-kim- schreef:Toevallig is de kennel van Kingsforest bij mij bekend, aangezien mijn Mexx daar vandaan komt.
Er word goed met de pups en honden omgegaan, maar ik zou er never nooit meer een pup kopen. Aangezien zij zich inderdaad niet aan de regels houd. En echt met verkeerde kennels "samenwerkt" ( Kruisvliethoeve, Kraanhoeve etc.. ).
Toen ik daar steeds meer achter kwam en ze daar op aan heb gesproken, kreeg ik niks meer te horen, ook niet toen bleek dat Mexx behoorlijke allergiën heeft![]()
Mijn Mexx heeft daar een goede start gehad, maar daar is ook alles mee gezegd.
Bij Bearke hebben wij dan ook heel wat meer gezocht voor dat we een beslissing hebben genomen
Toch moet ik zeggen dat ik het niet tegen vond vallen dat ze (Els van Kingsforest) mij alle informatie ( gezondheidsuitslagen, stambomen etc) toe heeft gemaild nadat ik daarom had gevraagd. Dat komt beter over dan de fokster waar onze Luc vandaan komt, die stuurde van te voren helemaal niks door. Pas op het moment dat je daar zat kreeg je alle papieren voor je en werd je er totaal mee overdonderd. Waardoor wij met onze stomme kop de koopovereenkomst hebben getekend zonder echt op te hoogte te zijn van de dingen die erin staan. En die blijkt acheraf zo ontzettend slecht te zijn opgesteld in het voordeel van de koper.
Ook vraag ik mij af hoe het kan dat de raad van beheer stambomen afgeeft ondanks dat ze kunnen nagaan dat de reu veel te jong was toen hij de teef dekte en er nog geen uitslagen bekend waren toen de pups werden geboren. De uitslagen van de ED zijn van 2/8 en de HD uitslagen van 27/7 en het nestjes is van 12/7