Ik zoek voor Bennington een goede plek om hem te laten zwemmen in Limburg, voor zn revalidatie. Een plek waar het langzaam afloopt naar het water toe, zoals bv een strand, dus iets zonder 'moeilijke hoeken' waar die op en af moet springen en klimmen. Een stukje rijden is helemaal niet erg hoor. Als je iets weet.. dan zou ik het ook graag willen weten
Zwemmen!!!!!! in limburg; waar?
-
Soosie en Saartje
Zwemmen!!!!!! in limburg; waar?
Ik had t in een ander topic getypt, maar nu eventjes op de goede plek:
Ik zoek voor Bennington een goede plek om hem te laten zwemmen in Limburg, voor zn revalidatie. Een plek waar het langzaam afloopt naar het water toe, zoals bv een strand, dus iets zonder 'moeilijke hoeken' waar die op en af moet springen en klimmen. Een stukje rijden is helemaal niet erg hoor. Als je iets weet.. dan zou ik het ook graag willen weten
-
Dees en Floor
- Speurneus

Bij de Maasplassen (Wessem, Maasbracht) schijn je goed te kunnen zwemmen, dat loopt redelijk geleidelijk af. Ik weet alleen niet precies waar je dan moet zijn
Ook ergens in de buurt van Maaseik kan dat, maar ook daar weet ik geen exacte locatie.
Oja en bij de Rode Beek op de Brunsummerheide!
Ook ergens in de buurt van Maaseik kan dat, maar ook daar weet ik geen exacte locatie.

-
helga hendriks
- Speurneus

- Contacteer:
Dees en Floor schreef:Bij de Maasplassen (Wessem, Maasbracht) schijn je goed te kunnen zwemmen, dat loopt redelijk geleidelijk af. Ik weet alleen niet precies waar je dan moet zijn![]()
In Thorn bij de grote Heggen Ligt tussen Wessem en Thorn in.(zijn we vandaag nog geweest) Dit ligt in de buurt van Maaseik. Verder heb je inderdaad richting maasbracht langs de auto weg een grote plas liggen Net voor twee van die rare torens. En dan heb je nog een leuk grind gat bij Panheel.
Groetjes Helga en een poot van Kaja en Whoopi

-
helga hendriks
- Speurneus

- Contacteer:
-
Deetje
- Grote hondenneus

- Contacteer:
In Maasbracht is een recreatieterrein met een mooi strandje.
Vanaf de oude rijksweg (roermond-echt) Maasbracht in rijden.
Onder de A2 door en dan de 2de rechts.
Deze weg (industrieterrein) helemaal uitrijden en weer onder de A2 door.
Je ziet slagbomen, die meestal openstaan, daar in rijden en je ziet het strandje rechts liggen.
Vanaf de oude rijksweg (roermond-echt) Maasbracht in rijden.
Onder de A2 door en dan de 2de rechts.
Deze weg (industrieterrein) helemaal uitrijden en weer onder de A2 door.
Je ziet slagbomen, die meestal openstaan, daar in rijden en je ziet het strandje rechts liggen.
-
Katootje
- Hele grote hondenneus

In Thorn is idd leuk!
Verder kun je naar Maasbracht, Beegden (de Beegderheide), Heel (De Heelderpeel)..
In Maaseik zelf kun je ook gaan, bij de maas..kom er zelf niet zo vaak..
Verder is het ook leuk in Geistingen; dat is een plaatsje vlakbij Maaseik..daar is een heel leuk strandje..niet al te groot..
Officieel mogen er geen honden komen, maar buiten het seizoen is het daar lekker rustig en wordt er niets van gezegd..Er komen best veel mensen met honden..en je kunt er ook lekker wandelen..(maar bij de wandelpaden is het te steil om je hond te laten zwemmen, denk ik..)
In Weert, bij de Ijzeren man kun je ook lekker wandelen én je hond laten zwemmen, maar ook daar mag het officieel niet..
Verder kun je naar Maasbracht, Beegden (de Beegderheide), Heel (De Heelderpeel)..
Verder is het ook leuk in Geistingen; dat is een plaatsje vlakbij Maaseik..daar is een heel leuk strandje..niet al te groot..
Officieel mogen er geen honden komen, maar buiten het seizoen is het daar lekker rustig en wordt er niets van gezegd..Er komen best veel mensen met honden..en je kunt er ook lekker wandelen..(maar bij de wandelpaden is het te steil om je hond te laten zwemmen, denk ik..)
In Weert, bij de Ijzeren man kun je ook lekker wandelen én je hond laten zwemmen, maar ook daar mag het officieel niet..
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes

Kato! (Labrador; 4-11-2005)
Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008)
Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)

-
helga hendriks
- Speurneus

- Contacteer:
In de ijzerenman zelf mag het niet maar achter de ijzerenman bij het blauwe meertje mag het wel. Straatje schuin tegen over de de camping in en dan zie je het vanzelf liggen. Alleen kunnen de honden er niet geleidelijk het water in.Katootje schreef:In Thorn is idd leuk!

-
helga hendriks
- Speurneus

- Contacteer:
Katootje schreef:In Thorn is idd leuk!
He Anniek waar woon jij eigenlijk in Belgie want ik heb het idee dat wij vaak op de zelfde plek wandelen

-
Katootje
- Hele grote hondenneus

Ik woon in Kinrooi, vlakbij Maaseik..12 km van Weert..(en ik werk in Heel, vlakbij Wessem..helga hendriks schreef:Katootje schreef: He Anniek waar woon jij eigenlijk in Belgie want ik heb het idee dat wij vaak op de zelfde plek wandelenMijn schoonmoeder woont in Wessem en wij zelf in Weert
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes

Kato! (Labrador; 4-11-2005)
Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008)
Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)

-
Balou07-03-08