Strandwandeling!!

Plaats hier leuke wandelplekken.
Suzanne

Strandwandeling!!

Ongelezen bericht door Suzanne »

Vandaag heb ik 3 weken vakantie gekregen :feest2: Graag wil ik de komende weken een keer met m'n hondjes naar het strand. Weet iemand waar je met je hond nu nog op het strand mag? Het maakt niet uit waar het in Nederland is. Wil er best een eindje voor rijden.
Marloes
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Marloes »

In ieder geval mogen op het strand tussen Noordwijk en Katwijk het hele jaar de honden los lopen. En aan het begin en aan het eind zit een strandtentje. Daar zijn honden ook welkom 8) !
Start bij http://www.beachend.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gaan eigenlijk altijd naar deze plek als we naar het strand rijden :D !
Groeten van Marloes en Mats
Suzanne

Kei bedankt!!
Ziet er mooi uit en volgens mij is het ook een mooie omgeving!!
Marcail
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marcail »

Toen ik nog in het westen woonde was ik daar ook heel vaak :oops: :D :D :D :D Geweldige plek, en mooi dat de strandtentjes er zitten 8) lekker uitusten met een verkoelend drankje, en dan weer terugwandelen :D
Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
Djeeda

Ongelezen bericht door Djeeda »

In Zandvoort bij Parnassia mag je ook met je honden komenen daar zit nog een strandtentje ook bij waar je met je hond ook mag komen.
Suzanne

carola schreef:Toen ik nog in het westen woonde was ik daar ook heel vaak :oops: :D :D :D :D Geweldige plek, en mooi dat de strandtentjes er zitten 8) lekker uitusten met een verkoelend drankje, en dan weer terugwandelen :D
Oeee dat klinkt goed 8)
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Djeeda schreef:In Zandvoort bij Parnassia mag je ook met je honden komenen daar zit nog een strandtentje ook bij waar je met je hond ook mag komen.
Parnassia ligt bij 't Kopje van Bloemendaal, wel heel vlakbij Zandvoort. :wink:
Djeeda

Ongelezen bericht door Djeeda »

Haha, ja, dat is waar. Toen ik het typte twijfelde ik al een beetje maar ja, heb het niet meer gecorrigeerd omdat ik het niet meer zeker wist of het nou onder Zandvoort viel maar dat het er in ieder geval dicht tegen lag.
Bowy
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Bowy »

je kan ook in den haag aan de fuutlaan, daar heb je ook een heel stuk waar de honden het hele jaar los mogen
Suzanne

Afgelopen zondag ben ik naar Beachend geweest. Was echt gezellig!! We hebben genoten. En qua reistijd is het prima te doen. Heb er ongeveer 1,5 uur op gereden. Volgende week ga we weer eens een bezoekje brengen aan Beachend :D
helga hendriks
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door helga hendriks »

Als je bij google zoekt naar honden strand krijg je een hele mooie lijst met waar je hond los op het strand mag en wanneer ze hier los mogen
Groetjes Helga en een poot van Kaja en Whoopi

Afbeelding
Plaats reactie