Deze moest ik van het onderwerp op het forum zetten... Hij is hier toch anoniem hahaha

De dames zijn echte die-hards... ze gaan al gauw het water even verkennen...

Eén van de twee liefste labdames aan de kuier....

Hier komt het andere liefste labdametje aangestormd... Zo is ze altijd: doldwaas en dolenthousiast hahaha

Nou, ok, dan... heel even wil ik wel blijven zitten...

Ook typisch Yas: altijd alert blijven of er niet toevallig hondenvriendjes aankomen

Mijn lekkere oude troela (op de foto ziet ze er grijzer en ouder uit dan in het echt)

Ja zeg, vrouwtje, zo is het weer leuk geweest, hoor, dat poseren... Ik ga je een kus geven en dan wil ik weer wandelen, spelen, enz.

Hihi, aan deze foto zit een verhaaltje, *grinnik* ik maakte de foto nl. voor de vliegende meeuw (ongeveer in het midden van de foto), maar toen ik de foto gemaakt had, kwam die man, die op het duin staat, het strand opgewandeld... in Adamskostuum

Deze meeuw staat dus heel klein in het midden van de vorige foto (heb de meeuw even uitgeknipt)

En ja hoor, ineens waren daar de gekke vijf minuten

Kijk maar uit, Yas, Tris heeft je bijna, hoor! hahaha
En toen... was de batterij van mijn fototoestel leeg ....
Hihi, kleine toevoeging op verzoek van Gabrielle en ThomasenJasper (ben je naam ff kwijt):

De foto is niet zo scherp meer - gelukkig voor die man, hahaha (en ook gelukkig voor mij, want nu hoefde ik niet uit te vogelen hoe ik een zwart balkje op zekere plaats kon zetten, hahaha )[/img]