Pasen:
Zondag (met Pasen dus) werd Casper getrakteerd op een boswandeling.
Koning Casper op zijn troon.

Baasje, heb ik iets van die mensen die daar naderen aan? Die staren me zo aan. (Er passeerden mensen die vol bewondering waren dat Casper blijkbaar graag poseert

Paasmaandag:
Op Paasmaandag hebben we onze heerlijke dagelijkse wandeling door de velden hier in de buurt gemaakt. En natuurlijk mocht het apporteren niet ontbreken. Het weer was deze keer wel redelijk wisselvallig zoals je op de foto's zal zien
Snuffel snuffel... Ik ruik dummies... Ik ruik dat baasje me weer dacht beet te nemen en de dummies hier ergens heeft laten vallen.

Hihihi... Ik ben baasje weer te slim af geweest. Ze denkt steeds mn 2 'dummies' te verstoppen, maar denkt ze nu echt dat ik zo dom ben om dat niet door te hebben? Ze probeert ook steeds de 2 'dummies' gelijktijdig te verbergen in de hoop dat ik toch één van de twee zou laten liggen maar ik ben niet dom zenne.

HELP baasje, mn staart waait weg. Door de wind....

Door de regen...

Neen, zelfs de sneeuw kan me niet deren. Ik apporteer dwars door alles heen.

Jiieehaaa... Baasje, dit is echt leuk zenne.

Ja ja, jij hebt mooi praten hé baasje dat ik mn ogen moet openhouden. Die sneeuw vliegt wel in mn ogen zenne. Jij staat natuurlijk leuk in de goede richting zodat de sneeuw niet in je ogen vliegt... Zogezegd omdat dat niet goed is voor je fototoestel. En als ik dat niet geloof maak je me natuurlijk wat anders wijs. Mishandeld dat ik wordt...

Goh zeg, die grasspriet tussen mijn tanden. Heb jij geen tandenstoker voor me?

En dan nog een laatste keer apporteren voor we naar huis gingen