Rondje Marken erg goed bevallen!

Plaats hier leuke wandelplekken.
Noortje

Rondje Marken erg goed bevallen!

Ongelezen bericht door Noortje »

Gister voor het eerst met Noortje een heel rondje Marken gelopen, en ik vind het echt een aanrader!! Vooral nu, ik weet niet hoe het in het zomerseizoen is..

Rondom het hele eiland ligt een dijk met wandelpad, en dus aan alle kanten IJsselmeer en brede bermen en strandjes. Noortje kon heerlijk los (zelfs ondanks de loopsheid, het grootste gedeelte loop je echt in de middel of nowhere) en heeft zich helemaal uit geleefd.. Rennen, zwemmen, speuren rollen door het zand. Het was echt fantastisch..

Zelf ook volop genoten, van het mooie weidse uitzicht, de frisse wind alle ganzen en eenden en vooral de stilte.. Als je stil was hoorde je echt niets dan de wind en vogels.. Echt super.. Wel regelmatig een wandelaar, maar ook echte natuurfreaks.

Noortje heeft echt de dag van haar leven gehad. Het is een tippel van ongeveer 2 tot 3 uur, ligt eraan hoe snel je loopt.. Ik heb er twee uur en 20 minuten overgedaan, maar heb ook even een tijdje op een strandje stilgestaan omdat Noortje daar aan het spelen was.

Echt een aanrader!
mugo
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door mugo »

Ik heb wel eens een stukje gelopen (we wonen praktisch naast Marken), maar ik vind het hele rondje ff te ver eigenlijk. :lol: Woon je in de buurt dan? We kunnen wel eens afspreken.
Afbeelding
Noortje

mugo schreef:Ik heb wel eens een stukje gelopen (we wonen praktisch naast Marken), maar ik vind het hele rondje ff te ver eigenlijk. :lol: Woon je in de buurt dan? We kunnen wel eens afspreken.
:lol: :lol: Er zullen er wel meer zo over denken, daarom kon Noortje ook los het grootste gedeelte ondanks haar loopsheid :D :D Ik kwam aan in het begin en zag best veel baasjes met honden erop gaan, maar na een stuk was er niemand meer te bekennen!!

Ik mag dat wel, lekkere rustige stukken! Maar het is wel een flnke tippel, maar wel mooi en leuk voor de hond, weereens wat anders dan het Hemmeland!

Ja ik woon in Edam, heb je trouwens vorige week zien lopen met je woeffies, t kon niet missen! Maar ik zat in de auto en had niet zoveel tijd meer, anders had ik zeker even gestopt! Misschien wel leuk om een keer wat af te spreken ja!
mugo
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door mugo »

Noortje schreef:
mugo schreef:Ik heb wel eens een stukje gelopen (we wonen praktisch naast Marken), maar ik vind het hele rondje ff te ver eigenlijk. :lol: Woon je in de buurt dan? We kunnen wel eens afspreken.
:lol: :lol: Er zullen er wel meer zo over denken, daarom kon Noortje ook los het grootste gedeelte ondanks haar loopsheid :D :D Ik kwam aan in het begin en zag best veel baasjes met honden erop gaan, maar na een stuk was er niemand meer te bekennen!!

Ik mag dat wel, lekkere rustige stukken! Maar het is wel een flnke tippel, maar wel mooi en leuk voor de hond, weereens wat anders dan het Hemmeland!

Ja ik woon in Edam, heb je trouwens vorige week zien lopen met je woeffies, t kon niet missen! Maar ik zat in de auto en had niet zoveel tijd meer, anders had ik zeker even gestopt! Misschien wel leuk om een keer wat af te spreken ja!
Edam is echt om de hoek, ik gisteren nog bij Lokkemientje, echt een kippenstukje rijden. We moeten zeker eens gaan wandelen ergens.
Afbeelding
Noortje

Ja!!

Nou ik woon bijna tegen het Lokkemientje aan@ EN ik wandel dus ook erg vaak op de vesting daar! We kunnen wat afspreken, zelf heb ik alleen geen rijbewijs, maar we verzinnen wel wat..

Kun je ook weleens doordeweeks? Voor mij zou het heel goed op ma middag of dinsdag kunnen, maar ik hoor wel wat van je, PB misschien :wink:
Plaats reactie