Boos!!!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Fallyn

Ongelezen bericht door Fallyn »

Hoe het nu gaat, ben nog steeds thuis en heb morgen een sollicitatie op een andere plek (geen onderwijs)
Vind het wel jammer, ontzettend jammer maar is toch mijn eigen keuze.

Voel (voelde) mij op mijn werk niet meer zoals ik mij daarvoor voelde (ongemakkelijk, schuldig weet niet hoe ik het moet uitleggen)
brigitte064
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door brigitte064 »

Best Amy

Ook ik heb eens een beetje op jouw naam gegoogeld, en kan mij niet anders dan aansluiten bij mijn, gelukkig maar, kritische mede-forummers.

Je bent een heel, heel ziek meiske, een notoire leugenaar, en daar zijn meer dan genoeg bewijzen over te vinden op het internet.

Nu kun je, gelukkig maar, hier weinig schade aanrichten, wij zijn immers gewone mensen die als gezamenlijke hobby onze labradors hebben, maar dat is wel eens anders geweest, zoals ik gelezen heb bij een aantal fora waarin werkelijk zieke en gehandicapte mensen hun zorgen delen.

Hier kun je ons allemaal nu hooguit nog vervelem met alle leugens die je zo moeiteloos uit je mouw schudt, ik raad je echter aan de energie die het je toch moet kosten om zoveel te verzinnen, te gebruiken om eens een keertje iets te doen aan jouw probleem.

Ik wens je verder het allerbeste
Afbeelding
ForumTeam

Ongelezen bericht door ForumTeam »

Mede gezien dit topic: http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=69026" onclick="window.open(this.href);return false; willen we het hierbij laten. Iedereen heeft kunnen lezen, en mag zijn conclusies trekken.

Topic gesloten.
Gesloten