min ruik je het niet meer
En ze hadden hier vandaag kalkoenvlees.
Groetjes Lin en een van Max en een van Luna, Doran en Zinzi
De dermatoloog zei dat we het vlees met groente en aardappels moesten aanvullen dus vandaar dat ze dat erdoor heen krijgen
ik wist niet dat dat niet goed was om erbij te geven. Dan word het vanavond alleen maar vis en voor basco weer kip
bedankt voor de info
renate schreef:De dermatoloog zei dat we het vlees met groente en aardappels moesten aanvullen dus vandaar dat ze dat erdoor heen krijgen
ik wist niet dat dat niet goed was om erbij te geven. Dan word het vanavond alleen maar vis en voor basco weer kip
bedankt voor de info
Ik weet niet met welke klachten je bij de dermatoloog loopt voor Basco, maar 99 van de 100 keer als een hond last van jeuk/ zijn huid heeft dan komt dat door granen, dus aardappelen en wortelen lijken me dan niet handig Maarja ik weet niet of de dermatoloog het met een reden voorgeschreven heeft of gewoon uit onwetendheid.....
Aardappelen zou ik, als het geen speciale reden heeft sowieso achterwegen laten, wortelen zou kunnen, groente überhaupt wel, maar dan rauw (op spercibonen na, die moet je koken) en fijngemalen.
Groetjes Lin en een van Max en een van Luna, Doran en Zinzi
hij komt daar inderdaad voor allergie. Hij heeft een allergie voor mijten en misschien ook voor granen dus vandaar dat hij geen granen mag.
Wel raar dat ze zegt dat hij aardappels mag terwijl daar dus ook granen in zitten ( dat wist ik niet eens ).
Vanmorgen hebben we ze hart gegeven met spercibonen. Hij krijgt nu nog smuldier die niet compleet is maar misschien is deze week het andere vlees er dan hoeft er niks meer aan toegevoegd te worden.
Heel erg bedankt voor de informatie, dan doen we er gewoon 2x per week fijn gemalen bonen bij en voor de rest alleen het vlees zonder extra's.
renate schreef:hij komt daar inderdaad voor allergie. Hij heeft een allergie voor mijten en misschien ook voor granen dus vandaar dat hij geen granen mag.
Wel raar dat ze zegt dat hij aardappels mag terwijl daar dus ook granen in zitten ( dat wist ik niet eens ).
Vanmorgen hebben we ze hart gegeven met spercibonen. Hij krijgt nu nog smuldier die niet compleet is maar misschien is deze week het andere vlees er dan hoeft er niks meer aan toegevoegd te worden.
Heel erg bedankt voor de informatie, dan doen we er gewoon 2x per week fijn gemalen bonen bij en voor de rest alleen het vlees zonder extra's.
Begin ik nu gek te worden? Sinds wanneer bevat een aardappel granen?
Aardappelen zijn toch glutenvrij?
Inderdaad, een hond heeft niet zoveel aan aardappel of aan wortelen. Maar wij geven Cacao ook wel eens een waspeentje.. lekker om op te kluiven!
renate schreef:hij komt daar inderdaad voor allergie. Hij heeft een allergie voor mijten en misschien ook voor granen dus vandaar dat hij geen granen mag.
Begin ik nu gek te worden? Sinds wanneer bevat een aardappel granen?
Aardappelen zijn toch glutenvrij?
Inderdaad, een hond heeft niet zoveel aan aardappel of aan wortelen. Maar wij geven Cacao ook wel eens een waspeentje.. lekker om op te kluiven!
Misschien even een andere topic openen
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Elke dag krijgt Diesel, Energique. En vandaag heb ik er voor het eerst een rauw eitje doorheen geprakt.
Hij vond het heel lekker, maar keek wel even naar me toen hij die harde schil van het ei aan het kauwen was