Wat een schrik

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
jose geurtse
Speurneus
Speurneus

Wat een schrik

Ongelezen bericht door jose geurtse »

in een keer zakt hij weg, rillig en vreemd afgelopen zondag. Hij komt ook niet meer omhoog. Gelijk de DA gebeld, we konden meteen komen, eerste instantie dachten we een TIA, maar hij had 39 graden koorts, dus geen TIA. Hij heeft gelijk AB en een koorts injectie gekregen plus een AB kuur mee naar huis. Sjonge ik wist niet meer wat te doen je kunt wel tegen de muren op rennen van ellende. En nu hij sleept weer met de was rond door het huis ondeugend zoals altijd :D gelukkig maar. We wachten de kuur af en hopen dat hij zo blijft als nu. want missen kunnen we hem echt niet onze jongen.
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Re: Wat een schrik

Ongelezen bericht door Aileen »

Jee wat was het voor jullie ff flink schrikken zeg!
Jim wordt ook al langzaam oud en dan schrik je sneller om allerlei dingen.
Gelukkig gaat het al wat beter met hem en hopelijk knapt hij na een AB kuur weer helemaal op :)
Afbeelding
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
jose geurtse
Speurneus
Speurneus

Aileen schreef:Jee wat was het voor jullie ff flink schrikken zeg!
Gelukkig gaat het al wat beter met hem en hopelijk knapt hij na een AB kuur weer helemaal op :)
Nou hij is weer helemaal de oude gelukkig, nu laat ik zijn tanden nog schoonmaken, maar eerst nog een bloedonderzoek, zegt de da, stel dat het niet goed is dan kan hij niet onder narcose.
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aileen »

jose geurtse schreef:
Aileen schreef:Jee wat was het voor jullie ff flink schrikken zeg!
Nou hij is weer helemaal de oude gelukkig, nu laat ik zijn tanden nog schoonmaken, maar eerst nog een bloedonderzoek, zegt de da, stel dat het niet goed is dan kan hij niet onder narcose.
\

Gelukkig maar!
Buddy's gebit ziet er ook niet meer al te best uit. Heel erg geel en aan de rand bij het tandvlees is erg bruin. De dierenart sheeft er nooit wat van gezegt, dus dan zal het ook wel mee vallen.

Hopelijk is de bloeduitslag goed en kan hij onder de narcose om zijn gebit schoon te laten maken :)
hou je osn wel op de hoogte dan? :D
Afbeelding
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

Zo zeg.. zoiets gebeurt ook altijd in het weekend en wat een schrik.
Gelukkig is hij nu weer lekker ondeugend.
Geniet er maar weer van.

Gina moest in Jan.haar prikken weer hebben en de Da keek ook even naar haar gebit en die was zeer tevreden. Korte kiezen maar mooi schoon en gezond tandvlees. Echt super.
Voor de rest ook nog wat voelen en ze kan er weer een jaar tegen. Ze vond het een mooie meid....

Pootjes van Gina & Akka
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
jose geurtse
Speurneus
Speurneus

Ja hij stinkt afschuwelijk uit zijn bek, echt nu van zijn gebit, ik geef altijd farmfood botten maar dit helpt niet meer. Toch is hij op een of andere manier niet de oude, kan er even geen vinger opleggen :( maandag ga ik weer naar de da :?: afwachten dus ik houd jullie op de hoogte :)
retriever resort
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door retriever resort »

He bah !! :???: dat is behoorlijk schrikken.
Tja, ik heb het net allemaal achter de rug met Aranka, ze krabbelt nu weer heel langzaam aan op, hoewel zo'n narcose er op die leeftijd wel behoorlijk inhakt . Ook eerst bloed laten prikken ivm de narcose, gelukkig was dat goed. Ik vond het doodeng! Toen ze de narcose prik kreeg heb ik toch wat traantjes gelaten en ik was dolblij toen ik hoorde dat ze weer bijkwam. Ik ga Daisy nu wekelijks verse pens geven om er voor te zorgen dat haar gebit zo lang mogelijk goed blijft. Schijnt toch wel echt te helpen !
Sterkte!

groetjes Jeannette
groetjes Jeannette
jose geurtse
Speurneus
Speurneus

retriever resort schreef:He bah !! :???: dat is behoorlijk schrikken.
Tja, ik heb het net allemaal achter de rug met Aranka, ze krabbelt nu weer heel langzaam aan op, hoewel zo'n narcose er op die leeftijd wel behoorlijk inhakt . Ook eerst bloed laten prikken ivm de narcose, gelukkig was dat goed. Ik vond het doodeng! Toen ze de narcose prik kreeg heb ik toch wat traantjes gelaten en ik was dolblij toen ik hoorde dat ze weer bijkwam. Ik ga Daisy nu wekelijks verse pens geven om er voor te zorgen dat haar gebit zo lang mogelijk goed blijft. Schijnt toch wel echt te helpen !
Sterkte!

groetjes Jeannette
Ja blij dat het Aranka heeft geholpen, miss is verse pens toch een optie, je weet het altijd niet wat goed is. We wachten nog een week met Jim vandaag de laatste AB dag. Dank je trouwens voor je schrijven het helpt altijd weer iets voor een beslissing :)
Ingrid
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ingrid »

Pfff, wat kun je dan schrikken, hè, als je hond zo in elkaar zakt.

Trisha is nog wel niet zo oud, maar die had ergens van de zomer (of eind van de zomer), dat ze niet meer kon lopen. Leek net of haar achterhand (enigszins) verlamd was. Ik was helemaal in paniek. De meest enge dingen schoten door mijn hoofd (dacht echt, dat ik afscheid van haar moest gaan nemen :cry: ). Natuurlijk had de da hier weer geen dienst en moesten we naar Made (minuut of 20 rijden). De da keek haar na en kwam tot de conclusie dat het een allergische reactie was geweest op zo'n anti-vlooien-pipet, die ze die dag in haar nek gehad had. Mijn hemel, wie verwacht nu zoiets?
Kan het bij Jim ook niet een soort van allergische reactie ergens op geweest zijn?
Groetjes van Ingrid en lebbers van Trisha en Yasmine

Afbeelding
jose geurtse
Speurneus
Speurneus

Ingrid schreef:Pfff, wat kun je dan schrikken, hè, als je hond zo in elkaar zakt.

Trisha is nog wel niet zo oud, maar die had ergens van de zomer (of eind van de zomer), dat ze niet meer kon lopen. Leek net of haar achterhand (enigszins) verlamd was. Ik was helemaal in paniek. De meest enge dingen schoten door mijn hoofd (dacht echt, dat ik afscheid van haar moest gaan nemen :cry: ). Natuurlijk had de da hier weer geen dienst en moesten we naar Made (minuut of 20 rijden). De da keek haar na en kwam tot de conclusie dat het een allergische reactie was geweest op zo'n anti-vlooien-pipet, die ze die dag in haar nek gehad had. Mijn hemel, wie verwacht nu zoiets?
Kan het bij Jim ook niet een soort van allergische reactie ergens op geweest zijn?
ja maar waarvan vandaag deed hij zo gek, en in een keer kreupel, heb hem verplicht op de bank laten rusten en het is weer over :)
retriever resort
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

jose geurtse schreef:
Ingrid schreef:Pfff, wat kun je dan schrikken, hè, als je hond zo in elkaar zakt.

ja maar waarvan vandaag deed hij zo gek, en in een keer kreupel, heb hem verplicht op de bank laten rusten en het is weer over :)
Ja, dat is toch wel vreemd he? Ik wil je helemaal niet bang maken hoor, maar ik had hier afgelopen zomer een logee en die deed ook af en toe heel vreemd, slingerde alle kanten op of viel zelfs neer. Het was geen epilepsie. Nadat ze goed was warmgelopen was er niets meer aan de hand. Heb toen gelijk de baasjes gebeld. Dat deed ze wel eens vaker werd gezegd. Ik kreeg wel 3 maanden later een berichtje dat ze was overleden aan een hersentumor :( . Ik bedoel maar ........ er kan zoveel aan de hand zijn wat niet 123 vast te stellen is. Hou het in de gaten en anders grondig laten onderzoeken.
Sterkte met je boy!

groetjes Jeannette
groetjes Jeannette
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

Hopelijk gaat dit goed. We duimen hoor.
Veel knuffels
Gina & Akka
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
jose geurtse
Speurneus
Speurneus

Tilly schreef:Hopelijk gaat dit goed. We duimen hoor.
Veel knuffels
Gina & Akka
Dank je, maar het gaat weer goed momenteel.
retriever resort
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ooohw gelukkig!

groetjes Jeannette
groetjes Jeannette
jose geurtse
Speurneus
Speurneus

A.s maandag wordt Jim geholpen aan zijn tanden onder narcose, gelijk worden zijn oren uitgespoten, we mogen blijven wachten en kunnen hem zo weer meenemen, wel zorgen voor een warm plekje, nou we leggen hem lekker op de bank onder de deken. En dan maar hopen dat alles goed gaat :)
Plaats reactie