Els schreef:Eitje erdoorheen, beetje kruiden, lukt prima. Max vind knoflook errug lekker erdoorheen, Bob gaat liever voor beetje rozemarijn of bassilicum
knof en wat peper(4seisoenenpeper) is favo bij meneer
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Hoe groot maak je ze? Kleiner dan soepballetje, neem ik aan.? Het gehakt is nu nog aan het ontdooien. Vanavond ga ik balletjes draaien, dan kan de droogmachine de hele nacht doorknorren en dan zijn ze morgenochtend klaar.
ik maak idd kleine knikkertjes en die druk ik een beetje plat,dan droogt het nog sneller.
als ze klaar zijn(kleine 8 uur) dan zijn het ronde platte snoepjes en errug lekker zegt roef
er moeten in dit topic nog ergens foto`s van staan dacht ik.of ik heb ze al gedeleted bij photobucket
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
wie droogt hier nog?
meneer bohmann staat hier tevreden te zoemen met 2,5 kilo eendenvoetjes
roef en james vinden dit kolder ,vers zijn ze ook verrukkelijk
dus het pondje wat ik niet in de droger kwijt kon wordt nu maar over het avond eten verdeeld en wat als snackje morgen.
want dat drogen duurt........
Regelmatig . Gisteren nog kilootje gehakt gedroogd en de looppootjes zijn ook zoooo lekker uit de droger. Konijnenoortjes als ik ze kan krijgen gaan er ook in, maar dat duurt best wel lang.
Pens, lever, hart,pootjes, you name it en het gaat hier de droger in. Alhoewel het vers natuurlijk ook gegeten word.
Hier heeft ie van de week ook nog flink zijn werk gedaan.
Kippenhartjes en maagjes,lamslong en rundergehakt had ik deze keer gemaakt en het smaakt de hondjes !
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Ik gebruik de droger regelmatig. Doe er kip en mager rundvlees in, of hartblokjes.
Gehakt heb ik nog nooit gedaan........... valt dat niet erg uit elkaar dan?
Saskia.Bernadette schreef:Ik gebruik de droger regelmatig. Doe er kip en mager rundvlees in, of hartblokjes.
Gehakt heb ik nog nooit gedaan........... valt dat niet erg uit elkaar dan?
valt wel mee,maar je kunt er ook een klein eitje door doen voor de plak
Vraagje aan de drogers tussen ons...
Hoe komen jullie aan eenden looppootjes ?
Komen die van een islamitische slager toevallig, of komen die van een andere leverancier?
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
eenden looppootjes kan ik denk ik zo voor je regelen hoor Monique Volgens mij gaat het gewoon om de oranje vlies-voetjes van eenden toch? Kan ik denk ik wel voor een prikkie aankomen
Kay schreef:Vraagje aan de drogers tussen ons...
Hoe komen jullie aan eenden looppootjes ?
Komen die van een islamitische slager toevallig, of komen die van een andere leverancier?
ik heb ze met iemand samen besteld bij de VSE(15 kilo) dit zijn pootjes van slachteenden,je kunt kiezen voor A t/m C kwaliteit. ik geloof 1,30- voor een kilo
Lupos schreef:eenden looppootjes kan ik denk ik zo voor je regelen hoor Monique Volgens mij gaat het gewoon om de oranje vlies-voetjes van eenden toch? Kan ik denk ik wel voor een prikkie aankomen
Oeh, dat zou mooi zijn Je hebt mail !
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!