Autostrand Oostvoorne?

Plaats hier leuke wandelplekken.
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Autostrand Oostvoorne?

Ongelezen bericht door Anca »

Wij willen morgen, 15-04, met Bodi en de jongens naar een strand en we dachten aan het autostrand van Oostvoorne, maar dat schijnt niet meer te bestaan :???:

Waar kan je dan daar in de buurt met de hond loslopen op het strand?
Groetjes Anca

Afbeelding
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

was laatst een sitetip van iemand over het strand.. volgens mij van mandy1.. ik ga even zoeken voor je
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

hebbes!
http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=30549" onclick="window.open(this.href);return false;
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ha mooi! Dank je!!!

Zal wel Hoek van Holland worden dan denk ik.

Tis nog voor 1 mei dus hij mag lekker overal los :D :D
Groetjes Anca

Afbeelding
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

http://www.jumpingboxers.com/infolosstrand.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Nog wat gevonden :)

Toch maar naar Oostvoorne, dat is voor ons wat dichterbij :oops:
Groetjes Anca

Afbeelding
R.Groeneveld

Ongelezen bericht door R.Groeneveld »

Anca schreef:http://www.jumpingboxers.com/infolosstrand.php

Nog wat gevonden :)

Toch maar naar Oostvoorne, dat is voor ons wat dichterbij :oops:
Wij zijn vandaag daar ook geweest !!!!! De fokker woont in Oostvoorne, daar zijn we eerst lang geweest en daarna lekker naar het strand bij Oostvoorne...

Diesel heeft flink gezwommen...
margreet
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door margreet »

Je kan best nog wel gaan wandelen op het voormalige autostrand,maar het is er erg vaak druk met die kitesurfers en die gaan hard.
Als je aan de waterkant loopt gaat het echter prima.
Je moet nu wel wat verder parkeren maar ok,dan begint je wandeling daar,al is het dan wel ver naar het water.
Het Oostvoornsemeer is dus een heerlijk stukje strand,alleen geen zee natuurlijk,ook hier is het op topdagen heel druk.
Als je nog en stukje verder rijdt kom je op strand slufter,dat is zo uitgebreid dat het niet snel vol zal zijn,ideaal om dus met de honden naartoe te gaan.
Ik weet dat jullie al geweest zijn,maar mss heb je er nog wat aan voor een volgende keer.
Verder mag je zomers haast nergens meer met de honden komen,alleen in 'S Gravenzande heb je ook nog een stuk strand aan zee waar ze wel het hele jaar door mogen komen.
Afbeelding
Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

We zijn vanmiddag lekker naar het autostrand geweest dus :D

Het was er héérlijk!!!!

De jongens hebben zich prima vermaakt en Bodi was ook niet te houden!

Het was om half 2 wel hard lopen om de vloed voor te zijn anders waren we ingesloten :mrgreen:

@R.Groeneveld,
Hoe laat waren jullie daar? Ik heb er wel een zwarte lab aangehaald om ongeveer half 12 die van het strand al afging,maar verder heb ik geen lab gezien :oops:
Groetjes Anca

Afbeelding
R.Groeneveld

Ongelezen bericht door R.Groeneveld »

Ik denk dat wij er rond 14.30 waren... Ik moet zeggen dat ik het ook niet meer precies weet, omdat we ook nog best even gezeten hebben bij de fokker.
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

R.Groeneveld schreef:Ik denk dat wij er rond 14.30 waren... Ik moet zeggen dat ik het ook niet meer precies weet, omdat we ook nog best even gezeten hebben bij de fokker.
Dan hebben we jullie net gemist 8)

Wij zaten toen boven aan een patatje :D :D
Groetjes Anca

Afbeelding
Ronald_en_Mariska

Ongelezen bericht door Ronald_en_Mariska »

Wij gaan regelmatig naar Strand Slufter (ik dacht dat dat nog Rotterdam was, maar in het lijstje staat Oostvoorne :???: ). De hond mag daar het hele jaar op het strand en het is er hartstikke rustig. Soms zijn er wel kitesurfers, maar die zijn meestal meer in het begin van het strand. Wij rijden altijd helemaal naar het eind en daar kun je hartstikke goed wandelen. Je hebt er voor de rest niets (thuis plassen :wink: ), maar het is wel leuk.
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ronald_en_Mariska schreef:Wij gaan regelmatig naar Strand Slufter (ik dacht dat dat nog Rotterdam was, maar in het lijstje staat Oostvoorne :???: ). De hond mag daar het hele jaar op het strand en het is er hartstikke rustig. Soms zijn er wel kitesurfers, maar die zijn meestal meer in het begin van het strand. Wij rijden altijd helemaal naar het eind en daar kun je hartstikke goed wandelen. Je hebt er voor de rest niets (thuis plassen :wink: ), maar het is wel leuk.
hoe kan je nu tot het eind rijden? Bovenop kan je niet meer verder en moet je je auto dus parkeren en dan nog een stuk naar beneden lopen en dan nog een stuk naar links toch?
Groetjes Anca

Afbeelding
margreet
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door margreet »

Anca schreef:
Ronald_en_Mariska schreef:Wij gaan regelmatig naar Strand Slufter (ik dacht dat dat nog Rotterdam was, maar in het lijstje staat Oostvoorne :???: ). De hond mag daar het hele jaar op het strand en het is er hartstikke rustig. Soms zijn er wel kitesurfers, maar die zijn meestal meer in het begin van het strand. Wij rijden altijd helemaal naar het eind en daar kun je hartstikke goed wandelen. Je hebt er voor de rest niets (thuis plassen :wink: ), maar het is wel leuk.
hoe kan je nu tot het eind rijden? Bovenop kan je niet meer verder en moet je je auto dus parkeren en dan nog een stuk naar beneden lopen en dan nog een stuk naar links toch?
Ik denk dat jullie het over twee verschillende stranden hebben,bij het autostrand kan je niet verder en moet je parkeren en naar beneden lopen.
De slufter ligt geheel de andere kant op dus richting maasvlakte en daar heb je dus verschillende trappen naar beneden,dan kan je de laatste trap nemen en daar komt idd haast nooit iemand.
Afbeelding
Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Dank je wel, Margreet :)

Wij zijn dus echt naar het autostrand geweest 8)

Daar is het ook niet druk en honden mogen er ook heel het jaar loslopen :D
Groetjes Anca

Afbeelding
esje

Ongelezen bericht door esje »

Ronald_en_Mariska schreef:Wij gaan regelmatig naar Strand Slufter (ik dacht dat dat nog Rotterdam was, maar in het lijstje staat Oostvoorne :???:
Het strand ligt ongeveer 40 kilometer van Rotterdam af. Oostvoorne is de dichtbijzijnste plaats. De strook met industrie waar je langsrijdt heet Botlek-Rotterdam, dus ik kan me de verwarring heel goed voorstellen.

Bij de blokkendam is het heerlijk lopen. Ik ga liever naar de slufter dan naar het autostrand (ivm de kiters en dergelijke).

Een ander fijn strand is het Noordzeestrand bij de Haringvlietdam. Het stuk tussen de dam en het 1ste slag is het hele jaar voor de honden beschikbaar.
Plaats reactie