Kim heel veel succes met opleiding en Olly!
Kim heel veel succes met opleiding en Olly!
Hallo Kim,
Aangezien ik niet weet hoe en wat dus zal ik nu heel veel succes wensen met opleiding ik kan me voorstellen dat je heel erg naar toe leeft he? en ik wil daarom speciaal een topic openen dat mensen je succes kunnen wenzen want je hebt zo lang gewacht en wachten is zeker de moeite waard geweest nu is echt aftellen voor jouw en ik denk ook aan je als je daar bent toi toi zet hem op er zullen moeilijk momenten komen maar ook daar kom jij daar doorheen!
Aangezien ik niet weet hoe en wat dus zal ik nu heel veel succes wensen met opleiding ik kan me voorstellen dat je heel erg naar toe leeft he? en ik wil daarom speciaal een topic openen dat mensen je succes kunnen wenzen want je hebt zo lang gewacht en wachten is zeker de moeite waard geweest nu is echt aftellen voor jouw en ik denk ook aan je als je daar bent toi toi zet hem op er zullen moeilijk momenten komen maar ook daar kom jij daar doorheen!
-
- Speurneus
- Contacteer:
wat lief van jouw Jes, net nu je het zelf zo moeilijk hebt, echt tof van je
En Kim heel veel succes hoor

En Kim heel veel succes hoor

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
Goh zeg dank Jes voor het openen van dit topic; en dank allemaal voor de suc6wensen hahaha. Ik ben idd best zenuwachtig hoor ... Soms denk ik dat het niet lukt; ik schat het enorm zwaar in. Maar ik heb er inderdaad zo lang naar uitgekeken, het moet gewoonweg lukken
!

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
Thanx Jes ... de zenuwen beginnen ondertussen op te komen
. Daarnet een donker wasje gedaan met een voor mij nieuw wasproduct (Dash Marseille). Met dat ander wasmiddel (Aldi) gooide ik gewoon donkergrijze handdoeken bij de donkere was, en nu heb ik dat vandaag weer gedaan. Komt mijn ma binnen en ze keek naar mijn was omdat ik kleren ging inpakken ... bleek dat mijn handdoeken donkerblauw geworden zijn zeg. Gelukkig is de rest nog goed gebleven qua kleur (allemaal jeansbroeken). Maar ja, je zou zien hé, net de dag voor de class en alles zou nog mis lopen
:).