Als pup was hij niet te stoppen, al liep ik 2 1/2 uur (lees: rende) met hem door de polder. Ik was bekaf (goed voor de conditie hoor ik jullie denken

Bodri was in een jaar tijd gecastreerd en geopereerd vanwege een snoekenbeet in zijn ehhh

Al blijven die plekken zo nu en dan de kop opsteken. Begin dit jaar ontdekten we een flinke bult bij zijn schouder/voorpoot. Na onderzoek bleek dit een goedaardig gezwel te zijn, dat langzaam nu groeit en al een flinke tennisbal is.
Sinds een maand weten we dat nog maar 25% van zijn nieren nog werken. Dit werd ontdekt voorafgaand aan de operatie aan zijn gebit. Hij bleek zware paradontitis te hebben

Helaas blijkt zijn nierfunctie niet zoals gehoopt na de operatie vooruit gegaan te zijn, maar zelfs verslechterd....
De dierenarts wil maar blijven prikken, puncteren, echo-en etc weer op zoek naar een oorzaak. Maar hij kan me niet duidelijk maken wat hij áls hij iets vindt gaat doen...
Wie heeft ervaring met nierproblemen bij hun hond en heeft misschien nog een goede tip?
Oh ja, Bodri staat op nierdieet...
Groetjes,
Jessica