Dag lieve ouwe stip....

Deel hier het verlies van je labrador die je gehad hebt
Dushi
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dushi »

rimanime schreef:Lieverds, wat hebben jullie prachtig afscheid genomen van die lieve bruine boef. Heel mooi ! Ik heb zoals vele met mij vandaag veel aan jullie gedacht en dat doe ik nog. Ik moest weer denken aan de Jachtproevendag vorig jaar dat Bas zo heerlijk ondeugend bezig was en het vertikte om zijn dummy bij jullie in te leveren en bij iedereen een lach op het gezicht toverde :) Een mooie herinnering en jullie hebben er vast nog veel meer.

Dag Bas voor jou nu geen pijn meer........

Liefs Rinske
Wat was dat een mooie dag hé? Ik denk daar nog steeds met heel veel plezier aan terug. Wat was Bas ondeugend en zo leuk dat hij daarmee de poedelprijs won!
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
Dushi
Speurneus
Speurneus

toos schreef:Voor mij is dit zo dubbel...een paar weken geleden toen Geordi zo slecht was dat ik op het punt stond mn bruine lieverd in te laten slapen heb je mij erdoorheen getrokken, nooit wetende dat Bas nu eerst naar de hemel is. Dit is zoooooooo oneerlijk. Je weet wat ik gisteren gezegd heb, ik zal er altijd voor jullie zijn.

Tranen en tuiten hier, ik vind jullie de moedigste mensen die hier rond lopen.

Rust zacht Bas...Waak over je vriendjes en je baasjes beneden!!

Dikke knuffel Toos (die echt helemaal kapot is van dit grote inmense verlies)
Toos, ik weet hoe je je voelt. We hebben zoveel lief en leed gedeeld via MSN. Ik weet dat ik altijd bij je terecht kan en dat geldt andersom ook!
Groetjes van Monique

Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

Wat een mooi kaartje en gedicht.
Echt super baasjes zijn jullie.
Veel sterkte.
Pootje van Gina & Akka
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Dushi
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Heel veel sterkte de komende tijd......

Best dubbel, wij verheugen ons op de komst van de pup en jullie moeten je maatje laten gaan..

In ieder geval hebben jullie hem een prachtig, liefdevol afscheid kunnen geven en heeft jullie schatje nu geen pijn meer.

Geef maar een dikke knuffel aan Rens, want die zal ook wel niet weten wat hem overkomt.

Groeten,

Joost en Miranda
Nieuw leven en dood, daar bestaat het leven uit..... Ik wens jullie heel veel geluk met jullie mooie pup. En als jullie bij de fokker zijn, geef Bronson dan een hele dikke knuffel want dat is de papa van onze Rens...
Groetjes van Monique

Dushi
Speurneus
Speurneus

CUTY1 schreef:Phoe, dit is wel heel heftig! Maar wel super mooi afscheid! Een waardig afscheid, zoals jullie Bas verdiende! Veel sterkte in de komende tijd voor jullie. Misschien niet 't goeie moment om te vragen, maar wat had Bas eigenlijk, dat hij op zo'n eigenlijk onacceptabele jonge leeftijd moest worden ingeslapen?

Nogmaals veel sterkte en kracht toegewenst!
Bas had LPC aan beide ellebogen. LPC is een vorm van ED. Toen hij 7 maanden was is hij aan een kant geopereerd. In april kreeg hij pijn aan zijn andere elleboog. Nadat er foto's waren gemaakt bleek dat Bas zeer ernstige artrose in beide ellebogen had waardoor een operatie niet meer mogelijk was. Hij heeft vanaf april tot nu elke dag pijnstillers gehad en speciaal voer. Ondanks de pijnstillers had hij toch elke dag pijn en dat werd steeds erger.
Groetjes van Monique

bie bie

Ongelezen bericht door bie bie »

Ik zit hier ook te janken achter mijn pc.

En enorm veel bewondering voor jullie moed en fantastisch hart voor jullie dieren.

kusjes Bie bie en Tiësto :cry: :cry: :cry:
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Dushi schreef:
miran&joost schreef:Heel veel sterkte de komende tijd......

Best dubbel, wij verheugen ons op de komst van de pup en jullie moeten je maatje laten gaan..

In ieder geval hebben jullie hem een prachtig, liefdevol afscheid kunnen geven en heeft jullie schatje nu geen pijn meer.

Geef maar een dikke knuffel aan Rens, want die zal ook wel niet weten wat hem overkomt.

Groeten,

Joost en Miranda
We zullen Bronson morgen een hele dikke knuffel geven van jullie !!

groeten,

Joost en Miranda

Nieuw leven en dood, daar bestaat het leven uit..... Ik wens jullie heel veel geluk met jullie mooie pup. En als jullie bij de fokker zijn, geef Bronson dan een hele dikke knuffel want dat is de papa van onze Rens...
relaxrex
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door relaxrex »

wat een prachtig kaartje en gedicht meis! bas is nu over de regenboogbrug en zal vanaf daar altijd op jullie toezien! hij heeft nu geen pijn meer en kan met de andere hondjes spelen.
heel veel sterkte!

groetjes corrie
groetjes corrie en lebber van rex.
Afbeelding
het mooiste wat je kan zijn is jezelf.
CUTY1

Ongelezen bericht door CUTY1 »

En ja hoor, ik lees dit toppic nog eens na, rollen de tranen weer over mijn wangen... Gatverdamme wat is het toch oneerlijk! Maar gelukkig heeft Bas idd geen pijn meer nu. En ik weet zeker dat ook al zie je hem niet meer, hij is en blijft bij jullie! Want afscheid nemen van zulke lieve baasjes, dat kan hij niet... Jullie zijn toppertjes! Rens ook veel sterkte lieverd
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

:( Ook ik zit met tranen in mijn ogen het gedicht te lezen, erg mooi!!

Wat mooi dat jullie nog met hem naar het strand zijn gegaan... Die laatste keer zal je nooit meer vergeten. Ik kan me de laatste wandeling met mijn vorige lab, Donja, ook nog zo goed herinneren. Dat was gewoon een kort rondje, zij kon echt niet ver meer lopen, had het de laatste dagen heel erg benauwd :-( Het is alsof het gister was.. is nu toch al weer ruim 6 jaar geleden..

Heel veel sterkte de komende tijd!
:groteknuffel: voor jullie en Rens!
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
CUTY1

Ongelezen bericht door CUTY1 »

Ik wil ff reageren op jou foto.... Dies echt GEWELDIG!
Yara

Ongelezen bericht door Yara »

Wat een mooi afscheid hebben jullie genomen van jullie lieve Bas!

En wat een mooi gedicht, bij het lezen rolden de tranen over mijn wangen. :cry: :cry:

Heel veel sterkte voor de komende tijd!!!
Alyssa

Ongelezen bericht door Alyssa »

wat mooi om te lezen dat jullie op deze manier afscheid hebben genomen van Bas.
maar aan de andere kant staan mijn haren recht over eind van kippenvel.
ik wens jullie veel sterkte met dit verlies

Alyssa en een pootje van Do
esje1977

Ongelezen bericht door esje1977 »

heel veel sterkte toegewenst aan jullie allemaal,ook aan Rens,wat zal het voor hem ook verschrikkelijk raar enzo zijn.
Lief dat jullie deze beslissing hebben genomen om Bas verder lijden te besparen.
Aiki

Ongelezen bericht door Aiki »

Heel veel sterkte toegewenst....
Het gaat je goed, maatje :(
Plaats reactie