Vaarwel lieve Bonbonnie tis genoeg geweest

Deel hier het verlies van je labrador die je gehad hebt
Naomie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Naomie »

lieve Toos en Marijke,

Met tranen in mijn ogen door het verdriet wat jullie nu hebben schrijf ik dit berichtje. Jullie hebben alles gedaan wat mogelijk was en als het hondse leven voor Koda over is kan ik me goed voorstellen dat je het allermoeilijkste besluit moet nemen wat er bestaat. Ik heb diep respect voor jullie. Heel veel sterkte en gecondoleerd met het verlies van je lieve grote man.........
ik weet even niets meer te zeggen, maar een luisterend oor heb ik altijd voor je...
Afbeelding
bevenhuis
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bevenhuis »

Wat erg zeg! Dit had ik nog niet verwacht.
Heel veel sterkte!!
Groetjes van Manuela en :bruinpootje: van Bruno en Milan.
toos

Ongelezen bericht door toos »

Lieve berichtjes allemaal...

Ik heb vannacht redelijk geslapen maar als je dan beneden komt dan komt de klap :cry: Geen schreeuwende Koda in de bench omdat hij eruit wilde. Geen wiebelkont meer als ik m eruit haalde. Geen gjump omdat ie zo graag wilde eten. 1 Hond uitlaten, 1 hond voeren bah ellendig dit.

gelukkig maakt Neelix een hoop goed...

Maar leeg is t wel..............................................................................
elsa

koda

Ongelezen bericht door elsa »

Nou Toos loop ook de hele tijd aan jullie de denken...vind het vreselijk....zo jong....en o zo lief voor jullie en Nixie....Maar goed, tis wel beter zo....en weet je het word alleen maar moeilijker namate de dagen verder vorderd :cry: En ook daar moet je weer doorheen...geniet van elkaar...en toch ook van de stoute momenten die hij had...zijn favo...krantensnippers maken hahaha.. :P

Elsa.
Annie/Svenja
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Annie/Svenja »

Heel veel sterkte met het verlies van Koda :cry:
stelzer

Ongelezen bericht door stelzer »

toos schreef:Lieve berichtjes allemaal...

Ik heb vannacht redelijk geslapen maar als je dan beneden komt dan komt de klap :cry: Geen schreeuwende Koda in de bench omdat hij eruit wilde. Geen wiebelkont meer als ik m eruit haalde. Geen gjump omdat ie zo graag wilde eten. 1 Hond uitlaten, 1 hond voeren bah ellendig dit.

gelukkig maakt Neelix een hoop goed...

Maar leeg is t wel..............................................................................
pffffffffffff :cry:
heb het zo met je te doen meid
hopen dat je de smsjes en pbtje hebt gelezen
sorry meid me msn doet het niet meer
maar goed ik probeer toch voor je te zijn

liefs en dikke knuf simone
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Anca »

Hee Toos,
fijn dat je nog wel hebt kunnen slapen :)

Tuurlijk mis je hem, dat kan ook niet anders. Het was zo'n lieve hond. Nu moet je het alleen nog een plaatsje geven en daar gaan wel een aantal maanden overheen. Heel veel sterkte daarmee.
Groetjes Anca

Afbeelding
jacq1
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door jacq1 »

Ppfff helemaal geschokt en vol met tranen en met rillingen over mijn lijf lees ik nu dit berichtje ...... waarom ..... het ging naar de positieve kant ........ er was een klein lichtpuntje , juist nu komt dit hard aan .......
Maar wat is dit een zwaar maar een oh zo moedig besluit , jullie hebben alles voor hem gedaan en hem alles gegeven wat in jullie en zijn vermogen lag ......
Wat moeten jullie allebei , Marijke en Toos en je man het nu zo ontzettend zwaar hebben ik wens jullie dan ook heel veel kracht en sterkte toe .
Marijke , topfokker dat je Toos en man zo hebt bijgestaan , klasse
Dag lieve bruine beer , rust zacht
mijntjuh

Ongelezen bericht door mijntjuh »

aaah wat erg dit zeg :( :cry: .. Verschrikkelijk! Heel veel sterkte!!

(p.s. het jaartal van overlijden in je onderschrift moet volgens mij 2008 zijn i.p.v. 2007 :oops: )
helga hendriks
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door helga hendriks »

Heel veel sterkte met het verwerken van zo'n groot verlies. Ook al weet je dat dit het beste is de leegte in huis van je bruine beer zul je nog een hele tijd voelen. Geef ook Neelix maar een dikke knuffel want deze zal zijn maatje ook vast missen Dikke knuffel voor jullie allemaal :knuffel:
Groetjes Helga en een poot van Kaja en Whoopi

Afbeelding
Ine55

Ongelezen bericht door Ine55 »

Hoi Toos en Marijke.

Heel veel sterkte met het verlies van julie kanjer.

Ine
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door chrissy »

OHHH Toosie wat vindt ik dit verschrikkelijk voor je, ik zit net te ontbijten met m'n laptop voor me lees ik dit :cry: :cry: de tranen lopen over mijn bord ,had dit echt niet verwacht, echt moedig van je dat je deze beslissing heb genomen een leven met pijn is geen leven , heel heel veel sterkte meid als wij van het forum het er al moeilijk mee hebben hoe moet jij je dan niet voelen . :cry2: :groteknuffel:
Dees en Floor
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dees en Floor »

Net als zoveel mensen hier huil ik een traantje met jullie mee. Wat een moeilijk, maar o zo dapper besluit! Heel veel sterkte de komende tijd.
Afbeelding

:zwartpootje: Floortje 25-04-2006
Nikki

Ongelezen bericht door Nikki »

Jeetje zeg....wat een verhaal! En zo snel naar Geordi :( Sterkte Toos! Dit moet echt een hel voor jullie zijn! :cry2: Sterkte!
Lindsay88
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lindsay88 »

..wat verschrikkelijk vind ik dit ...zo afschuwelijk...zo jong..zo niet eerlijk..
maar o zo dapper dat je dit besluit hebt moeten nemen.. :(
ik wens je heel veel sterkte in deze o zo moeilijke tijd.. :cry:
Plaats reactie