Dat zijn mensen die borstvoeding propageren en die kunnen daar ook zeer gedreven in zijn.... (ik ookRoos schreef:Wat is borstvoedingsmaffia? Nog nooit van gehoord eigenlijk
Welke Royal Canin brok?
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
Alvero
- Snuffelneus

Op verschillende zwangerschapsfora behoor je daar toe als je borstvoeding geeft en ook nog eens durft te zeggen dat borstvoeding het beste is voor je kind.
De discussie brok/vlees mij er aan deed denken;
Als we terug gaan naar heel vroeger kregen alle kinderen borstvoeding en aten honden vlees.
Jaren geleden was flesvoeding hip, daar waar nu borstvoeding weer volop terug komt. Dankzij mensen die de kennis hebben en overbrengen.
We geven dieren brokken omdat dat is wat we nu kennen en ons geadviseerd wordt veelal.
Artsen weten bar weinig over borstvoeding en geven vaak verkeerde adviezen aan jonge ouders. En dat is weer te vergelijken met dierenartsen die ook weinig weten over de voeding [naar wat ik her en der gelezen heb] en zelf gesponsord worden door fabrikanten. [wat ik wel zorgwekkend vind]
Het was dus absoluut geen belediging naar jullie toe, eerder een compliment!
De discussie brok/vlees mij er aan deed denken;
Als we terug gaan naar heel vroeger kregen alle kinderen borstvoeding en aten honden vlees.
Jaren geleden was flesvoeding hip, daar waar nu borstvoeding weer volop terug komt. Dankzij mensen die de kennis hebben en overbrengen.
We geven dieren brokken omdat dat is wat we nu kennen en ons geadviseerd wordt veelal.
Artsen weten bar weinig over borstvoeding en geven vaak verkeerde adviezen aan jonge ouders. En dat is weer te vergelijken met dierenartsen die ook weinig weten over de voeding [naar wat ik her en der gelezen heb] en zelf gesponsord worden door fabrikanten. [wat ik wel zorgwekkend vind]
Het was dus absoluut geen belediging naar jullie toe, eerder een compliment!
Famke, Jewel of Ice Fire's Adventure (07-11-2013)-
Roos
-
Els
- Speurneus

-
dosperros
-
Els
- Speurneus

-
dosperros
-
Kelsey en Lenka
- Grote hondenneus

-
Nienke & Foofer
- Grote hondenneus

Inderdaad roos, arme Sil.. Die dit topic heeft geopend met een vraag (waarvan ik me nog steeds afvraag of deze beantwoord is) en nu stukken moet lezen over wel of geen borstvoeding en de verschillende maffia.... sorry maar ik denk dat het respect naar Sil ver te zoeken is met deze reacties. En ik vraag me oprecht af of we op deze manier lang onze nieuwe leden behouden. En nee met deze bedoel ik niet wel of geen vers maar het feit dat iemand een vraag steld en nu bij pagina 7 van deze topic het over geheel wat anders gaat als de oorspronkelijke vraag.Roos schreef:Arme Sil
Laten we allemaal met ieder onze eigen mening nog altijd wel de start van een topic in ons aachterhoofd houden.
-
Roos
-
dosperros
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
Roos