Bodri is vanmiddag overleden

Deel hier het verlies van je labrador die je gehad hebt
jessica
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Bodri is vanmiddag overleden

Ongelezen bericht door jessica »

Zoals ik gisteren al schreef is onze lieve Bodri vanmiddag om 12.15u thuis in zijn eigen mandje ingeslapen.

Het was vreselijk moeilijk...we ontdekte vanmorgen dat zijn hele buikgebied vol bulten zat. Dat verzacht dan je gevoel wat...anderzijds ging hij natuurlijk vanmorgen graag met ons mee voor zijn laatste wandeling. Riem in zijn bek en al kwispelend liepen we voor het laatst naar de uitlaatstrook. Ik met dikke tranen, hij onwetend voor wat komen ging.
Toen de DA kwam raakte hij in paniek en voelde wel wat er ging komen. Na zijn eerste prik kreeg hij, echt vreselijk :( , een epileptische aanval die heel lang aanhield. Langer dan de paar keren dat hij het gehad heeft.
Vind het heel naar dat hij dit toch nog moest meemaken op weg naar boven...
Onze beide jongens zijn bij het afscheid geweest en dat was goed. De oudste van 5 gaf nog een kriebel en knuffel, de jongste van 3 deed het op zijn eigen manier. Onze jongste is 3mnd te vroeg geboren en toen hij eindelijk naar huis mocht, heeft Bodri zich over hem ontfermt. Hun band is altijd heel hecht geweest. Nu kwam Ralf bij ons zitten op het moment dat Bodri rustig was in zijn mandje en heel emotioneel voor ons, liet Bodri de foto's zien van de geboorte van zijn maatje...Alsof hij zeggen wilde; bedankt dat je toen al zo goed voor mij zorgde :cry:
Mijn man en ik hebben Bodri zojuist naar het crematorium gebracht en zullen hem hier langs het spoor waar we al die jaren samen wandelden uitstrooien. De plek waar we het samen altijd zo fijn hadden en veel van mijn fijne herinneringen aan hem liggen...

We zijn allemaal van slag, ik voel me wat wezenloos en loop maar wat rond in huis...
Bedankt voor jullie lieve wensen, jullie steun en jullie hulp. Het heeft mij enorm goed gedaan.
Mijn labjes-baas leven zit er nu op, wellicht tot een volgend hondenleven...Maar eerst dit maar eens een plekje geven.
Afbeelding
©Monika
Brenda

Re: Bodri is vanmiddag overleden

Ongelezen bericht door Brenda »

jessica schreef:Zoals ik gisteren al schreef is onze lieve Bodri vanmiddag om 12.15u thuis in zijn eigen mandje ingeslapen.

Het was vreselijk moeilijk...we ontdekte vanmorgen dat zijn hele buikgebied vol bulten zat. Dat verzacht dan je gevoel wat...anderzijds ging hij natuurlijk vanmorgen graag met ons mee voor zijn laatste wandeling. Riem in zijn bek en al kwispelend liepen we voor het laatst naar de uitlaatstrook. Ik met dikke tranen, hij onwetend voor wat komen ging.
Toen de DA kwam raakte hij in paniek en voelde wel wat er ging komen. Na zijn eerste prik kreeg hij, echt vreselijk :( , een epileptische aanval die heel lang aanhield. Langer dan de paar keren dat hij het gehad heeft.
Vind het heel naar dat hij dit toch nog moest meemaken op weg naar boven...
Onze beide jongens zijn bij het afscheid geweest en dat was goed. De oudste van 5 gaf nog een kriebel en knuffel, de jongste van 3 deed het op zijn eigen manier. Onze jongste is 3mnd te vroeg geboren en toen hij eindelijk naar huis mocht, heeft Bodri zich over hem ontfermt. Hun band is altijd heel hecht geweest. Nu kwam Ralf bij ons zitten op het moment dat Bodri rustig was in zijn mandje en heel emotioneel voor ons, liet Bodri de foto's zien van de geboorte van zijn maatje...Alsof hij zeggen wilde; bedankt dat je toen al zo goed voor mij zorgde :cry:
Mijn man en ik hebben Bodri zojuist naar het crematorium gebracht en zullen hem hier langs het spoor waar we al die jaren samen wandelden uitstrooien. De plek waar we het samen altijd zo fijn hadden en veel van mijn fijne herinneringen aan hem liggen...

We zijn allemaal van slag, ik voel me wat wezenloos en loop maar wat rond in huis...
Bedankt voor jullie lieve wensen, jullie steun en jullie hulp. Het heeft mij enorm goed gedaan.
Mijn labjes-baas leven zit er nu op, wellicht tot een volgend hondenleven...Maar eerst dit maar eens een plekje geven.
:cry: :( Heel veel sterkte wat is dit moeilijk :(
Henny--Joy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Henny--Joy »

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verlies van je maatje.
Het is verschrikkelijk dit soort dingen te moeten doen maar je doet en deed, alles uit liefde
Al het goud ter wereld bevind zich in de blik van de hond voor haar baasjes.
wallah

Ongelezen bericht door wallah »

Veel sterkte gewenst met dit enorme verlies :groteknuffel:
mugo
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door mugo »

God, ik zit hier echt met tranen in mijn ogen... je bent heel dapper geweest om hem in liefde te laten gaan, met het besef dat alles "de laatste keer" is is een niet te bevatten gevoel... ik wens jullie heel veel sterkte...
Afbeelding
Mandy1

Ongelezen bericht door Mandy1 »

pffffffffffffffff :cry: :cry:

meid ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit grote verlies.
Naomie1981

Ongelezen bericht door Naomie1981 »

:cry: Heel veel sterkte.... :allright:
esje

Ongelezen bericht door esje »

Gecondoleerd :(
Labradorreke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Labradorreke »

Héél veel sterkte in de komende moeilijke tijd!
Als je je hart wil luchten... je weet me te vinden hé! :bloem:
Afbeelding
:blondkopje: Frodo Of The Charmed Angel ° 17 mei 2006
:bruinkopje: Gismo (Bordeaux Dog) herplaatser °23 maart 2007
annet1985

Ongelezen bericht door annet1985 »

ach jeetje heb de tranen in mijn ogen heel veel sterkte met dit verlies
Funny

Re: Bodri is vanmiddag overleden

Ongelezen bericht door Funny »

jessica schreef:Zoals ik gisteren al schreef is onze lieve Bodri vanmiddag om 12.15u thuis in zijn eigen mandje ingeslapen.

Wat zijn jullie vreselijk sterk geweest, vooral als ik dit lees, tranen stromen over mijn gezicht, jullie zijn vandaag geen moment uit mijn gedachten geweest.Ik heb nu mee afscheid genomen, kijk maar naar mijn plaatje, sterkte!

Afbeelding
nona

Ongelezen bericht door nona »

Heel veel sterkte met dit groote verlies :(
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

mugo schreef:God, ik zit hier echt met tranen in mijn ogen... je bent heel dapper geweest om hem in liefde te laten gaan, met het besef dat alles "de laatste keer" is is een niet te bevatten gevoel... ik wens jullie heel veel sterkte...
ik denk er precies zo over, de tranen lopen over mijn gezicht van je verhaal. Heel veel sterkte...
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
kim
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door kim »

Ook hier tranen na het lezen van je berichtje. Wat mooi dat jullie de as uitstrooien op de plek waar de mooie herinneringen liggen. Heel veel sterkte!

Groetjes Kim.
Afbeelding
Flipper

Ongelezen bericht door Flipper »

heel veel sterkte!! :(
Plaats reactie