Ik baal

Plaats hier alles over flyball, behendigheid, doggydance en speuren.
margreet
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ik baal

Ongelezen bericht door margreet »

Ik had ons ingeschreven voor de workingtest bij de flatcoats op 5 april, overschrijving dus geen wedstrijd.
Ook ingeschreven voor de workingtest van de goldens,krijg ik net bericht,weer teveel inschrijvingen,dat is dus echt balen,nu heb ik nog geen wedstrijd in het vooruitzicht.
Zouden ze nu niet eens gaan denken bij die verenigingen en bedenken dat ze meer wedstrijden moeten gaan organiseren :cry: :cry:
Afbeelding
Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Wat jammer voor jullie, ik kan mij voorstellen dat je er naar uit kijkt.
Wie weet bedenken ze idd dat er meer wedstrijden moeten komen, succes
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
timo jr

Ongelezen bericht door timo jr »

Ik ken het probleem.Ik heb dan 5 april wel mee kunnen doen.Ik zag nu dat er in juni een clubdiploma dag is.Ik wil daar voor inschrijven.Dat is bij jouw in de buurt.Ik vind het ook vaak zo ver weg.Ik rijd altijd alleen en dat vind ik niet zo gezellig in de auto.Op de heen weg is Timo nog wakker maar terug is hij totaallos en sligt dan teslapen. :slapen:
jackbloem

Ongelezen bericht door jackbloem »

Ik ken het probleem, heb al vaak ingeschreven en vaak niet mee kunenn doen wegens overschrjiving.

maar meld je aan bij de NLV zou ik zegegn als vrijwilliger om zo'n wedstrijd te organiseren. Ze kunnen wel wat mankracht gebruiken!
paola

Ongelezen bericht door paola »

jAMMER!! Maar wel weer tijd om te trainen! :lol:
margreet
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door margreet »

jackbloem schreef:Ik ken het probleem, heb al vaak ingeschreven en vaak niet mee kunenn doen wegens overschrjiving.

maar meld je aan bij de NLV zou ik zegegn als vrijwilliger om zo'n wedstrijd te organiseren. Ze kunnen wel wat mankracht gebruiken!
ten eerste hebben ze daar een commissie voor waar je niet zomaar in komt en ten tweede schiet ik er niks mee op,als ik het moet organiseren kan ik nog niet mee doen 8)
Afbeelding
Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet
Kyra
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kyra »

Dat is balen, ik kan mij inderdaad voorstellen dat dat erg vervelend is..
Afbeelding
toos

Ongelezen bericht door toos »

Dat is idd balen he Margreet. Ik heb het ook al zo vaak gehad. Het demotiveerd je enorm. Gelukkig heb ik de FHN nog achter de hand kan ik lekker wel mn diplomadagen en workingtesten lopen.
mayoinlove

Ongelezen bericht door mayoinlove »

jeetje wat balen zeg!!! hoop dat je snel een keer mee kan doen...
Plaats reactie