Precies. Zoals ik al zei, het is onschuldig als je rust echt in acht neemt.Laboriginals schreef:Tuurlijk, alles kan stuktoscak schreef:Het is onschuldig als je de rust en tijd neemt, doe je dit niet dan kan het wel degelijk een beschadiging geven. Bij Bob is al een lichte beschadiging/artrose op de schouder te zien met een rontgen. Precies op de plek waar de pees loopt.Laboriginals schreef:Wat fijn dat er geen orthopedische problemen zijnEen peesbeschadiging kan inderdaad heel lang duren, maar is iets relatiefs onschuldigs en komt uiteindelijk wel weer goed. Een hele opluchting, lijkt me
![]()
HannekeMaar met een beetje beleid en een verstandige aanpak moet zoiets toch gewoon over kunnen gaan, al zal het misschien altijd wel een zwakke plek blijven. Ik vergelijk het maar met zoiets bij jezelf: een verstuikte enkel, tennisarm, muisarm, verrekte schouder, enz. enz. ik heb een keer een ´knipduim´ gehad van te veel en te lang achter elkaar snoeien
Allemaal ontstaan door overbelasting. Het kan vreselijk veel ongemak en pijn veroorzaken, duurt soms wel een half jaar voor het genezen is, heeft vaak fysio nodig, maar verdwijnt bijna altijd wel weer, al moet je dan vaak wel voorzichtig blijven met die spier of pees.
Hanneke
En het blijft inderdaad een zwakke plek, want dit is al de tweede keer voor Bob. En hij is pas 2
@Jolien, ik ken de werking niet van Puur Pees etc. Ik weet dat ze er op barfplaats wel veel gebruik van maken. Als hier geen ervaringen zijn, kun je ze daar zeker vinden. Bob wordt nu wel ondersteund met chinese kruiden.