Wandelen in de buurt van Landal Twenhaarsveld Holten

Plaats hier leuke wandelplekken.
Luna1962

Wandelen in de buurt van Landal Twenhaarsveld Holten

Ongelezen bericht door Luna1962 »

Hoi,

Binnenkort gaan wij een weekje naar het Twenhaarsveld (Landal Greenpark) in Holten en natuurlijk gaat Diesel mee. Heeft iemand nog leuke tips voor een wandeling (losloopgebied??) en eventueel een zwemplas. De doggyride gaat ook weer mee dus we hopen er lekker op uit te kunnen trekken.

groetjes en alvast bedankt
Janneke

Ongelezen bericht door Janneke »

Wij gaan morgen voor de 19e keer :wink:..............\

Er zijn daar niet of nauwelijks losloopplekken. Alles is zowat beschermd natuurgebied. In het park zelf is in het nieuwe gedeelte een flinke pas waar Joppe altijd zwemt (geen idee of het mag maar heb nog geen commentaar gehad). Ik laat Joppe buiten het park, in het buitengebied, wel loslopen.
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:D hey kun je ook naar delden of de lutte of hengelo waar ik woon gaan, daar zijn genoeg losloopplaatsen, In Holten idd niet echt :) maar de holterberg is wel super, als je hem aan de lijn of in de doggyride doet.
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Luna1962

Ongelezen bericht door Luna1962 »

Janneke schreef:Wij gaan morgen voor de 19e keer :wink:..............\

Er zijn daar niet of nauwelijks losloopplekken. Alles is zowat beschermd natuurgebied. In het park zelf is in het nieuwe gedeelte een flinke pas waar Joppe altijd zwemt (geen idee of het mag maar heb nog geen commentaar gehad). Ik laat Joppe buiten het park, in het buitengebied, wel loslopen.
heel veel plezier dan, en zet de waarschuwingsbordjes dat wij eraan komen maar vast neer
:D
Plaats reactie