Foto's die geplaatst zijn laten de goede momenten zien.
Een foto waar ze slecht loopt, doorzakt, valt, op linker bil ligt en maar doorloopt, ze sleept het mee, lekker makkelijk met sneeuw, ik moet zelfs rennen, want stoppen en wachten kent ze dan niet, om haar recht te zetten, doorzakt als ze eet, gewoon neerploft als ze gaat liggen, die plaats ik niet. Dat ze mager is komt soms ook niet goed uit op een foto.
Maar haar lijf is op. Haar hoofd zegt soms wat anders, zoals nu, lekker op het kleed neusje poetsen en oortje wassen. Maar ook kijkt ze soms vermoeid. Zoals deze week.
Vrijdag met lood in mijn schoenen de dierenarts gebeld. Morgen 22 januari gaan we om 11.30 uur afscheid nemen van onze allerliefste schat, die we op 5 dagen na, 14 jaar lang hebben mogen verwennen. Hebben mogen vertroetelen en een pracht leven hebben mogen geven.
27 januari 1999 kwam ze bij ons, via een bemiddelingsbureau en op 22 januari 2013 zal ze gaan rusten, na genieten van alle vakanties in Frankrijk, met tent, met vouwwagen en zelfs een hotel. Gaan dromen van alle vakanties in huisjes in Nederland. Gaan dromen van de vakanties met de caravan in Limburg. Gaan dromen van het hutje op de Veluwe.
Gaan dromen van alle vriendjes, menselijk en dierlijk. En gaan dromen van haar 2 grote vriendinnen Akka en Abby.
Ze heeft echt een pracht leven gehad, 4 jaar lang mee naar kantoor. Genoten van alles, zolang je maar geen ruzie maakte. Dan dook ze weg. Gras ontdekt, want dat kende ze niet toen ze bij ons kwam.
En zo kan ik nog meer vertellen. Ons meiske heeft genoten en wij van haar.
We zullen haar missen....
nog wat fotos van een afscheidsweekend
17 januari 2013

20 januari 2013

21 januari 2013

en dan de auto in, naar een warm thuis

Akka zal haar steuntje missen

thuis pakte ik een boterham, moet toch iets eten en daar zaten ze..
3 schatjes

............................................
dag lieverd