Wat eet je hond vandaag?

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
ester01

Ongelezen bericht door ester01 »

Diva schreef:
ester en max schreef:
Diva schreef: Ik heb dit nog nooit aan Diva gegeven wel gekookt..maar rauw mag dus ook? :oops:

Vandaag eet Diva ze longen :?
ik kook nooit iets, ik voer alles rauw. Je wilt toch niet zeggen dat je de longen kookt?
Nee Diva krijgt ook alles rauw maar kipfilet heb ik nooit gegeven alleen toen ze jonger was en last had van haar darmen gekookte kipfilet.
Dus vandaar ik het even voor de zekerheid vraagt want dan weet ik al wat ze morgen gaat eten rauwe kipfilet :lol: :wink:
als hij echt heel veel last heeft van zijn darmen geef ik ook af en toe gekookt hoor (tenminste bij Cooper niet, bij Max deed ik het wel) maar net was zijn poep weer goede en dan geef ik het gewoon rauw maar de helft van zijn normale portie :wink:
ester01

Lunatic schreef:
ester en max schreef: :D ben benieuwd, zit Max nog steeds op 500-600 gram per dag? Ik heb zelf geen ervaring met Kivo, en benieuwd :wink:
Ja Max zit nog steeds op 5 á 600 gram per dag, al naar gelang hoeveel belonings koekjes hij heeft gehad :D
En ik heb eerst gebeld, er zit geen lijnzaadolie in, dus het moet in dat opzicht helemaal goed komen :klasse:
daar ben ik ook niet bang voor hoor :wink: hou me op de hoogte, ben benieuwd hoe hij het vindt :)
John P.

Ongelezen bericht door John P. »

ester en max schreef:
Lunatic schreef:
ester en max schreef: :D ben benieuwd, zit Max nog steeds op 500-600 gram per dag? Ik heb zelf geen ervaring met Kivo, en benieuwd :wink:
Ja Max zit nog steeds op 5 á 600 gram per dag, al naar gelang hoeveel belonings koekjes hij heeft gehad :D
En ik heb eerst gebeld, er zit geen lijnzaadolie in, dus het moet in dat opzicht helemaal goed komen :klasse:
daar ben ik ook niet bang voor hoor :wink: hou me op de hoogte, ben benieuwd hoe hij het vindt :)
Heeei spammert, dit topic gaat over wat je hondje vandaag eet hoor :evil: :D

Konijnenvoorpoten vandaag. :wink:
ester01

John P. schreef:
ester en max schreef:
Lunatic schreef: Ja Max zit nog steeds op 5 á 600 gram per dag, al naar gelang hoeveel belonings koekjes hij heeft gehad :D

:pfffff: ik heb toch aangegeven wat hij eet vandaag...zeikerd :gekkebek:
De Geijsjes
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door De Geijsjes »

Max een half konijn vandaag en Jack hertensnijdsels met botmix, lever en groentemix
Mike ♂ (Tricky Mike v.d. Mediaan/herplaatser(08-09-1990 tot 24-12-1996))
Beagle ♂ (Grienwolder Clownesque Beagle (15-09-1994 tot 12-06-2005)
John P.

ester en max schreef:
John P. schreef:
ester en max schreef:daar ben ik ook niet bang voor hoor :wink: hou me op de hoogte, ben benieuwd hoe hij het vindt :)

Zeikerd? :shock:

Afbeelding

:lol:
ester01

John P. schreef:
ester en max schreef:
John P. schreef: Heeei spammert, dit topic gaat over wat je hondje vandaag eet hoor :evil: :D

Afbeelding

en jij vind mij off-topic?!?!

:D
ester01

hier vanmorgen paardenvlees maar het kwam er weer uit...

misschien toch een virusje maar het rare is dat hij gisterenavond 2 plakken Rodi met yoghurt op heeft, dat hield hij wel binnen...

Hopelijk is het snel over want dacht ik gisteren dat het beter ging, nu is meneer weer misselijk... :?
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Lamsribben.
Diva

Ongelezen bericht door Diva »

Kip :)
ester01

Diva schreef:Kip :)
rauwe kip hahaha
Diva

Ongelezen bericht door Diva »

ester en max schreef:
Diva schreef:Kip :)
rauwe kip hahaha
:lol: :lol: Zeker weten!!
Even opnieuw..

Diva eet vandaag RAUWE kip haha :D
fmsijtsma

Ongelezen bericht door fmsijtsma »

Een stuk rauwe lamsnek :D 8)
Ramona

Ongelezen bericht door Ramona »

brokken
John P.

ester en max schreef:
John P. schreef:
ester en max schreef: :pfffff: ik heb toch aangegeven wat hij eet vandaag...zeikerd :gekkebek:

Afbeelding

en jij vind mij off-topic?!?!

:D
Nou jij doet toch wel vaker hoor. Is best wel storend. :twisted: :D
Ik ben normaal altijd serieus, heel af en toe wijk ik wel eens van het onderwerp af, maar dat is maar heeeeeel soms :braaf:

Ontopic weer : B en K eten vandaag rundergehakt met een eitje.
Mmmmm hier zou ik zelf ook lekkere gehaktballen van kunnen maken.
Nog een keer : honden eten brokken :D
Plaats reactie