Poep eten......spray halsband???

Vragen over gedrag? Plaats ze hier.
Denver

Ongelezen bericht door Denver »

elliette schreef:Ik geef ook lotgering, dan zit het er al in. Dus hoef je het niet los te geven.
Volgens mij actimel drink, heb ik nog niet geprobeerd.
Als dat helpt geef ik het hem graag heb dat altijd in huis, actimel drink...hihi

Ik weet het is hier pas 2 dagen bezig...dat poep eten en hij is nog jong 10 weken...maar wil het er zo snel mogelijk weer uit
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Kay schreef:
elliette schreef:Nee ananas was niet de oplossing, kost heel veel geduld dat afleren!
Op aanraden van een gedrachts trainer zijn wij met de master pro plus gaan werken.
Een halsband met een geurloos spraytje, dat werkt heel goed.
Wij hebben het gedrag zo kunnen doorbreken, zodra ze bewust niet koos voor de drol....beloonden wij haar enthousiast!
Het was wel een dure band, maar op een gegeven moment was wandelen een stress moment. Doordat je met de band niet met je stem corrigeert weet de hond ook niet wie het doet. Wij hebben het plezier weer terug, alhoewel ze af en toe nog steeds in de verleiding komt. Succes
Sorry dat ik het zeg, maar vind het wel een makkelijke oplossing van jullie gedrags therapeut :?
Wat was de oorzaak dat jullie hond poep at ?
Mag ik vragen wat de oorzaak was voor het poepeten bij jullie hond ?
Of wil je dat niet zeggen ?
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Denver

Kay...dit vraag je toch niet aan mij? Of begrijp ik dat verkeerd?
Hier gebeurde het voor mij ineens vanuit het niets...Hij wil altijd alles van de grond eten(gras,takjes,blaadjes,stenen,plastic), en sinds vanmorgen poep..
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Denver schreef:Kay...dit vraag je toch niet aan mij? Of begrijp ik dat verkeerd?
Hier gebeurde het voor mij ineens vanuit het niets...Hij wil altijd alles van de grond eten(gras,takjes,blaadjes,stenen,plastic), en sinds vanmorgen poep..
Nee hoor, heel veel puppen proberen poep te eten (zeker labjes :D )
Daan heeft het 1x geprobeerd.... Daar ben ik toen zo boos op geworden met mijn stem, die deed het nooit meer !

Had het tegen Elllette, gezien zij het met een speciale band heeft afgeleerd, dus ben ik erg benieuwd naar wat de oorzaak was om zulk geschut in te zetten :)
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Ik lees dit soort verhalen nooit meer .. Doe een uurtje terug een paar stappen naar buiten, en het eerste van mevrouw doet .. -flets- een drol naar binnen werken :eusashhh:
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door bud en weiser »

Ik gaf killian s'morgens een half flesje en s'avonds een half flesje,dat deed ik een week of twee en merkte veel verschil,dan ben ik gestopt en hij begon terug op nieuw,ik ben dan terug begonnen met telkens terug een half flesje per eetmaal,dus een flesje per dag,dan het een hele tijd volgehouden tot hij weer stopte met strond te vreten,dan heb ik het heel stilletjes afgebouwd,eerst telkens nog een scheutje dan naar een keer per dag een scheutje en dan om de dag een scheutje en toen nog eens gestopt en hij is er gelukkig vanaf.
Ik heb ook eierkoeken geprobeerd en via de da ascopet,dat zouden algen zijn ,maar had hier geen resultaat mee,ik vindt het het proberen waard,ik ben wel heel allert geweest onder het wandelen,en nu zijn de wandelingen heel ontspannen!
Bud mis je nog steeds!
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door bud en weiser »

Denver schreef:
elliette schreef:Ik geef ook lotgering, dan zit het er al in. Dus hoef je het niet los te geven.
Volgens mij actimel drink, heb ik nog niet geprobeerd.
Als dat helpt geef ik het hem graag heb dat altijd in huis, actimel drink...hihi

Ik weet het is hier pas 2 dagen bezig...dat poep eten en hij is nog jong 10 weken...maar wil het er zo snel mogelijk weer uit
Ik zou wel heel stilletjes beginnen met een pup,om diaree te vermijden!
Ik gaf de gewone actimel zonder vruchten en ook niet de 0% vet,de gewone.
Ik ben ook hopeloos geweest,gelukkig is het nu verleden tijd.
Bud mis je nog steeds!
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Hier gebeurt het gelukkig nog maar zelden en ik denk toch echt dat de drollen van een hond die zijn eten niet goed verteert het aantrekkelijkst zijn voor Sam.
Dewi is doorgaans te langzaam, die heb ik wel in de gaten maar Sam is zo ontzettend rap.
Ook wij hebben het er uit getraind, maar ik heb er flinke hoofdpijn van gehad hoor.
Dat trainen ging niet altijd even aardig (correctie aan de riem en een met de stem), maar als ik van een ding link en misselijk wordt is het wel van poepeten :mad:
Denver

bud en weiser schreef:Ik gaf killian s'morgens een half flesje en s'avonds een half flesje,dat deed ik een week of twee en merkte veel verschil,dan ben ik gestopt en hij begon terug op nieuw,ik ben dan terug begonnen met telkens terug een half flesje per eetmaal,dus een flesje per dag,dan het een hele tijd volgehouden tot hij weer stopte met strond te vreten,dan heb ik het heel stilletjes afgebouwd,eerst telkens nog een scheutje dan naar een keer per dag een scheutje en dan om de dag een scheutje en toen nog eens gestopt en hij is er gelukkig vanaf.
Ik heb ook eierkoeken geprobeerd en via de da ascopet,dat zouden algen zijn ,maar had hier geen resultaat mee,ik vindt het het proberen waard,ik ben wel heel allert geweest onder het wandelen,en nu zijn de wandelingen heel ontspannen!
Ik kreeg te horen dat extra kalk/calcium voor pups niet goed is voor de groei van het skelet?
Weet iemand dit?
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Denver schreef:
bud en weiser schreef:Ik gaf killian s'morgens een half flesje en s'avonds een half flesje,dat deed ik een week of twee en merkte veel verschil,dan ben ik gestopt en hij begon terug op nieuw,ik ben dan terug begonnen met telkens terug een half flesje per eetmaal,dus een flesje per dag,dan het een hele tijd volgehouden tot hij weer stopte met strond te vreten,dan heb ik het heel stilletjes afgebouwd,eerst telkens nog een scheutje dan naar een keer per dag een scheutje en dan om de dag een scheutje en toen nog eens gestopt en hij is er gelukkig vanaf.
Ik kreeg te horen dat extra kalk/calcium voor pups niet goed is voor de groei van het skelet?
Weet iemand dit?
Dat klopt.
Plaats reactie