Gina zegt gedag
-
Tilly
- Speurneus

- Contacteer:
ik merk dat ik mijn gezicht vaker moet laten zien hier... dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes. Esther, Linda, Bintje (moontje), Monique en Dorine... jullie hebben haar gezien en weten dat het gemis groot zal zijn. 14 Jaar en 4 maanden is ze geworden waarvan 14 jaar onze aller liefste knuffel.
Deed geen vlieg kwaad, ving wel de klappen op, van oude baasjes en zelfs van honden als ze Akka redde. Ook Akka mist haar....
Ze is mooi, rustig en zachtjes gegaan. Een diepe zucht op mijn schoot en de ogen hadden geen reflex meer. Ze was op en heeft tot de laatste wandeling genoten. Ze wilde mee en deed het ook. Al liepen we zeer langzaam, moest ik haar rechtzetten de laatste maand... Een hart van een jonge god, en een lief hart...
Morgenavond gaan we haar weer halen en brengen we haar thuis. Thuis bij ons, warm en daar waar ze een prachtleven heeft gehad.
Dank jullie wel voor jullie medeleven, Moontje, voor je creatie. Het is echt prachtig.
Doet goed... ze zal gemist worden maar door Akka en Abby zal het minder moeilijk zijn. De leegte worden door hun gevuld.
Knuffels van ons
Deed geen vlieg kwaad, ving wel de klappen op, van oude baasjes en zelfs van honden als ze Akka redde. Ook Akka mist haar....
Ze is mooi, rustig en zachtjes gegaan. Een diepe zucht op mijn schoot en de ogen hadden geen reflex meer. Ze was op en heeft tot de laatste wandeling genoten. Ze wilde mee en deed het ook. Al liepen we zeer langzaam, moest ik haar rechtzetten de laatste maand... Een hart van een jonge god, en een lief hart...
Morgenavond gaan we haar weer halen en brengen we haar thuis. Thuis bij ons, warm en daar waar ze een prachtleven heeft gehad.
Dank jullie wel voor jullie medeleven, Moontje, voor je creatie. Het is echt prachtig.
Knuffels van ons
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
-
ElisabethErnstDave
- Speurneus

-
Marlotte
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Labradorreke
- Speurneus

- Contacteer:
Héél véél sterkte met het verlies van Gina!
Jullie hebben haar een prachtig leven gegeven!
En.. ik hoop dat jullie troost kunnen halen uit de mooie herinneringen
aan jullie blonde lieverd!
De rol foto's in de sneeuw..
die blik...
Veel sterkte met het gemis!
Gina.. het ga je goed.. speel daarboven maar met al de vriendjes die je voorgegaan zijn. En.. waak over je baasjes en andere hondenvriendjes!
Je was een kanjer!
Jullie hebben haar een prachtig leven gegeven!
En.. ik hoop dat jullie troost kunnen halen uit de mooie herinneringen
aan jullie blonde lieverd!
De rol foto's in de sneeuw..
die blik...
Veel sterkte met het gemis!
Gina.. het ga je goed.. speel daarboven maar met al de vriendjes die je voorgegaan zijn. En.. waak over je baasjes en andere hondenvriendjes!
Je was een kanjer!

-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

Hallo Tilly, ik kom niet zo vaak meer op het Forum maar zo af en toe kijk ik even hoe het gaat met mijn oude vrienden. Heel wat labjes zijn vertrokken naar de Regenboogbrug waaronder jouw Gina.
Heel veel sterkte wens ik je toe met dit grote verlies. Wat hakt het erin, hé als je afscheid moet nemen na zo'n lang leven samen.
Youri, mijn lieve oude mannetje, was ook ruim 14 jaar geworden maar er gaat een stukje van je mee als ze gaan. Wij zijn bevoorrecht om ze zo lang bij je te mogen hebben. Van kleine pup naar oude, lieve, hulp behoevende hond waar je mee kan lezen en schrijven. Je helpt ze tot het laatst aan toe totdat je ziet.....tot hier en niet verder. En dan moet je door zonder je lieverd.......
Heel veel sterkte, meid....... ik denk aan je.
Ook voor jou dit mooie gedicht:
Those we loved, don't go away.
They walk beside us, every day.
Unseen, unheard, but always near.
Still loved, still missed, still very dear.
Warme groetjes van Alice.
Heel veel sterkte wens ik je toe met dit grote verlies. Wat hakt het erin, hé als je afscheid moet nemen na zo'n lang leven samen.
Youri, mijn lieve oude mannetje, was ook ruim 14 jaar geworden maar er gaat een stukje van je mee als ze gaan. Wij zijn bevoorrecht om ze zo lang bij je te mogen hebben. Van kleine pup naar oude, lieve, hulp behoevende hond waar je mee kan lezen en schrijven. Je helpt ze tot het laatst aan toe totdat je ziet.....tot hier en niet verder. En dan moet je door zonder je lieverd.......
Heel veel sterkte, meid....... ik denk aan je.
Ook voor jou dit mooie gedicht:
Those we loved, don't go away.
They walk beside us, every day.
Unseen, unheard, but always near.
Still loved, still missed, still very dear.
Warme groetjes van Alice.

-
jessica
- Speurneus

- Contacteer:
-
Carla
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer: