Losloopgebieden Deventer/holten

Plaats hier leuke wandelplekken.
Els Engelen

Losloopgebieden Deventer/holten

Ongelezen bericht door Els Engelen »

Wie weet waar je in de buurt van Deventer/holten kan wandelen en de honden ook los mogen lopen? Ik ga daar namelijk volgend jaar naar toe verhuizen.
Janneke

Ongelezen bericht door Janneke »

In en om Holten zijn bijna geen losloopgebieden voor zover ik weet. Bijna alles op de holterberg is beschermd natuurgebied.
maaike

Ongelezen bericht door maaike »

klopt! Je kan wel naar hellendoorn gaan, daar is een tof bos! Volgens mij mag je in het zwolse bos ook de hond los laten lopen, maar dat weet stefmail wel!
stefmail

Ongelezen bericht door stefmail »

maaike schreef:klopt! Je kan wel naar hellendoorn gaan, daar is een tof bos! Volgens mij mag je in het zwolse bos ook de hond los laten lopen, maar dat weet stefmail wel!
Zwolsche bos mag idd, Het Ravijn in Hellendoorn (enne Maaike, ik bedoel niet het zwembad in nijverdal :lol: ), holtenberg mag volgens mij een stuk de hond loslopen, vanaf half september tot half april (voor preciece datums moet je het heel eventjes nakijken) heb je ook nog het Heerdestrand, dit is gelegen pal tegenover het Zwolsche bos.
maaike

ook zo verwarrend dat dat zwembad ook zo heet! :oops:
stefmail

Ongelezen bericht door stefmail »

maaike schreef:ook zo verwarrend dat dat zwembad ook zo heet! :oops:
hahaha
Felix

Ongelezen bericht door Felix »

Nu we het toch over de Holterberg hebben, is er wel eens iemand bij de Posbank bij Arnhem geweest :???:

Niet te verwarren met de PosTank, dat is wat anders namelijk ;)
maaike

jemig das toch weer een heel eind de andere kant op, of heb ik dat nou mis :???:
Felix

Ongelezen bericht door Felix »

maaike schreef:jemig das toch weer een heel eind de andere kant op, of heb ik dat nou mis :???:
Ja, dat klopt maar qua wandelgebied vergelijkbaar met dat van de holterberg ;)
Plutinda
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Plutinda »

Felix schreef:Nu we het toch over de Holterberg hebben, is er wel eens iemand bij de Posbank bij Arnhem geweest :???:

Niet te verwarren met de PosTank, dat is wat anders namelijk ;)
Vlakbij de postbank is wel de Rozendaalse hei. Daar ben ik nog vanmiddag geweest met Helma en Brenda en hun labjes.
Zie voor foto's het topic in het fotohoekje.
Groetjes Linda en poten van Pepper en Barney
Afbeelding
maaike

Felix schreef:
maaike schreef:jemig das toch weer een heel eind de andere kant op, of heb ik dat nou mis :???:
Ja, dat klopt maar qua wandelgebied vergelijkbaar met dat van de holterberg ;)
Nou dat vind ik niet. De bossen bij Arnhem vind ik heel lieflijk. Er is van alles te zien en je kunt er heerlijk wandelen, maar ik vind het niet vergelijkbaar met Holten. Bij Holten is het bos veel ruiger, er staan grotere boomsoorten en er is een ernome hei. De heuvels zijn veel groter en soms ook steiler.

Het is allebei mooi hoor, maar ik denk ook niet dat de bossen bij Arnhem bij deventer/holten in de buurt zijn en dat wordt toch gevraagd :???:
jetleen

Ongelezen bericht door jetleen »

Bussloo, robbenkamp richting apeldoorn, van 16-9 tot half mei geloof ik kan je daar met je honden los lopen.
Kijk maar bij het topic bij afsprakenhoek, staat ook hoe je daar komt
Hannes

Re: Losloopgebieden Deventer/holten

Ongelezen bericht door Hannes »

Els Engelen schreef:Wie weet waar je in de buurt van Deventer/holten kan wandelen en de honden ook los mogen lopen? Ik ga daar namelijk volgend jaar naar toe verhuizen.
Els,

Er is een stuk waar je met de hond los mag lopen. Ongeacht de tijd van het jaar.
zie PB'tje.
Groetn vanaf 'n barg.... 8)
Plaats reactie